- Katılım
- 13 Haz 2009
- Mesajlar
- 5,384
- Konu Yazar
- #421
4 mevsim ise daha iyi olur dediğin gibi...hem kışıın da rahat etmiş olurm...
Çok teşekkür ettm arkadaşlar engin tecrübeleriniz için...Her kafama takılanı soruyorum hemen,sıkmıyorum inşallah sizleri...
Allah hepnzn işilerni rast getrsin...
bir şey değil kardeş her zaman yardımcı olabiliyorsak ne güzel bu arada çok soru sormak iyidir her şeyi öğrenirsin şimdiden ilerde lazım olur bu öğrendiklerin
duratıon asfaltta ve yağmurda nasıl peki bende düşünüyorumda olmazsa ırc almayı da düşnüüyorum şuanki motorumdaki lastikler ırc ve bi yamugunu görmedim
---------- Mesajlar birleştirildi - 03:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:30 ----------
bide arkadaşlar salcanonun yol tutusu nasıl acaba ybr gibi mi yoksa cbf kadar güvenli mi? salco biraz daha kalıplı oldugu için virajlarda ybr kadar sıkıntı yaşayacagımı ummuyorum ama bi sorayım dedim ..
duraktion bende var yağmurda da sürdüm normalde de sıkıntı yok şuan ama birde kış gelsin bakalım iyice göreceğiz
viraj konusunda ben ybr sürmediğim için virajlı yollarda bir yorum yapamıyacağım karşılaştırma olarak