Ve bu segmentte 500 yuro gibi az sayılmayacak bir miktarda daha alırken müşterinin cebine dalış yapan iyi niyetli bir distiribütörü var

''Düşünce nasıl olsa verirler''
Hani yılda en fazla 10-15 tane satılacığı planlanan bir motorda ithalat masrafını çıkarması için bir miktar fark konulabilir bunu anlarım ama bu yapılan firmanın zihniyetini açıkça ortaya koyuyor malesef

ale:
Z-moto bile ninja 250 yi avrupa ile aynı fiyata ithal ediyor bunu yapmıyor
Servis giderlerinde ''nasıl olsa verirler'' mantığı hakim.
Mesela Honda 250cc ve altında servis saat ücretlerini ve parca fiyatlarını müsteri memnuniyetini göze alarak uygun tutuyor.. Bir CBR250 nin alım ve bakım fiyatları KTM den çok hesaplı. Şimdi bazıları şöyle düşünüyor: Honda ile KTM kıyasllanırmı KTM şöyle KTM böyle

Hayır böyle bir kalite ve sınıf farkı malesef yok
Almanyada CBR250 4.500 euro Duke 200 4.400 euro... Yani biri BMW biri opel gibi bir fark mevcut değil, olsa AB pazarında BMW gibi ekstra kalitesi ve lüksü oranında fazla paraya satılırdı, veya Honda KTM kadar fiyat talep edince satış yapamazdı...
Neyse... sevenleri bu dezavantajlara rağmen kullanıyorlar ve distiribütörün bu tutumunu sineye çekiyorlar şimdilik