fatih sendemi askere gidiyon? Ne zaman gidiyon? Motorsuz olmaz.
hayırlısı olsun fatih. Daha erken değilmi satış için?
tamam anladım fatih. Sahibindende salcano kısmına pek bakılmıyo diyosun yani? Yakın olsaydın bana bırak derdim. Askerden sonra bıraktığın gibi alırdın. İnşallah hayırlı bi müşteri çıkar.
olur fatih olur. Gerekirse, buralara düşersen, izinli günlerinde benım titanlardan birini alabilirsin. Sorun değil.
benim kardeşim ve kayınçomda askerde. Birader van başkaelede. Titanı yatışta. Damda. Kayınço ankarada. 2005 titan es i bende. Faal durumda. Kullanıyorum benimkiyle kayınconunkini. Kardeşimle kayınço 91 doğumlu. Sen erteletmışmiydin fatih?
arkadaşlar salcanoya niyet ettik ybr esd kısmet oldu 2011 mavi mercedes mübarek yamaşallahı var .. bu arada verilen bilgiler içinde çok teşekkürler ama salco bi yerimde kaldı her foruma girince bakıyorum alışkanlık oldu artık ... allah hepimizin gönlüne göre hayırlısıyla versin inş.
![]()
Dalgıc_800 hayırlı uğurlu olsun.Umarım tüm isteklerini karşılar aldığın motor.Fatih kardeşim allah hakkında hayırlısı neyse onu nasip etsin umarım istediğin fiyata satılır motorun.
Varmı motorunda sıkıntı olan ?? Topic boş kaldı bir harekett getirelim
Benim motörde sıkıntı yok ki kanka