Yeni motorum KTM DUKE 690 "Zümrüd-ü Anka"

Katılım
4 Nis 2011
Mesajlar
1,752
Herkese merhabalar.Hiç aklımda yokken ve yeni motoruma daha doyamamışken işte yeni motorum ile karşınızdayım:) İyi sürüşler dilerim...

20120721224049.jpg

Shot at 2012-07-22
20120721224026.jpg

Shot at 2012-07-22
20120721224017.jpg

Shot at 2012-07-22
20120721223835.jpg

Shot at 2012-07-22
20120721223522.jpg

Shot at 2012-07-22
20120721190719.jpg

Shot at 2012-07-22
20120721185321.jpg

Shot at 2012-07-22
20120721185311.jpg

Shot at 2012-07-22
20120721185155.jpg

Shot at 2012-07-22
20120721185052.jpg

Shot at 2012-07-22

20120721185036.jpg

Shot at 2012-07-22
20120721185020.jpg

Shot at 2012-07-22
20120721185003.jpg

Shot at 2012-07-22
20120721184950.jpg

Shot at 2012-07-22
20120721184932.jpg

Shot at 2012-07-22
20120721184907.jpg

Shot at 2012-07-22
20120721184853.jpg

Shot at 2012-07-22
20120721184819.jpg

Shot at 2012-07-22
20120721184807.jpg

Shot at 2012-07-22
20120717112521.jpg

Shot at 2012-07-22
20120721184950.jpg

Shot at 2012-07-22
20120721184853.jpg

Shot at 2012-07-22
 
Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
5,549
hayırlı uğurlu olsun..gerçekten çok güzel...diğeri de çok güzeldi...

hayattan öğrendiğim bişey var ki hiçbir şeyin çok çabuk tüketilmemesi..

güle güle kullan..
 
Katılım
30 Haz 2011
Mesajlar
2,819
hayırlı ugurlu olsun iyi günlerde kullanırsınız inş
motor sanki yere yakınmış gibi geldi bana doğru muyum ? biraz daha yüksek olsa daha iyiymiş
 
Katılım
21 Ara 2005
Mesajlar
27
Tayfun sonunda kavuşmuşsun motoruna, iyi günlerde kazasız belasız kullan. Ne zamana Balkan gezisi :) Ben de bu arada senden sonra dellendim ve motorlandım. Cıbır 250 müsait bir zamanında görüşürüz
 
Katılım
7 Ara 2010
Mesajlar
494
hayırlı uğurlu olsun keskin hatlar supermoto tarzı motorlara çok yakışıyor
allah kaza bela göstermesin
 
Katılım
8 Ağu 2011
Mesajlar
817
Hayırlı olsun,telefonda konuşurken dediğim ktm 690 buydu,kask kı da beğendim :)
 
Katılım
1 Ocak 2009
Mesajlar
1,586
Tayfun abi hayırlı olsun, sağlam gazlamalar. Yalnız aman dikkat abi sınıfının en agresif motoru, 0.5hp/kg güce sahip :cyclopsan. Yakında görüşürüz :cherry:
 
Katılım
5 Şub 2011
Mesajlar
4,031
Allah kaza bela vermesin Tayfun abi.Bi süreydin 200 ü,bu ne hız :) Hayırlı olsun güzel günlerde kullan inşallah.
 
Katılım
10 Eki 2010
Mesajlar
497
Abi güle güle bin çok yırtıcı güzel bir motor 690 . Artık heralde seni duke 200 başlığında göremeyecez çıtayı yükselttin:p
 
Katılım
9 Haz 2006
Mesajlar
1,639
Süper! istikrarlıca ve çıta yükselmiş, Ktm'den devam... Hayırlı olsun, kazasız belasız günlerde kullan :cat:
yalnız, KTM'leri motosiklet olarak değilde profesyonel iş makinasına benzetiyorum :)
Çok güzel, Maşallah!
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
Maşşallah maşşalah'ta! Bu iki haftaya super duke olur:queen::queen:

Hayırlı olsun...
 
Katılım
6 Eyl 2005
Mesajlar
2,546
Motosikleti
Honda Crf 250 L (2020), Honda Sh 125i
Hayırlı uğurlu olsun.
 
Katılım
8 Tem 2008
Mesajlar
1,471
vu huuu marushin x-moto.. hastasıyız aga!! pardon sen motoru yeni almışsın eh o da hayırlı olsun kazasız belasız sürüşler.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst