Yeni Kawasaki Ninja 250R Ve Z-Moto

Katılım
3 Tem 2012
Mesajlar
54
new%2Bninja%2B250.png

Evet arkadaslar sonunda yeni ninjalar endonezyada piyasaya cikti.Bende ninja alacaktim bu haber cogunuz gibi beni benide heyecanlandirdi cunku endonezyada fiyatta degisiklikte olmadi.
Iki model varmis biri abs li digeri normal normal olan 5000 eurodan cikti digeride 6000bin kusur olmasi lazim cok sevindim.
Ayni zamanda cbr mi ninjami tartismasinin bittiginide dusundum.Gerci benim icin hep kawaydi ama neyse gelelim konuya bugun aldigim haberle yikildim.
Z motoya ne zaman gelecegi ve fiyat farki konusunda bir mail attim.Cevabini sizlerle paylasiyorum cokta anlam veremedim.Beraber yorumlayalim istedim.
Tesekkurler.


''Endonezya'da satisina baslanilan Ninja 250R modelleri Euro2 standartlarinda oldugundan sadece Asya kitasinda kullanilabiliyor. Türkiye ve Avrupa'ya gelisi saglanmayacak. Avrupa ve Türkiye'de satisi gerçeklesecek yeni kasa Ninja250 300cc lik olacak. Ninja250R satmaya devam edecegiz ve aralarinda ötv den dolayi yaklasik 4000tl civarinda fiyat farki olacak.Simdilik sahip oldugumuz ve paylasabilecegimiz bilgi bu kadar.

Yeni modeller, 2 Ekimde basina tanitilir, Ocak-Subat 2013 tede Türkiye'ye gelir.

Saygilarimizla,''

Z-Moto Motorlu Araçlar Tic. A.S.
----- Original Message ----- From: "kemal mamati" <[email protected]>
To: <[email protected]>
Cc: <[email protected]>
Sent: Thursday, August 09, 2012 3:01 AM


(Kisisel dusuncem ne kadar z moto da olsa asparagas cunku eger 300cc lik yeni bir makine olsa ve ekimde bize tanitilacaksa coktan japonyada cikmasi lazimdi yanlismiyim.Ayni zamanda 14000 bin tl turk piyasasinda satilmaz 300luk makina kimse 50 cc icin +4000bin vermez 2-3 bin daha eklese 2.el cok guzel 600 luk alir yanlismiyim.)
 
Katılım
26 Tem 2011
Mesajlar
176
bende çıkacağı için çok sevinmiştim..inşallah dediği gibi çıkmazda gelir...ama 300 luk çıkıpta kasa aynıysa sorun yok :D
 
Katılım
3 Tem 2012
Mesajlar
54
valla o parayi verecegime ninjayi cok begenmeme ragmen sirf tepki diye6-7 ye yzf alir 1 sene sonra gsxr 600 a gecerim 14 bin 300 luk icin az para degil ama dedigim gibi ne nette ne japon sitesinde 300cc ninja adina hic birsey yok ninja 400 r var bu sene special edition diye amerikada cikmis japonlar falanda satiyo belki o gelir ona verilir iste ama bakalim.
 
Katılım
5 Şub 2011
Mesajlar
4,031
Hiç inandırıcı gelmedi.4.000 Tl fark mı ? 15-16 Bin yani :) 1 Tane bile satamazlar
 
Katılım
5 Şub 2011
Mesajlar
4,031
Ayrıca 300cc olayına filan hiç inanmadım.Ben geleceği düşüncesindeyim.Getirmemeleri için neden yok eğer aynı fiyattan getirmezlerse bu motoru kendi ayağına sıkmış olur kawa başka bişey değil
 
Katılım
4 Ağu 2012
Mesajlar
32
http://1.bp.blogspot.com/-Sj8p6ck1W78/UBnjTrOneQI/AAAAAAAABdI/5kRsn2FNH0I/s1600/new+ninja+250.png
Evet arkadaslar sonunda yeni ninjalar endonezyada piyasaya cikti.Bende ninja alacaktim bu haber cogunuz gibi beni benide heyecanlandirdi cunku endonezyada fiyatta degisiklikte olmadi.
Iki model varmis biri abs li digeri normal normal olan 5000 eurodan cikti digeride 6000bin kusur olmasi lazim cok sevindim.
Ayni zamanda cbr mi ninjami tartismasinin bittiginide dusundum.Gerci benim icin hep kawaydi ama neyse gelelim konuya bugun aldigim haberle yikildim.
Z motoya ne zaman gelecegi ve fiyat farki konusunda bir mail attim.Cevabini sizlerle paylasiyorum cokta anlam veremedim.Beraber yorumlayalim istedim.
Tesekkurler.


''Endonezya'da satisina baslanilan Ninja 250R modelleri Euro2 standartlarinda oldugundan sadece Asya kitasinda kullanilabiliyor. Türkiye ve Avrupa'ya gelisi saglanmayacak. Avrupa ve Türkiye'de satisi gerçeklesecek yeni kasa Ninja250 300cc lik olacak. Ninja250R satmaya devam edecegiz ve aralarinda ötv den dolayi yaklasik 4000tl civarinda fiyat farki olacak.Simdilik sahip oldugumuz ve paylasabilecegimiz bilgi bu kadar.

Yeni modeller, 2 Ekimde basina tanitilir, Ocak-Subat 2013 tede Türkiye'ye gelir.

Saygilarimizla,''

Z-Moto Motorlu Araçlar Tic. A.S.
----- Original Message ----- From: "kemal mamati" <[email protected]>
To: <[email protected]>
Cc: <[email protected]>
Sent: Thursday, August 09, 2012 3:01 AM


(Kisisel dusuncem ne kadar z moto da olsa asparagas cunku eger 300cc lik yeni bir makine olsa ve ekimde bize tanitilacaksa coktan japonyada cikmasi lazimdi yanlismiyim.Ayni zamanda 14000 bin tl turk piyasasinda satilmaz 300luk makina kimse 50 cc icin +4000bin vermez 2-3 bin daha eklese 2.el cok guzel 600 luk alir yanlismiyim.)


Sallıyorlar kardeşim aynen sizin gibi ben de telefonda sordum benzer soruları

bana da henüz lansmanı yapılmadı felan fişmekan dediler, anlıyorum ki işine hakim değil ve biz tüketiciler kadar işine sevdalı değiller...

neyse benim tahminim 2013 Nisan - Mayıs gibi Türkiyede olur ve motor özellikeri aynı yani 250cc Endonezya fiatı karşılığı 9,580.- TL dolaylarında yine Türkiye de sanırım 5,500 EURO civarı satılır.
 
Katılım
29 Nis 2009
Mesajlar
789
yeni ninja 250 r 2 zamanlı olmasın nasıl euro normaları tutturulamazki.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Z Moto adam olmaz...kafaları basmaz bu işlere...Kawasaki Japonya bu adamlarla halen neden çalışıyor anlamış değilim...yaygınlık yok servis ağı bayi ağı yok...denetlemeye falandamı gelmezler...D100 kenarında plazada oturup masa başında takılırlar senede bir fuarda ya görürürz ya görmeyiz...Kawa Türkiye benim için yok...strateji uygun model getirelim satışımız olsun yok...
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
(2012 ninja) z MOTO Eski kasalar satilsin diye spekülatif haber cikartiyorlar
sifir Eski kasa almayın aldırmayın
Fiyatlar düşsün biraz
15 bine 300 cc motor mu olur :D
Yalan spekülatif haber yayıyor
 
Katılım
5 Şub 2011
Mesajlar
4,031
Sayın Ekrem Bey,

Endonezya'da satisina baslanilan Ninja 250R modelleri Euro2 standartlarinda
oldugundan sadece Asya kitasinda kullanilabiliyor. Türkiye ve Avrupa'ya
gelisi saglanmayacak. Avrupa ve Türkiye'de satisi gerçeklesecek yeni kasa
Ninja250 300cc lik olacak. Ninja250R satmaya devam edecegiz ve aralarinda
ötv den dolayi yaklasik 4000tl civarinda fiyat farki olacak.Simdilik sahip
oldugumuz ve paylasabilecegimiz bilgi bu kadar.

Yeni modeller, 2 Ekimde basina tanitilir, Ocak-Subat 2013 de Türkiye'ye
gelir.

Saygilarimizla,

Z-Moto Motorlu Araçlar Tic. A.S.
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
Sayın Ekrem Bey,

Endonezya'da satisina baslanilan Ninja 250R modelleri Euro2 standartlarinda
oldugundan sadece Asya kitasinda kullanilabiliyor. Türkiye ve Avrupa'ya
gelisi saglanmayacak. Avrupa ve Türkiye'de satisi gerçeklesecek yeni kasa
Ninja250 300cc lik olacak. Ninja250R satmaya devam edecegiz ve aralarinda
ötv den dolayi yaklasik 4000tl civarinda fiyat farki olacak.Simdilik sahip
oldugumuz ve paylasabilecegimiz bilgi bu kadar.

Yeni modeller, 2 Ekimde basina tanitilir, Ocak-Subat 2013 de Türkiye'ye
gelir.

Saygilarimizla,

Z-Moto Motorlu Araçlar Tic. A.S.
yalan bu ya
Böyle olmaz olsa da 1 tane satmaz
 
Katılım
5 Şub 2012
Mesajlar
2,323
z-moto nun yalan söylediği o kadar belli ki... sırf elindeki ninja250 ler kalmasın satılsın diye böyle söylediği kesin. ne çakallar var!
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,948
adamlar yeni model gelecek dese elinde ki motosikletleri kime satacak:bounce:
 
Katılım
5 Kas 2011
Mesajlar
919
yeniler gelecek mi ? Yani gelmeyecek diyip gelirse bu mesuliyeti kabule der misinzi? Diyelim bakalim ne diyecekler
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
(Kisisel dusuncem ne kadar z moto da olsa asparagas cunku eger 300cc lik yeni bir makine olsa ve ekimde bize tanitilacaksa coktan japonyada cikmasi lazimdi yanlismiyim.Ayni zamanda 14000 bin tl turk piyasasinda satilmaz 300luk makina kimse 50 cc icin +4000bin vermez

Aynı düşüncedeyim. Hem asparagas hem de mantıksız hem de neredeyse imkansız. Madem 300cc lik versiyonu var, eylülde tanıtılacak, hani ozaman nerede ??
 
Katılım
3 Tem 2012
Mesajlar
54
sizce boyle bir mail atayimmi o zaman gelip eskisini alayim fakat yenisi gelirse mesuliyetini kabul edermisiniz gibi ??
 
Katılım
28 Eki 2010
Mesajlar
1,767
asparagas olması muhtemel, şahsen 14-15 lira verip 300cc motora binmem e koskoca kawasaki de bunun farkında olsa gerek
 
Katılım
3 Tem 2012
Mesajlar
54
Soyle diyelim peki ben gelip sizden eski kasa sifirini alayim ama anlasma yapmak isterim eger yeni kasa 250 lik gelirse aldigim motoru aldigim fiyattan alip uzeri neyse tamamlayip yenisini vereceksiniz kisacasi eskisini aldiktantan sonra yenisinin cikarsa mesuliyet kabul edeceksimisiniz ?

Saygilarimla
Kemal Deniz Mamati
bunu yazip yolladim arkadaslar bakalim ne cevap verecekler
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst