Mondial Drift mi? Mondial Vulture mi? Mondial Mc Roadracer mi?

Katılım
5 Tem 2012
Mesajlar
253
arkadaşlar 2 ay önce konu açmıştım cbr mi?cbf mi gv 250 mi diye.maddi imkanlar bayağı düştü.mondial'in yeni modelleri güzel.Bence en iyi cinli mondial. Mondial Drift bana en çok yakın olan tasarımı,gücü sınıfında harika.mondial mc roadracer ise 2.tercihim ama motor hakkında pek bi yorum yok kararsız kaldım.son tercihim ise.mondial vulture 162 cc olması harika tasarımıda fena değil ama bazı yorumlar olumsuz.sizinde düşüncelerinizi almak isterim.en fazla 2900 verebilirim.1 lira fazla veremem.imkanlar sıkıntılı. yorumlarınızı bekliyorum
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
2 ci el honda, yamaha al. Bunların sıfırından daha az sorun çıkartır ve daha az yakarlar.
 
Katılım
8 Eki 2010
Mesajlar
443
senin durumunda yaklaşıp iki ay araştırma yapıp fiyat- performans değerlendirmesi sonucu cb125 alma kararı verdim ve aldım. Sana da şiddetle tavsiye ediyorum kardeşim mondiale girme. Yok şase yamuk yok hortum koptu yok paslanmaya başladi denge sorunu derken kafayı yersin. Ben kullanıcıların yalancisiyim tabi. Cb henüz yüksek cc kullanmamış kimseleri çok rahat tatmin edecek bi makine kısa ve net.
 
Katılım
17 Nis 2011
Mesajlar
1,759
hangisi kafana yatarsa gözüne hoş görünüyosa onu al arkadaşım..

ayruıca adam 2900 lira 1 lira fazla veremem diyo siz hala yamaha honda diyosunuz yav..

adam ortaya mondialin modellerini koymuş siz hala yamaha honda ..
 
Katılım
8 Eki 2010
Mesajlar
443
şunu da şöylemek isterim satarsan çok zarar edersin mondiali. 3e aldığın alet taş çatlasa 2 eder ona göre. Hondayı zarar etmeden babana satarsın en olmadı o derece :)
 
Katılım
5 Tem 2012
Mesajlar
253
ümit abi motorundan memnunmusun sorun çıkardımı ? keşke drift değilde şunu alsaydım dediğin oldumu?
 
Katılım
17 Nis 2011
Mesajlar
1,759
motorum mekanik olarak sorun çıkartmadı..iyikide almışım diyorum ve ayrıca sunuda sölim..
artçı için sele çok ii deil rahatsız oluyo artçı uzun mesafede
 
Katılım
5 Tem 2012
Mesajlar
253
maddi durumum olsa bende alırdım. honda yamaha ama gidipte honda yamaha diye 2006 model motor almam.hondanın en ucuz motoru 3650 lira ne ayak marşı var ne devir saati var masaj aleti gibi titriyor.bu motorun ben neresini alayım.benim şuanki motorum salcano panther 100 50 km yol gidiyorum aşağı iniyorum ayaklarımı ellerimi hissetmiyorum titreşimden honda aldığımda yine aynı şey olacak.ben hem 3650 lira bayılacağım hemde bunlara katlanacağım.ayriyeten yeni mondialler güzel modeller çıkarıyor balansörlü güçlü

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:46 ----------

motorum mekanik olarak sorun çıkartmadı..iyikide almışım diyorum ve ayrıca sunuda sölim..
artçı için sele çok ii deil rahatsız oluyo artçı uzun mesafede

banane artçıdan :D Peki oturuş pozisyonu filan rahatmı.performansı iyi diyorlar gerçekten iyimi?motorun kaç km de?
 
Katılım
17 Nis 2011
Mesajlar
1,759
maddi durumum olsa bende alırdım. honda yamaha ama gidipte honda yamaha diye 2006 model motor almam.hondanın en ucuz motoru 3650 lira ne ayak marşı var ne devir saati var masaj aleti gibi titriyor.bu motorun ben neresini alayım.benim şuanki motorum salcano panther 100 50 km yol gidiyorum aşağı iniyorum ayaklarımı ellerimi hissetmiyorum titreşimden honda aldığımda yine aynı şey olacak.ben hem 3650 lira bayılacağım hemde bunlara katlanacağım.ayriyeten yeni mondialler güzel modeller çıkarıyor balansörlü güçlü

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:46 ----------



banane artçıdan :D Peki oturuş pozisyonu filan rahatmı.performansı iyi diyorlar gerçekten iyimi?motorun kaç km de?
performansı gayet iyi otoruş pozisyonuda iyi ..benim motor 10 bini geçti biraz..
 
Katılım
5 Tem 2012
Mesajlar
253
lastikleri kötüymüş genellikle pirelli kullanıyorlar değiştirenler.peki çifti ne kadar lastiklerin
 
Katılım
26 Nis 2013
Mesajlar
21
vulture al , bende senın gıbı ucu arasında kaldım... vulture aldım en sonunda... hıcbır sıkıntım yok... bana göre (ayrıca motorumu kullanan bır kaç kişiye) göre çok ıyı guclu bı motor...

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:49 ----------

üçü de mondialın satış rekoru kıracagı modeller... sorun falan cıkarmaz , bu üçü iyi... gıt alacagın yere , zaten vulture 150 ye aşık olacaksın ;)
 
Katılım
19 Eki 2012
Mesajlar
920
vulture ile roadracer aynı gucte, pek fark yok aralarında. vulture chopper tıpı bıraz, konfor var. mcx roadracer ise biraz cross tipli. selesi olsun yukseklıgı oturus seklı olsun. drift sportif daha cok. ama vulture ve mcx kadar guclu degıl. mcx 140 gıderse, drift 130 gidiyor. drift 135cc mcx 162cc. tork farkı var baya.
 
Katılım
31 Ağu 2012
Mesajlar
1,349
Motosikleti
Fazer8 abs
çinsavar hondacılar hemen gelmiş:)
adam mondial den bahsediyor 3 motor sunmuş hala honda monda diyorsunuz. bizde biliriz hondaya binmeyi ama maddi sıkıntı işte.
sen bakma yok arıza verir lastik patlar şoför atlar muhabbetine görselliğe önem veriyorsan al drift i kafan rahat etsin. 2000 km önce castrol yağ koydum geçen hafta yağı değiştirip ölçüm yaptım gram eksiltme yok motor 9200 km de. titreşim sadece gidonda hafif derecede var selede 0 titreşim.
emin ol bu saydığın 3 motorda seni yolda bırakıp üzmez.
 
Katılım
22 Mar 2013
Mesajlar
543
kardeşim saçma sapan ybr felan diyenlere kulak asma kulandım ikisinide driftide ybr yide hele hele 2. el 2006 ybr al drftten iyidir diyenlere yorum bile yapmaya değer bulmuyorum 100 km kulanmamıştir belki üstüne bile binmemişdir yorum yapanlar var bilmediğin konuda susman lazım bence.. kimseyi yanlış yönlendirmemek lazım ybr nin selesi drift ten rahat onun dısından çok az da olsa daha az yakıyor ama motor gücü olsun ataklığı olsun drift derim şahsen uzun gezilerimde oluyor yorucu olabiliyor ön cam felan olmadığı için ama motor dağa bayıra vur gık demiyor bilmeden yorum yapanları kağale alma derim mcx de arkadaşda var arkadaş çok hor kulanıyor benim gibi değil şuana kadar sıkıntı vermedi sadece bir hortumla ilgili problem yaşadı ama adam gibi kulansan onuda çıkarmaz bizimkisi eşeğe biner gibi biniyor.. kısacası tavsiye ederim drifti yakın zamanda cc yükseltmeyi planlıyorum ama alıcağım motorun bukadar sağlam olup olmıcağından şüpelerim olduğu için cesaret edemiyorum o yüzden gezilere şimdilik bunla devam ediyorum ve aldığın zaman tek tavsiyem servisin taktığı buji ye yağa bırakma motorunu ngk buji mortul yağ bu motoru canavar yapıyor....
 
Katılım
30 Nis 2010
Mesajlar
527
Vulture denilen model çok kuvvetli fakat 4 litreden aşağı yakmıyor. Bence fazla.
İlla 3 ünden biri olacak diyorsan drift al.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst