Motorsiklet için Motorsilk yag katkısı kullanan var mı?

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2006
Mesajlar
766
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Otomobilde Motorsilk yag katkısı kullanan biri olarak çok çok iyi sonuçlar almıştım. Şimdi ise 100cc'den buyuk manuel vitesli bir motorsiklette Motorsilk kullanmak aklımdan geçiyor. Tabi otomobilde 4 lt'ye 250 ml Motorsilk katmıstım. Şimdi ise 1 lt'lik yaga 70 ml civarı katmayı planlıyorum. Aranızda daha once motorsikletinde Motorsilk kullanan oldu mu? Ya da bu konuda fikir verebilecek bilgili arkadaslar var mı? Cevaplar için şimdiden tesekkurler :rendeer:
 
Katılım
10 Eyl 2010
Mesajlar
1,243
aman diyim sakın, debriyaj işlev yapmaz hale gelir. Bor falan gibi katkılarda aynı şkeilde motosiklette kullanılmaz. Şanzıman ve motor yağımız aynı olduğundan bunun gibi yağ kaykıları kuru olmayan debriyajları kavramaz ve tutmaz hale getirir
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
864
kullanmadım ve kullanılmaması gerektigini çok yerde okudum,10 tl fazla verip kaliteli yag kullan,maceraya gerek yok:cherry:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2006
Mesajlar
766
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
aman diyim sakın, debriyaj işlev yapmaz hale gelir. Bor falan gibi katkılarda aynı şkeilde motosiklette kullanılmaz. Şanzıman ve motor yağımız aynı olduğundan bunun gibi yağ kaykıları kuru olmayan debriyajları kavramaz ve tutmaz hale getirir

Bunu biraz daha acabilir misiniz? Debriyaj yag istiyor anlıyorum ama Motorsilk'te yag ile aynı gorevi goruyor ?? Bir de motorsilk metal yuzeylere tutunuyor. Motorsikletlerdeki debriyaj metal mi?

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:40 ----------

kullanmadım ve kullanılmaması gerektigini çok yerde okudum,10 tl fazla verip kaliteli yag kullan,maceraya gerek yok:cherry:

Link verebilir misiniz? Motorsilk'in sitesinde motosikletler için de kullanılabilir yazıyor...

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:16 ----------

Arkadaslar az once Motorsilk'in muduru Kaan Bey'le telefonda gorustum. Motorsikletimin debriyajının yag içerisinde işlevini surdurdugunu kendisine soyledim. Motorsilk'in sadece metal yuzeylere etki ettiğini ve bugune kadar motosikletlerle ilgili hiçbir şikayet gelmediğini, urunu kullanabileceğimi söyledi. www.motorsilkturkey.com adresinden mail atabilir ya da telefonla arayabilirsiniz.
 
Katılım
24 Eyl 2006
Mesajlar
977
arkadaşlar, kesinlikle inanılmaması gereken şeylerden biri de bu mucizevi yağ katkıları...
bunların mucize zayıflama haplarından, yakıt tasarruf ettiren mıknatıslardan, günde 5 dakika çalışarak arnold schwarzenegger gibi vücut yaptıran spor aletlerinden bir farkı yok!
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2009
Mesajlar
4,559
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Motorsilk'in sadece metal yuzeylere etki ettiğini ve bugune kadar motosikletlerle ilgili hiçbir şikayet gelmediğini, urunu kullanabileceğimi söyledi. www.motorsilkturkey.com adresinden mail atabilir ya da telefonla arayabilirsiniz.

Hadi debriyaj balatası neyse de baskı plakaları plastik mi? Ama yine de kullansan, diğer kullanıcıları gibi şikayetçi olmazsın çünkü bir işe yaradığı yok. :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2006
Mesajlar
766
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hadi debriyaj balatası neyse de baskı plakaları plastik mi? Ama yine de kullansan, diğer kullanıcıları gibi şikayetçi olmazsın çünkü bir işe yaradığı yok. :)

Otomobilde kullandım ve oldukça işe yaradıgını gordum. Ama sadece "motorsilk" :thumleft:tavsiye edebilirim digerler katkıları bilmiyorum

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:32 ----------

arkadaşlar, kesinlikle inanılmaması gereken şeylerden biri de bu mucizevi yağ katkıları...
bunların mucize zayıflama haplarından, yakıt tasarruf ettiren mıknatıslardan, günde 5 dakika çalışarak arnold schwarzenegger gibi vücut yaptıran spor aletlerinden bir farkı yok!

Motorsilk'i otomobilde kullanan biri olarak işe yaradıgına dair her turlu iddaya girebilirim. Zaten nobel ödulu almış. Oturdugumuz yerde klavyede yazı yazmakla nobel alınmıyor onu da belirtelim.
 
Katılım
9 Haz 2006
Mesajlar
1,639
siz forumda konu açıp, insanların fikrini sormuşsunuz, forum üyeleride hiçbir karşılığı olmadan cevap vermiş...
Yoksa yanılıyor muyum? içinizde Nobel ödülü almak isteyen mi var? :)
 
Katılım
29 Kas 2011
Mesajlar
1,001
Evet yağ firmaları çuvallarca para dökerek yaptıkları AR-GE çalışmalarıyla motor-silk üreticilerinin başarısını yakalayamamışlardır. Helal olsun onlara. Ayrıca aldıkları ödül bilimin nobeli sayılan R&D ödülüymüş. Orjinal değil.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2006
Mesajlar
766
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Evet yağ firmaları çuvallarca para dökerek yaptıkları AR-GE çalışmalarıyla motor-silk üreticilerinin başarısını yakalayamamışlardır. Helal olsun onlara. Ayrıca aldıkları ödül bilimin nobeli sayılan R&D ödülüymüş. Orjinal değil.

Eger debriyajlı motorlarımızda da kullanabilirsek motor omru 2 katına cıkar, motorun titreşimi azalır, yakıt tuketimi azalır vb. Motorsilk'i küçümsememenizi tavsiye ederim. Zira kendi otomobilimde kullandım ve 100bin km once koymusum. Hala aracımda ne siyah duman nede benzeri eski durumundan eser yok. Mukemmel bir ürün :cat:

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:58 ----------

siz forumda konu açıp, insanların fikrini sormuşsunuz, forum üyeleride hiçbir karşılığı olmadan cevap vermiş...
Yoksa yanılıyor muyum? içinizde Nobel ödülü almak isteyen mi var? :)

Siz pek anlayamamıssınız. Kişiye verilen cevap var forum uyelerine değil :bestmt:

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:03 ----------

benim motor kuru depraj oldugundan kullandım bir zararını görmedim.

Aşınmayı onlediği için motorunuzun omrunu garanti 2 katına cıkaracaktır suphenız olmasın:cat: Siz hangi marka model motorsiklette kullandınız?
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
1 kere küçücük kutuya 40 tl verip kullandım. Hiç bişey farketmedi :pr: 40 tl yi çöpe atmış oldum yani :pr:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2006
Mesajlar
766
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
yok titanda kullandım. Islak debriyaj. Debriyaj falan kaçırmadı. Markasını unuttum. 2 yıl önceydi. 200-250 ml kadar. Konserve kutusu gibi kutusu vardı. Halkayı kaldırıp konserve açar gibi açmıştım. Ne performansa ne başka bişeye yaradı. Normal yağla nasılsa öyleydi motor.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2006
Mesajlar
766
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yok titanda kullandım. Islak debriyaj. Debriyaj falan kaçırmadı. Markasını unuttum. 2 yıl önceydi. 200-250 ml kadar. Konserve kutusu gibi kutusu vardı. Halkayı kaldırıp konserve açar gibi açmıştım. Ne performansa ne başka bişeye yaradı. Normal yağla nasılsa öyleydi motor.

Hayır oyle bir kutusu olmadı hiçbir zaman. Orjinali hepsiburada.com'da satılıyor göz atabilirsiniz. Bu konuyu açmamdaki amaç ıslak debriyajda kullanan arkadaş var mı onu bulmaktı. Marka muduru kullanabilecegimizi soyledi ancak kullanan var mı onu ogrenmek istedim. Siz kullanmıssınız ancak farklı bir urun kullanmışsınız. Motorsilk esasen yag katkısı degil metal katkısı. Metalin çizilen zarar goren yerlerine yapışıyor ve metali ilk gunku haline getiriyor. Ustunde de ince bir tabaka oluşturup surtunmeyi 0,01'e indiriyor. Tam 150 bin km boyunca metalde kalıyor ve metali aşınmaya karsı korumaya devam ediyor.
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
Hayır oyle bir kutusu olmadı hiçbir zaman. Orjinali hepsiburada.com'da satılıyor göz atabilirsiniz. Bu konuyu açmamdaki amaç ıslak debriyajda kullanan arkadaş var mı onu bulmaktı. Marka muduru kullanabilecegimizi soyledi ancak kullanan var mı onu ogrenmek istedim. Siz kullanmıssınız ancak farklı bir urun kullanmışsınız. Motorsilk esasen yag katkısı degil metal katkısı. Metalin çizilen zarar goren yerlerine yapışıyor ve metali ilk gunku haline getiriyor. Ustunde de ince bir tabaka oluşturup surtunmeyi 0,01'e indiriyor. Tam 150 bin km boyunca metalde kalıyor ve metali aşınmaya karsı korumaya devam ediyor.

bu yazdıklarının hepsi o kutunun üstünde yazıyodu zaten. Markası farklı olsada kullanım amacı aynıydı.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2006
Mesajlar
766
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaslar ıslak debriyajda debriyaj balatasına yag temas ediyor mu?

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:42 ----------

bu yazdıklarının hepsi o kutunun üstünde yazıyodu zaten. Markası farklı olsada kullanım amacı aynıydı.

Zaten 100 çeşit var bu urunlerden ancak ben sadece Motorsilk'i tavsiye ederim. Komsum NNT falan kullandı hiçbir işe yaramamıstı o urun. Sizin ıslak debriyaj hakkında bilginiz var mı? Debriyaj balatasına yag temas ediyor mu acaba onu ogrenmemiz gerekli?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2006
Mesajlar
766
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Peki yağ varken balatalar neden kaymıyor o kısmını bi turlu anlayamıyorum. Yag kaygan bir urun sonucta
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
baskı yayları çok sert baskı yapıyor. Debriyaj balataları geneli çoğu 5 plakadır. Ve balatalar aynı dişli lastik gibi araları cizik çiziktir. O çiziklerin derinliği azaldıkça kavrama azalır. En sonunda belli bi süre sonra derinlik epey azalınca yavaş yavas kaçırmaya başlayınca balataların bıtmiş demektir. Değiştirılmesi gerekir. Bide balata sıyırma vardır. 5 plak balatanın herhangi bi zorlamayla vs 2 plakasının arasının kaydırıp yanmasıyla (alev alarak değil) dişlilerin sıyırmasıyla oluşur. Aynı bitmiş gibi kaçırır. Değişmesi gerekir.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst