İstanbuldan merhaba

Katılım
3 Ağu 2012
Mesajlar
10
Ben istanbuldan şafak scooter kullanıcısıyım...Daha önce pcx ve xmax kullandım..şu anda motorum yok ancak downtown arıyorum ...
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
855
hoşgeldin..bi ara da sanzumanlıya geçip 4ten 3e çekmenın keyfini yasaman dileğiyle..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst