TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

tcs

Katılım
4 Şub 2012
Mesajlar
288
Selam arkadaşlar , arkadaşta tvs apache var 2012 model . Honda cbr 250 yi geçti ikisinin de artçıları vardı honda tıkandı kaldı tvs geçti sizin motorlar sağlam gerçekten . Hondayı süren çocuk bozuldu baya tvs geçince :)
 
Katılım
30 Haz 2012
Mesajlar
38
günaydın arkadaşlar. dün akşam hız testi yaptım sonuçlar şöyle vites değiştirirken 9000 devire hiç gerek yok 7000 ve 8000 devir gayet iyi 9000 çok bağırıyor. 4.viteste 103 yaptım 5.viteste 130 km yaptım iyi güzeldi :) bütün günün stresini attım, hele bide eve dönüş yolun da bi cbf tokatladım değme keyfime :flower: hemde iki defa aynı adamı.. :):)
 
Katılım
13 Eyl 2011
Mesajlar
503
günaydın arkadaşlar. dün akşam hız testi yaptım sonuçlar şöyle vites değiştirirken 9000 devire hiç gerek yok 7000 ve 8000 devir gayet iyi 9000 çok bağırıyor. 4.viteste 103 yaptım 5.viteste 130 km yaptım iyi güzeldi :) bütün günün stresini attım, hele bide eve dönüş yolun da bi cbf tokatladım değme keyfime :flower: hemde iki defa aynı adamı.. :):)

hobaa bir günde iki yenilği ben olsam çeker motoru bi kenara ateşe verirdim :D :D

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:07 ----------

evet ben bujiyi değiştirdim ngk iridyum taktım 25 tl ye. Ustanın yakıttada gidiştede fark eder tavsiyesi üzerine.
Farkları söyleyeyim bahsettiğiniz tam gaz giderken tekleme bendede vardı sanki bian benzin bitiyorda geri geliyor gibi. işte o kesildi artık yapmıyor. Gazı daha iyi yiyor. Daha önce 134 ü geçemediğim yolda bujiyi taktırdğım gün 137 yaptım. Olumsuz herhangi bişey yok şuanda.
 
Katılım
27 Ağu 2011
Mesajlar
275
hobaa bir günde iki yenilği ben olsam çeker motoru bi kenara ateşe verirdim :D :D

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:07 ----------

evet ben bujiyi değiştirdim ngk iridyum taktım 25 tl ye. Ustanın yakıttada gidiştede fark eder tavsiyesi üzerine.
Farkları söyleyeyim bahsettiğiniz tam gaz giderken tekleme bendede vardı sanki bian benzin bitiyorda geri geliyor gibi. işte o kesildi artık yapmıyor. Gazı daha iyi yiyor. Daha önce 134 ü geçemediğim yolda bujiyi taktırdğım gün 137 yaptım. Olumsuz herhangi bişey yok şuanda.

ozaman en kısa sürede ngk iridyum buji takıyoruz :) bende suana kadar en cok 134 gördüm birde hava filitresini yenilersem açılır cigeri rahatlar makina diye düşünüyorum

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:47 ----------

bu arada cümnetten günaydın arkadaşlar tekeriniz düz bassın...........
 
Katılım
26 Mar 2012
Mesajlar
1,207
ARKADAŞLAR GÜNAYDIN.. BU PAZAR 5000 BAKIMINA GİDİCEM SÜRAT MOTORA.. NELER YAPILIR 5000 BAKIMINDAÇ. NE KADAR TUTAR BAKIM ÜCRETİ BİLEN WARSA Bİ YARDIMCI OLABİLİRMİİ.. Bİ DE MOTORDA Bİ SIKINTIM WAR DİREKSİYON İYİCE SALLANMAYA BAŞLADI ACABA NEDEN.. BU KADAR TİTREMESİ NEDENDİR DİREKSİYONUN ?
 
Katılım
27 Ağu 2011
Mesajlar
275
Allah iyiliğini versin koptum gülmekten :queen::queen::queen:

:) :) :) vallahi sorma kesin adamda yarılmıştır gülmekten :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:48 ----------

Şimdi işe geldim izmirdeki arkadaşlar özellikle altınyol tarafına çıkaçak olanlar dikkat edin yer yer bi anda çok kuvvetli rüzgar vuruyor bi o şeritte bi bu şeritte geldim vallahi tekeriniz düz bassın
 
Katılım
26 Mar 2012
Mesajlar
1,207
erol bi yardım et kardeşim 5000 bakımına gidicem neler yapılır bu bakımda maliyeti nedir biliyomusun sen ?
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
ARKADAŞLAR GÜNAYDIN.. BU PAZAR 5000 BAKIMINA GİDİCEM SÜRAT MOTORA.. NELER YAPILIR 5000 BAKIMINDAÇ. NE KADAR TUTAR BAKIM ÜCRETİ BİLEN WARSA Bİ YARDIMCI OLABİLİRMİİ.. Bİ DE MOTORDA Bİ SIKINTIM WAR DİREKSİYON İYİCE SALLANMAYA BAŞLADI ACABA NEDEN.. BU KADAR TİTREMESİ NEDENDİR DİREKSİYONUN ?
direksiyon boşluğu olabilir mi onu bir kontrol ettirin
 
Katılım
9 Ağu 2010
Mesajlar
257
merhaba arkadaşlar tvs rtr150 almaya karar vermiştim
istanbulda kurye bi arkadaşıma sordum oda gitti bir bayiye yada arkadaşına tam bilmiyom
olum alma bu motoru eskiden vibrasyon bu kadra yoktu 70de80 titrerdi şimdi marşa basınca titriyor diyoo
bunla ilgili bir kaç kişi deneyimini yazabilirmi
Selam arkadaşım benim ilk motorum ybr 125 sonra cbf 150 en sonda tvs apache aldım evet apachede marşa basınca boşta çalışırken bile bariz titreşim var yada en azından bana öyle geliyor cbf e alışınca apachedeki titireşimi hissetmemek yada rahatsız olmamak imkansız 12 bin km kullandım sorun çıkarmadı sadece zincirden 2 bakla almak zorunda kaldım birde dıgıtal saat bir kaç kez sorun çıkardı onun dışında problemsiz motor şuan cbf 150 sahibiyim titreşim hiç yok yolda çok rahat artçı içinde öyle son hız benim motor 120 ancak yapabiliyor apacheyle gördüğüm son hız 138 üzerine kapanarak düz oturuşta 125 gidiyor tek tabanca takılacaksan titreşim önemli değil dersen apache alabilirsin yok ben çift takılacam gezip dolaşacam keyif sürecem diyorsan cbf 150 tavsiye ederim yağına dikkat etmek şartıyla şuan 21000 km 2011 model cbf 150 sahibiyim 2000 km 150 gram yağ eksiltiyor km 10 krş yakıyor hafta sonu 180 km gezimiz oldu 5 motor (tvs cbf mondial kanuni yamaha) gideceğimiz yere vardığımızda mondial ve kanuni sahibi arkadaşlar perişan haldeydiler apache sahibi arkadaşımda kasıklarım ağrıdı bacaklarım uyuştu demişti cbfle sorun yok yamaha sahibi arkadaşta gayet rahattı seçim senin ama apache küçümsenecek bir motor değil hakkında hayırlısı neyse allah onu nasip etsin
 
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
Engin kardeş yağı değiş filtre bide. O kadar başka bisi lazım deil boşa para verme bakım falan ayağına
 
Katılım
13 Ağu 2008
Mesajlar
1,349
sen motorun üstüne bin gazla, ışıklarda birkaç ybr cbf le kapış hatta arabalarla kapış ondan sonra titreşim belleğinden silinir, ybr cbf sür ardından apache sür anlarsın, yada cbr al derim ben
apachenin verdiği torku cbr veremiyor öyle cbr olmaz olsun:p
rahatlık konfor dedi mi cbf sorunsuz fakat cılız torksuz dedimi ybr tork güç yakışıklılık cazibe albeni ... dedimi apache :D artı titreşim :D ama bi tane cbr 250r tricolor olsa benim için hayat durur:d
 
Katılım
14 Mar 2012
Mesajlar
94
apachenin verdiği torku cbr veremiyor öyle cbr olmaz olsun:p
rahatlık konfor dedi mi cbf sorunsuz fakat cılız torksuz dedimi ybr tork güç yakışıklılık cazibe albeni ... dedimi apache :D artı titreşim :D ama bi tane cbr 250r tricolor olsa benim için hayat durur:d
aynen benım ıcınde durur :D da yok işte
 
Katılım
6 Ara 2011
Mesajlar
402
yaww bu kıpraşım kişiden kişiye de değişiyor yalnız benim arkadaşlar arada eve götürttürüyolar kendilerini zorla yolda ya da varınca özellikle soruyorum arka tarafta kaba etlerin yada ayakların da titreşim var mıydı diye daha 1 Allah'ın kulu demedi yaa çok fenaymış diye hiçbiri titreme yok diyor uzun/kısa yol farketmiyor aynı şekilde ben de kendi motoruma artçı oldum aynı şekilde ama bir mondiye yada kanuniye artçı oluyorum hakket kıprıyor motor...
 
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
Günaydın arkadaşlar dün aksam meşhur gostergeden gelen tıkır tıkır ses bendede oldu dün motoru yıkamıstım gerçi 2 saat sonra fark ettim gaz verince çıkıyor sonra birden gitti çok sinir bozucu bi ses bide yağ özelliği bir kaybetti mobil almıştım sanırım almam daha vitesler takır takır oldu daha 1300 km de
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst