Motor Bilgisine İnanan Arkadaşlar 2 Motor Arasında Kaldım

Katılım
8 Ağu 2012
Mesajlar
26
50 cc scooter ile Hollanda dan Çanakkale' ye gelen var :) 100 cc başlangıç için yeterli. Yalovadan - İstanbula gelinir. 2 kişi kullanırsanız+çanta falan... yokuş çıkarken biraz zorlanabilir, vites düşürür devam edersiniz hepsi bu :)

80-90 yapılabilen kaç yol varki ülkemizde :) Ki 80-90 rahat gider 100 cc bence. Hele ki şehir içi için hıza hiç takılmayın bence.

Bu yorum bana fazlasıyla yetti ellerinize sağlık çok teşekkür ederim :)
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Konu sulanmasın ama zaten pendikte oturuyorum :) yani yalova merkezden pendiğe kara yoluyla gerekli ekipmana uymak şartıyla bu motorla kurallara uygun şekilde gidlirmi ? Bilginize sunulur..

Hiç niyetlenme o zaman...
Belki 1-2 sefer sorunsuz gider gelirsin ancak yolda kalma ve resillik çekme ihtimalın çok büyük...
Para denkleştirebilirsen honda titan ya da 2004-2006 ybr lere bak derim..
 
Katılım
8 Ağu 2012
Mesajlar
26
Arkadaşlar hepinizin tecrübesine ve ellerine sağlık çok bilgilendirdiniz beni sağolun. Son soru olarak şunu soriyim bu 100 CC lik kuba motor tahminen km de nekadar yakar ?
 
Katılım
17 Kas 2010
Mesajlar
177
Arkadaşlar hepinizin tecrübesine ve ellerine sağlık çok bilgilendirdiniz beni sağolun. Son soru olarak şunu soriyim bu 100 CC lik kuba motor tahminen km de nekadar yakar ?

benim 150lik mondial 13kuruş yakıyor limitlerinde arazide zorladığımda 15kuruşa çıkıyor gerisini sen düşün yaksa yaksa en fazla 10-11kuruş yakar tahminimce =)) belkide daha azda olabilir kullanmana bağlı
 
Katılım
18 Ocak 2012
Mesajlar
1,426
Motosikleti
HONDA HORNET 750, HONDA PCX 125, YAMAHA X MAX 250 Tech Max
Kuba Cg 150 sport da güzel motordur eğer vergi bnm için sorun olmaz dersen ayrıcada balansör var diyorlardı bu da demek oluyorki titreşim minimum duzeyde... Yok vergisiz olsun dersende Mondial 100 mg prince modeli var o da gayet güzel bi motorsiklete benziyo ön frende disk üstelik... Saygılarımla...
 
Katılım
24 Tem 2012
Mesajlar
20
Kuba yakıt açısından daha iyi diyebilirim iyi performansıda var yarı yolda bırakmaz bence.
 
Katılım
8 Ağu 2012
Mesajlar
26
Yorumlarınız için sağolun muhtemelen 1. Motoru alacağım sahibiyle görüştüm ilk motorum olmasına rağmen idare eder gösteriş çok arıyordum motordaki ilk izlenimim oydu fakat bu KUBA CG-100 resimde görüldüğü kadar sıska motor değildir sanırsam :)
 
Katılım
8 Ağu 2012
Mesajlar
26
Soruma cevap alamadım arkadaşlar bu motor göründüğü kadar sıskamı acaba bilgisi olan varmı ?
 

c90

Katılım
15 Tem 2009
Mesajlar
813
125 kt güzel fakat vibrasyon hat safhada
kuba iyi durum da ise olur fakat 1000tl den fazla verme derim
sebebine gelince motor aksamı ve şanzuman sıkıntı yaratabilir
vede 1. motor oldukça sıskadır çünkü 100 cc yakından görürsen 125 kt görüntü açısından 1.den bin kat daha iyi::gazla::
 
Katılım
8 Ağu 2012
Mesajlar
26
bak ilk defa olumsuz yorum geldi ama kardeşim motor 3 aylık ve sıfırı 1.750 civarında yani 1200 'e değmezmi bu motor ?
 

c90

Katılım
15 Tem 2009
Mesajlar
813
bak ilk defa olumsuz yorum geldi ama kardeşim motor 3 aylık ve sıfırı 1.750 civarında yani 1200 'e değmezmi bu motor ?
motorun sadece kuba olması gerekmez git bir bayiye bak 100cc comiter nasılmış öğren
bazı dik silindir ve 125cc görünümlü olanları var onlar başka::gazla::
 
Katılım
24 Şub 2009
Mesajlar
2,319
100cc kullanan yazmamış ben cub kullanıyorum (düz yolda rüzgar yemessem) gerçek sürati abartısız 100cc truva cub 85 km mondial saatinde 110 km görüyor 251 mz saatinde 100 km görüyor ben tek kişi 80 km hızla (biraz yük farketmiyor) gidiyorum ki çok yeterli 60-70km hızla rampa çıkmaz rüzgar yemessem 100km yolda 1.6 lt yakıyor iki kişi veya rüzgarlı yolda 80km hızla 2-2.4 lt arası değişiyor uzun yola istediğin her yere gidersin hızını küçümseme CBF 150 gibi motorların gerçek hızları 110 km nin üstünde değil ama adamlar kilometre saatinde 120-140-150 gördümü okadar gittiğine inanıyor ama bayır aşağı rüzgarı arkana alıp gazlayıp 110 yapınca benim motor vallahide 120 yaptı diyende bence sayılmaz

ön fren disk olsaymış iyi olurmuş kampana fren 1990 lı yıllarda kaldı
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst