Honda Cg 125 ve Kanuni Phantom seçiminde ne olur yardım

Katılım
22 Eyl 2011
Mesajlar
196
Sayın MT Ailesi Lütfen şu konuya bir el atın.
Ben Amasya merkezde oturuyorum. Uzun yola çıkmayı çok seviyorum.Ehliyetim-Kaskım-Montum-Dizlik ve dirsekliğim var.Sizden tek ricam bana bu motosikletler arasındaki farkları ayrıntılı olarak anlatmanızdır ben araştırma yaptım ama halen hiçbirşeyi doğru düzgün anlayamadım.Hangisi uzun yola gider.Hangisinin hızı yeterli olur.Hangisi daha yakışıklı. Hangisi daha sağlam.v.b. Yardımlarınızı bekliyorum şimdiden teşekkürler.
 
Katılım
13 Nis 2009
Mesajlar
1,797
ikiside uzun yol motoru değil bikere. çinli yakışıklı ama itecekli motor kullamılmış puhaha yani yıl 2012.. öbürüde ayağını yerden keser anca.ama çinliden iyidir.uzun yol motoru değil bunlar hızlarıda yeterli gelmez eğer beklentilerin yukarda yazdıklarınsa sen seçenekleri değiştir.
 
Katılım
1 Ağu 2012
Mesajlar
136
Sayın MT Ailesi Lütfen şu konuya bir el atın.
Ben Amasya merkezde oturuyorum. Uzun yola çıkmayı çok seviyorum.Ehliyetim-Kaskım-Montum-Dizlik ve dirsekliğim var.Sizden tek ricam bana bu motosikletler arasındaki farkları ayrıntılı olarak anlatmanızdır ben araştırma yaptım ama halen hiçbirşeyi doğru düzgün anlayamadım.Hangisi uzun yola gider.Hangisinin hızı yeterli olur.Hangisi daha yakışıklı. Hangisi daha sağlam.v.b. Yardımlarınızı bekliyorum şimdiden teşekkürler.

kardeşim motoru almayı düşündüğün gibi satmayı da düşün cb çok kolay elinden çıkacak bi motor neden dersen honda desen ölüsü bile satılır.. kanuniyi elinden çıkaramazsın hele hele phantoma 5000 liraya yakın bi para verdikten sonra.. gel gelelim ikisini kıyasla dersen kanuni sadece şekil bende araştırdım düşündüm tıss yani mondial bile drift ve mcx le kendini bikaç level yukarı almışken kanuni hala olduğu yerde sayıyor ne yazık ki..:pr: bence 5.000 lira gibi bir meblayı gözden çıktıysan 4.200 + plaka ruhsat masrafıyla 4.500 e git sıfır bi CBF 150 al.. arkana bile bakma.. koruma demirlerini çanta setini tak enduro gibi yolada gider servisin yerini de unutturur sana..varsın şekli olmasın önemli olan seni üzmemesi.. yolada gidersin şehiriçi de binersin yakmaz koklar parçası ucuz kalitesi yeterli daha ne olsun ?
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
yakışıklı konusunda panthom yakışıklı. Dayanıklık konusunda tabiki cg 125 daha dayanıklı. Uzun yolda panhomu bilmem ama benim cg titanlar 10 numara. Bugüne kadar uzun yolda hiç arıza vermediler. Şişmez, az yakar. Üzmez. Tek eksik tel cant şamriyelli lastiktir. 1 defa patladı uzun yoldayken. Yanımda yedek şamriyel ve pompa anahtar falan vardı. Ama lastikçi buldum yakınlarda ona yaptırdım.cg ve titanlara cgl veya cbf 150 çelik cant taktırıp tupless yaptıranlar var. Tublese çevrilebilir. Cg nin orjinal parçası pahalıdır ama çinli cg lerin ucuz parçaları uyar. Panthomun parçasını bilmem.2003-2006 cg veya titanlar birezilya malı, 2002 ve altı cg titanlar japon malıdır. Yani kalitelidir. Panthom made in çin dir. Biri 125 lik biri 180 lik olmasına rağmen aralarında pek hp farkı yoktur. 2003-2006 cg titan es ler 12.5 hp dir. Panhom 13 hp galiba.ben 10 yıldır biniyorum 96 modele. 17 yaşında. 5 yaşındaki bi kanuniden daha temiz ve yakışıklı durur. Kanuninin arka stop lambaları, boyası, ibre camları güneşte sararıp solarken hondanın hep sıfır gibi durur. Kalite farkı sonuçta. Honda cg titan hakkında soruların olursa bana danış, sor. Yardımcı olurum. Sevgiler.
 
Katılım
22 Eyl 2011
Mesajlar
196
Peki abilerim arkadaşlarım.
Cb125-CBF150-GT250 COMET
Bu müthiş üçlüden hangisi beni uzun yoldada şehir içindede benzin olarak ve sağlamlık olarak yola gidişi olarak üzmez 5000Tl ayırdım motosiklet için.
 
Katılım
1 Ağu 2012
Mesajlar
136
Peki abilerim arkadaşlarım.
Cb125-CBF150-GT250 COMET
Bu müthiş üçlüden hangisi beni uzun yoldada şehir içindede benzin olarak ve sağlamlık olarak yola gidişi olarak üzmez 5000Tl ayırdım motosiklet için.

hondaları kıyaslarsan tabiki cbf150.. ama işin içine hyosung girerse mevzu biraz değişebilir.. cbf tek silindir 150 cc 13 beygir (yanılıyo olabilirim 12 de olabilir).. gt250 comet çift silindir 29 beygir.. tabiki gt250 çok yakar cf ye nazaran ve 5.000 liraya alabileceklerin büyük ihtimal 2006 2007 model karbüratörlü olur ve km si en az 20.000 devirmiştir.. temizliğini ve sağlamlığını oturur düşünürsün yani.. ben ısrarla 0 km cbf150 diyorum sana.. üstüne de paran kalır aksesuar ve güvenlik ekipmanını alırsın paşalar gibi binersin motoruna.. satarkende zararın olmaz.. milli servettir nede olsa senden sonra binen bile çok rahat edecektir.. CBF 150 :thumleft:
 
Katılım
1 Ağu 2012
Mesajlar
136
Yamaha YBR 125 - Honda CBF 150 - TVS apache 150

bu motorları oturup kıyaslamaya kalksan forumlar dolusu fikir ve öneri çıkar.. eğer bunlardan birini almayı düşünürsen ve kararsızsan tek çare tek tek üstüne binip mümkünse bi test sürüşü yapıp sana en kolay geleni seçmendir.. çünkü kalıpları ve yükseklikleri farklı motorlar.. üçününde gücü ve yapabileceği sürat belli commuterde 5 km fazla bascam diye canını tekere emanet etmene gerek yok hem sana hem motora yazık.. şu çok rahat yaa otururkende güvenli hissediyorum bu bana gelir diyosan 3 ünden birine.. git onu al.. bu 3 motor kıyaslanamaz..
 
Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
3,328
kısaca şöle söyleyim geçen lerde bayır çıkıyorum çinli haliyle motorum yanımdan 2kişiylehonda çok rahat bir şekilde çıktı dik bayır...kısaca honda derim ben 125lik olmasına rağmen banmısın demiyor...
 
Katılım
13 Nis 2009
Mesajlar
1,797
bi yanlış anlaşılma olmasın biz 5km daha hızlı gitsin diye apacheyi seçmedik. ara sıra yağ eklemeyi unuturuzda motoru kucaklarız diye korkumuzdan apcheyi seçtik. anladın sen onu...:queen:
 
Katılım
1 Ağu 2012
Mesajlar
136
bi yanlış anlaşılma olmasın biz 5km daha hızlı gitsin diye apacheyi seçmedik. ara sıra yağ eklemeyi unuturuzda motoru kucaklarız diye korkumuzdan apcheyi seçtik. anladın sen onu...:queen:

allah aşkına hacım koca forumda yağ eksiltti bende unuttum motor bloğunu elime aldım diyen 1 tane daha arkadaş çıktı mı? 90.000 km görmüş cbf ler var piyasada.. tvs nin görünüş olarak güzel olması tabiki artıdır ama cbf kalitesinde olduğunu düşünmüyorum ben hala :farao: varsın cbf yağ eksiltsin.. daha tvs ninde ilerde kronik sorunu çıkacaktır.. nazarlık o yağ yakma :flower:
 
Katılım
22 Eyl 2011
Mesajlar
196
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...e-21-ay-garantisi-devam-ediyor-95244446/detay =CBF150

http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...ru-acilmamis-hyosung-250-comet-90474685/detay =gt250 comet

http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...250-naked-2010-cikisli-kazasiz-88765641/detay =GT250 COMET

CBF150= Acayip hoşuma giden bir motor her yola geliyo ama uzun yolda hiç denemedim rahat etirirmi bilmiyorum.

Benim Asya Türkcup motorum var bu motorla 1 günde 680Km yol yaptığıma göre CBF150 ile 1000Km den fazla yol yaparım.

+++Cup kadar az yakıyormuş bu enjeksiyonlu 2012 model CBF150 le doğrumudur__?+++
 
Katılım
1 Ağu 2012
Mesajlar
136
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...e-21-ay-garantisi-devam-ediyor-95244446/detay =CBF150

http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...ru-acilmamis-hyosung-250-comet-90474685/detay =gt250 comet

http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...250-naked-2010-cikisli-kazasiz-88765641/detay =GT250 COMET

CBF150= Acayip hoşuma giden bir motor her yola geliyo ama uzun yolda hiç denemedim rahat etirirmi bilmiyorum.

Benim Asya Türkcup motorum var bu motorla 1 günde 680Km yol yaptığıma göre CBF150 ile 1000Km den fazla yol yaparım.

+++Cup kadar az yakıyormuş bu enjeksiyonlu 2012 model CBF150 le doğrumudur__?+++

sürekli benzin aldığın istasyonda ki pompacı hiç halimi hatrımı sormuyosun hiç uğramıyosun diye trip atar kardeşim sen ne diyosun :D o derece :D:queen:
 
Katılım
22 Eyl 2011
Mesajlar
196
İyiymiş :D Hoşuma gitti iyice. Alıyorum lan seni gidonuna değdi elim nağmusumsun artık :D :queen:
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
Peki abilerim arkadaşlarım.
Cb125-CBF150-GT250 COMET
Bu müthiş üçlüden hangisi beni uzun yoldada, şehir içindede, benzin olarak ve sağlamlık olarak, yola gidişi olarak üzmez? 5000 TL ayırdım motosiklet için.

Bende oyumu bu müthiş üçlüden "CBF 150" için kullanıyorum :cat:
 
Katılım
10 Ocak 2012
Mesajlar
779
Cg ler gerçekten çok sağlam kurye bi arkadaşta var 90bin km de ağır bakıma girdi üstüne 50bin daha yol yaptı hala taş gibi ve ybr gelemiyor peşine.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst