Hyosung S&T Kanuni Hyosung Gt 250 Comet Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
27 Tem 2011
Mesajlar
666
Verdiğin bilgiler için teşekkürler hocam.
900 tl bi öğrenci için astronomik bi rakam , daha uygun yollu olarak halletmenin bir imkanı yok mudur :)
19 yaşındayım, ilk motorum ve dünden beri biniyorum :) Ehliyetim var ama Türkiye'de ehliyet almak için motosiklet kullanmayı bilmeye gerek yok biliyorsunuz :)

Bende senin gibi hataya düşmüştüm.. Motosikleti almadan önce Parça ve Lastik olsun ıvır zıvırlarının fiyatını öğrenmekte fayda var. Bende araştırmamıştım 1 Lastigin 540 lira olduğunu duyunca dudağım uçuklamıştı :) Ama alışıyor insan zamanla merak etme sende alışırsın.. Daha uygun lastiklerde var tabiki ama ben Michelin önerdim tercih sizin. İlk motorun olması Avantajına çünkü gerçekten bir motosiklette eğitime öğrenmeye başlamışsın..
Yağ'ını Sakın ama Sakın aksatma düzenli kontrol et.
Hyosunglar bana göre soğuk havayı çok seviyorlar o yüzden sıcak havalarda motosikletini çok fazla sıkıştırma. Heleki İzmir'in sıcağında hiç sıkıştırma.. ( Uzun Süre )
Lastiklerinin abatları 110 70 17 - 150 70 17 olması gerekiyor. Yeni takım lastik alacaksan 120 70 17 ön - 160 70 17 arka Ebatlarda lastik takmanı öneririm. Ben o şekilde yaptım. Hem görünüş olsun hemde Viraj kabiliyeti olsun artış gösterdi.
10bin Km sonra bir parçan gibi olucak, şu an ki Hış'mı Ağırlığı gücünü yadırgaya bilirsin :) Zamanla karı koca gibi olursunuz

Saygılar...

Sabit;
Hocam Zevk meselesi :) Ben yorum yapmak istemiyorum :) Ahmet kızıyor sonra :))
 
Katılım
28 Ağu 2005
Mesajlar
613
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
bence, egzosları ucuna karbon görünümlü headerlar takman şart olmuş artık :). ama onları delmeden kelepçe ile. egzos susturucu gövdesi de siyaha boyansa diyeceğim ama mat siyah kaliteli bir izlenim bırakmıyor.

cronix'in motorunu iki hafta önce kayalar'da görmüştüm. bitirdi mi motorun işlerini?


Egzantrik zinciri bekliyor pazartesi gelince takılcak calışır duruma gelcek motor. bence bu egzozza kamyonların tepelerine takılan acılıp kapanan yagmurda su almasın diye takılan zımpırtıdan takmak lazım :D
 
Katılım
24 Ağu 2012
Mesajlar
14
Bende senin gibi hataya düşmüştüm.. Motosikleti almadan önce Parça ve Lastik olsun ıvır zıvırlarının fiyatını öğrenmekte fayda var. Bende araştırmamıştım 1 Lastigin 540 lira olduğunu duyunca dudağım uçuklamıştı :) Ama alışıyor insan zamanla merak etme sende alışırsın.. Daha uygun lastiklerde var tabiki ama ben Michelin önerdim tercih sizin. İlk motorun olması Avantajına çünkü gerçekten bir motosiklette eğitime öğrenmeye başlamışsın..
Yağ'ını Sakın ama Sakın aksatma düzenli kontrol et.
Hyosunglar bana göre soğuk havayı çok seviyorlar o yüzden sıcak havalarda motosikletini çok fazla sıkıştırma. Heleki İzmir'in sıcağında hiç sıkıştırma.. ( Uzun Süre )
Lastiklerinin abatları 110 70 17 - 150 70 17 olması gerekiyor. Yeni takım lastik alacaksan 120 70 17 ön - 160 70 17 arka Ebatlarda lastik takmanı öneririm. Ben o şekilde yaptım. Hem görünüş olsun hemde Viraj kabiliyeti olsun artış gösterdi.
10bin Km sonra bir parçan gibi olucak, şu an ki Hış'mı Ağırlığı gücünü yadırgaya bilirsin :) Zamanla karı koca gibi olursunuz

Saygılar...

Sabit;
Hocam Zevk meselesi :) Ben yorum yapmak istemiyorum :) Ahmet kızıyor sonra :))
Uçuklama durumu bende de oldu :D
Dün biraz deniyim dedim , baya bi cebelleştim motorla. Açıkçası gözümü korkuttu ağırlığı, büyüklüğü vs. :)
Ama açıklamaların içimi rahatlattı hocam, çok teşekkürler :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:20 ----------


Zenon;
İyi fikir hocam, ama bence biraz kalın olmuş sanki. :)
 
Katılım
6 Mar 2011
Mesajlar
2,592
zenonun motosiklet üzerinde kalın gözükebilir fakat. Chronixin motosiklet üzerinde tam yerini bulacaktır. Bir de egsozları yanmaz kumaş ile sarınca bakın siz görüntüye.
Hepinizin dibi düşecek :D
 
Katılım
28 Ağu 2005
Mesajlar
613
zenonun motosiklet üzerinde kalın gözükebilir fakat. Chronixin motosiklet üzerinde tam yerini bulacaktır. Bir de egsozları yanmaz kumaş ile sarınca bakın siz görüntüye.
Hepinizin dibi düşecek :D

susturucuların gövdesine yanmaz kumaş sardımı, uçlara da header taktımı nefis olur.
 
Katılım
18 Nis 2012
Mesajlar
55
Dijital gösterge coştu acil yardim

Arkadaslar bugün kafa granajini çıkardım parçaları bir kenara koyup turlamaya başladım bide ne göreyim dijital gösterge coşmuş 200 gösteriyor bı saniye sonra 30'a iniyor normal hızda gittiğim halde :) yardımınıza ihtiyacım var başörtün için servise gitmek istemiyorum
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Jant şeridi uygulaması
265820_407653362625488_149405996_o.jpg


Arka zincirin durumu nasil sizce?

286864_407653552625469_644332988_o.jpg
 
Katılım
8 Tem 2008
Mesajlar
1,471
Arkadaslar bugün kafa granajini çıkardım parçaları bir kenara koyup turlamaya başladım bide ne göreyim dijital gösterge coşmuş 200 gösteriyor bı saniye sonra 30'a iniyor normal hızda gittiğim halde :) yardımınıza ihtiyacım var başörtün için servise gitmek istemiyorum

o kadarcık mı? geçtiğimiz kış eve dönerken benim ki 299 gördü..arkadaşın dediği gibi akü bağlantılarını sök kontak aç kontağı kapat ve tekrar akü bağlantılarını tak...
 
Katılım
28 Ağu 2005
Mesajlar
613
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
onların aynısından bende de var.
hadi gel başkalarını da bulup "kırmızı Motosikletli, Keiti Kırmızı 3 Parçalı Jant Şeritli ve Keiti Aliminyum Kırmızı Sibop Kapaklılar Derneği'ni kuralım.
:cherry:

Aklin yolu bir Galiba :D dediğinin oluru var valla puser :D
 
Katılım
18 Nis 2012
Mesajlar
55
Arkadaşlar dediğiniz gibi akü bağlantılarını söküp kontak aç kapa yapıp biraz bekledikten sonra tekrar takıp denedim. Düzelmişti yaklaşık 10 km sonra tekrar aynı sorun başladı :(
 
Katılım
27 Tem 2011
Mesajlar
666
Uçuklama durumu bende de oldu :D
Dün biraz deniyim dedim , baya bi cebelleştim motorla. Açıkçası gözümü korkuttu ağırlığı, büyüklüğü vs. :)
Ama açıklamaların içimi rahatlattı hocam, çok teşekkürler :)

/QUOTE]

Rica ederim, bilgi paylaştıkça artan bir şey.
Şimdi o Korktuğun heybetli motosiklet bir zaman sonra emin ol Altında kedi yavrusu gibi duracak ve hükmedeceksin :) Sonra sıkılıcaksın 2500 CC yetmiyor :) Bu sözlerimi bir kenara yaz :)
Ben de çok korkuyordum sokak arasında 2 arabanın yanyana geçebildiği kadar geniş bi sokakta ayağımı yere koymadan dönemiyordum, Trafikte olsun, virajlarda olsun sanki ben MOTOSİKLETİ DEĞİLDE, MOTOSİKLET BENİ KULLANIYORDU :) ama artık o günler eskide kaldı. Hele ki şu son 1 aydır Nişanlımda motosiklete veci derecede alıştı ( KISKANAN FORUM ÜYELERİ VAR :p ) Artçılı bile bir beden olup motosiklete o şekilde hükmediyoruz.. Umarım sende benim gibi yavaş yavaş acele etmeden kendini eğiterek istediğin noktaya gelirsin..

Saygılarımla..
 
Katılım
28 Ağu 2005
Mesajlar
613
Arkadaşlar dediğiniz gibi akü bağlantılarını söküp kontak aç kapa yapıp biraz bekledikten sonra tekrar takıp denedim. Düzelmişti yaklaşık 10 km sonra tekrar aynı sorun başladı :(

kafa grenajlarını söktükten sonra oldu demiştin. saat'in içersine su kaçmış olabilir mi? kablo bağlantılarını bir kontrol et bence açık, çıplak, zedelenmiş kablo var mı. akşam park edince akü gece boyunca sökülü kalsın. bu arada aküsüz kontak aç kapa da yap tabi. bir de aynı soruyu GT250R bölümünde de sor. orası daha kalabalık belki tecrübe etmiş birisi çıkar.
 
Katılım
3 Ocak 2012
Mesajlar
1,154
CBF 10 numara motor ama burakiler o segmentten gecen var yinede eskiye ölem duyan varsa olabilir ;) neden olmasın
Bende gt 250 comet düşünüyorum tek korkum artçı rahatlığı sırf bu korku yüzünden ve uzun yol yapan biri olduğum için gönlüm gv250yede kaymıo değil :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst