Gösterge tamiri

Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Gösterge tamiri yapan herhangi bir yer bilen var mı ? Entegresi bozuk olabilir. Konu hakkında bilgisi olan var mı arkadaşlar?
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Gösterge digitalmi erdem?
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Anladim.
Tamami digital olmuş olsaydi yardim edebilirdim.
Smd diyorlar o entegreye.
Bi bilen çıkar muhakkak.
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
2,954
Tesadüfün böylesi :)
Konunun aynısını açmak için girmiştim foruma.
Ne yazsam diye düşünüyordum.
İyi oldu uğraşmama gerek kalmadı :p
Bu arada benim göstergenin tamamı analog
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ben yanlış yazmışım şimdi farkettim. Kilometre sayacı dijital, hız devir ve hararet analog. SMD değil o zaman :)


Hayir aksine SMD olma ihtimali daha yüksek :)
Sen yinede arıza yapan entegreye bi bak. Onlar manuel ve elektironik olarak ikiye ayrilirlar.
Eğer senin ki elektronikse üzerinde bi kod olmasi lazim. Türkiyenin T'si ile başlayan bi kod.
Eğer o kodu bulabilirsen yenisiyle değiştirmek hem daha mantikli hemde daha basit.
Ama muhtemelen senin ki elektronik SMD'dir.

Ama manuel ise bişey diyemem :pale:
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Hayir aksine SMD olma ihtimali daha yüksek :)
Sen yinede arıza yapan entegreye bi bak. Onlar manuel ve elektironik olarak ikiye ayrilirlar.
Eğer senin ki elektronikse üzerinde bi kod olmasi lazim. Türkiyenin T'si ile başlayan bi kod.
Eğer o kodu bulabilirsen yenisiyle değiştirmek hem daha mantikli hemde daha basit.
Ama muhtemelen senin ki elektronik SMD'dir.

Ama manuel ise bişey diyemem :pale:

Hiç bişi anlamadım :) Üzerinde bi entegre var entegrede de hiç bişey yazmıyor :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2009
Mesajlar
4,559
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Tesadüfün böylesi :)
Konunun aynısını açmak için girmiştim foruma.
Ne yazsam diye düşünüyordum.
İyi oldu uğraşmama gerek kalmadı :p
Bu arada benim göstergenin tamamı analog

Senin göstergenin nesi var?
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Göstergeye özel bir bilgim yok ama, o tip oluşumlarda sorun entegredeyse ayrı sıkıntı değilse ayrı sıkıntı olur sanırım... Entegrenin üzerinde kendi modeli, serisi de mi yok?
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
2,954
Senin göstergenin nesi var?

Abi devir saati çalışmıyor. Bir ara gidonu döndürünce kendine geliyordu ama şimdi tık yok.
Kilometre saati de hızımın 1/3 ünü falan gösteriyor :cherry:
Tahmini 100le falan gidiyorum ama göstergedeki değer 30 40 civarında gösteriyor.
Dün Kadıköy'de baymoto'ya gittim. Elektrik tesisatında ufak tefek bir kaç problem daha vardı.
Onları halleti ama göstergeyi yapamam dedi. Elektrikle alakası yok gösterge arızalı. Gösterge tamircisine git diyor.
Fakat bence fazla anlamadığı için bukaşmak istemedi. Bana hala sorun elektrikle alakalı gibi geliyor.
Dün keşke GKN motor gitseydim. Gelmedi aklıma :pr:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2009
Mesajlar
4,559
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Abi devir saati çalışmıyor. Bir ara gidonu döndürünce kendine geliyordu ama şimdi tık yok.
Kilometre saati de hızımın 1/3 ünü falan gösteriyor :cherry:
Tahmini 100le falan gidiyorum ama göstergedeki değer 30 40 civarında gösteriyor.
Dün Kadıköy'de baymoto'ya gittim. Elektrik tesisatında ufak tefek bir kaç problem daha vardı.
Onları halleti ama göstergeyi yapamam dedi. Elektrikle alakası yok gösterge arızalı. Gösterge tamircisine git diyor.
Fakat bence fazla anlamadığı için bukaşmak istemedi. Bana hala sorun elektrikle alakalı gibi geliyor.
Dün keşke GKN motor gitseydim. Gelmedi aklıma :pr:

Gidonu çevirdiğinde sol tarafta görünen kablolardan biri ya da bir kaçı hasar görmüş. Bende de benzer bir sorun oldu ama benimki normalde çalışıp nadiren gidiyordu. Bir parça kablo, 2 noktaya lehim ve bir parça izole bantla sorunu çözdüm :)
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
2,954
Gidonu çevirdiğinde sol tarafta görünen kablolardan biri ya da bir kaçı hasar görmüş. Bende de benzer bir sorun oldu ama benimki normalde çalışıp nadiren gidiyordu. Bir parça kablo, 2 noktaya lehim ve bir parça izole bantla sorunu çözdüm :)

O kablolara girmek yemiyor işte :cherry:
Sonrasında topralayamazsam diye tırsıyorum...
Kilometre saati için var mı bir önerin ?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2009
Mesajlar
4,559
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
O kablolara girmek yemiyor işte :cherry:
Sonrasında topralayamazsam diye tırsıyorum...
Kilometre saati için var mı bir önerin ?

Gel bir ara beraber girelim kablolara. :) Km teli yerine oturmamış olabilir ya da km teli ömrünü tamamlamış olabilir diye düşünüyorum. En kötü ihtimalle km telini değiştirirsin gibime geliyor.
 
Katılım
11 Tem 2011
Mesajlar
661
2009 mt 03 aldım gostergesi yıkamadan sonra yarısı var yarısı yok nerde tamir ettirebilirim?
 
Katılım
28 Tem 2016
Mesajlar
852
al kurutma makinasını, bas içine sıcak havayı. kuruyunca düzelir dostum.

kolay gelsin.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst