Salcano Salcano Wolf125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
fatih sendemi askere gidiyon? Ne zaman gidiyon? Motorsuz olmaz.

eylülün 9 unda bütünleme sınavım var abi 2 dersim kaldı onları verirsem okul bitiyor işte ondan sonrada gideyim diyorum evde motorun yatmasını istemiyorum o yüzden satılığa çıkardım alan olursa satılsın diyede acelem yok :)

birde kpss ye gireceğim eğer iyi puan alırsam belki gitmem 1 sene uzatırım onunda etkisi olacak biraz
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
hayırlısı olsun fatih. Daha erken değilmi satış için?

abi ben zamanında da ilana koydum 2 lira yazmıştım arayan bile olmadı 2 ayda büyüteyim demiştim soran olmayınca vazgeçtim aslında motorumdan çok memnunum işte ben şimdiden koyayım da ilana anca satarım askere kadar :)satılırsa tabi
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
tamam anladım fatih. Sahibindende salcano kısmına pek bakılmıyo diyosun yani? Yakın olsaydın bana bırak derdim. Askerden sonra bıraktığın gibi alırdın. İnşallah hayırlı bi müşteri çıkar.
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
tamam anladım fatih. Sahibindende salcano kısmına pek bakılmıyo diyosun yani? Yakın olsaydın bana bırak derdim. Askerden sonra bıraktığın gibi alırdın. İnşallah hayırlı bi müşteri çıkar.

evet abi pek bakılmıyor birde senin dediğin gibi yakın olsak bırakırdım zaten ama inş. askerliğim sizin o tarafa düşerse gene bırakırım izinlerde alırım hayırlısı bakalım kısmet
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
olur fatih olur. Gerekirse, buralara düşersen, izinli günlerinde benım titanlardan birini alabilirsin. Sorun değil.
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
benim kardeşim ve kayınçomda askerde. Birader van başkaelede. Titanı yatışta. Damda. Kayınço ankarada. 2005 titan es i bende. Faal durumda. Kullanıyorum benimkiyle kayınconunkini. Kardeşimle kayınço 91 doğumlu. Sen erteletmışmiydin fatih?
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
benim kardeşim ve kayınçomda askerde. Birader van başkaelede. Titanı yatışta. Damda. Kayınço ankarada. 2005 titan es i bende. Faal durumda. Kullanıyorum benimkiyle kayınconunkini. Kardeşimle kayınço 91 doğumlu. Sen erteletmışmiydin fatih?

evet abi üniversite den dolayı erteledim 88 liyim ben :)
 
Katılım
24 May 2012
Mesajlar
467
arkadaşlar salcanoya niyet ettik ybr esd kısmet oldu 2011 mavi mercedes mübarek ya:) maşallahı var .. bu arada verilen bilgiler içinde çok teşekkürler ama salco bi yerimde kaldı her foruma girince bakıyorum alışkanlık oldu artık ... allah hepimizin gönlüne göre hayırlısıyla versin inş. :)
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
arkadaşlar salcanoya niyet ettik ybr esd kısmet oldu 2011 mavi mercedes mübarek ya:) maşallahı var .. bu arada verilen bilgiler içinde çok teşekkürler ama salco bi yerimde kaldı her foruma girince bakıyorum alışkanlık oldu artık ... allah hepimizin gönlüne göre hayırlısıyla versin inş. :)

hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız kullanman dileğiyle her şeyde bir hayır vardır temiz ybr bulduysan onu aldığın daha iyi olmuş sıkışırsan satması kolay olur
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
Dalgıc_800 hayırlı uğurlu olsun.Umarım tüm isteklerini karşılar aldığın motor.Fatih kardeşim allah hakkında hayırlısı neyse onu nasip etsin umarım istediğin fiyata satılır motorun.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst