- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Otomobilde Motorsilk yag katkısı kullanan biri olarak çok çok iyi sonuçlar almıştım. Şimdi ise 100cc'den buyuk manuel vitesli bir motorsiklette Motorsilk kullanmak aklımdan geçiyor. Tabi otomobilde 4 lt'ye 250 ml Motorsilk katmıstım. Şimdi ise 1 lt'lik yaga 70 ml civarı katmayı planlıyorum. Aranızda daha once motorsikletinde Motorsilk kullanan oldu mu? Ya da bu konuda fikir verebilecek bilgili arkadaslar var mı? Cevaplar için şimdiden tesekkurler :rendeer: