PS150i mi? PCX mi?

PS150i mi? PCX mi?


  • Kullanılan toplam oy
    95
Katılım
23 Eki 2010
Mesajlar
146
Her ikisinide kullanmış biri olarak;
80-100 km/s'e kadar hızlanmaları aynı. PS belki ince bir parça daha hızlı olabilir ama o kadar.
Yeni espli PCX 115, PS 125 km/s son hız.
PCX sele altı daha geniş.
Trafikte kullanımı ikisininde çok kolay olmakla birlikte tarzları mı desem artık, çok farklı.
PS'in kullanımı biraz agresif gibi sanki, PCX'in sürüşü daha konfor odaklı.
İstanbul - Bandırma PCX ile de çok keyifli geçti.
 
Katılım
17 Tem 2012
Mesajlar
61
Her ikisinide kullanmış biri olarak;
80-100 km/s'e kadar hızlanmaları aynı. PS belki ince bir parça daha hızlı olabilir ama o kadar.
Yeni espli PCX 115, PS 125 km/s son hız.
PCX sele altı daha geniş.
Trafikte kullanımı ikisininde çok kolay olmakla birlikte tarzları mı desem artık, çok farklı.
PS'in kullanımı biraz agresif gibi sanki, PCX'in sürüşü daha konfor odaklı.
İstanbul - Bandırma PCX ile de çok keyifli geçti.

PCX bir süre kullandıktan sonra dur kalk yaparken stop edip çalıştırdığı sırada tutukluk yapabilir demişti bir arkadaş, böyle birşey olması mümkün mü?
 
Katılım
23 Ara 2005
Mesajlar
137
PCX bir süre kullandıktan sonra dur kalk yaparken stop edip çalıştırdığı sırada tutukluk yapabilir demişti bir arkadaş, böyle birşey olması mümkün mü?
yok arkadasım öyle birşey olmaz diye düşünüyorum.start stop sistemi milyonlarca kez denenip uygulanıyor.o arkadasının düşündüğü gibi basit bişey değildir emin olabilirsin.
 
Katılım
17 Tem 2012
Mesajlar
61
Ben PS150i 5700 diye hatırlıyodum 6700 müş PCX daha ucuzmuş ordan da avanta :) Yakıtları aynı hemen hemen 2-3 lt arası yakarlar.

Teşekkürler, verdiğin bilgiler için.

yok arkadasım öyle birşey olmaz diye düşünüyorum.start stop sistemi milyonlarca kez denenip uygulanıyor.o arkadasının düşündüğü gibi basit bişey değildir emin olabilirsin.

Bende öyle düşünmüştüm, teşekkürler.
 
Katılım
23 Eki 2010
Mesajlar
146
PCX bir süre kullandıktan sonra dur kalk yaparken stop edip çalıştırdığı sırada tutukluk yapabilir demişti bir arkadaş, böyle birşey olması mümkün mü?

Hiç öyle bir şey olacağını sanmıyorum, düğmesi var bişey olursa kapatırsın.
Ayrıca bu sistemin tüketime kesin katkısı var, şehir içinde 9 krş iyi rakam bence.

PS deneyip PCX aldım. Doğru kararı vermişim diye düşünüyorm.
 
Katılım
17 Tem 2012
Mesajlar
61
Hiç öyle bir şey olacağını sanmıyorum, düğmesi var bişey olursa kapatırsın.
Ayrıca bu sistemin tüketime kesin katkısı var, şehir içinde 9 krş iyi rakam bence.

PS deneyip PCX aldım. Doğru kararı vermişim diye düşünüyorm.

Yorumların icin teşekkürler.
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
vericeğim bilgiler umarım aydınlatıcı olur
en yakın arkadaşımda pcx125 esp olan kırmızısı var biz iki motoruda test ettik karşılaştırarak:)

1. performans:arkadaş ben istanbuldayken ps150 geciceğini idda etti tabi ben güldüm:D
daha sonra melekete geldiğimde yan yana giderken ikimizde aynı anda gaz verdiğimizde pcx yok oldu.daha sonra muğlaya gittik uzun yolda test ettik pcx 125 hiç te küçümsenicek performansının olmadığı o zaman gördüm
ps150 den bi ayar düşük derecede yokuşları çıkışı ve ivmelenmesi var.gazı ilk açınca atak yapamıyor ama sonradan fenada gitmiyor(tabi ben ne zaman gazı sonuna kadar açsam pcx yetişemiyor buda çok doğal

2.yakıtı:rodajdan sonra 115 km de 10 tl benzin yaktı benim ps150 ise 15 tl benzin yakıyor aynı yola dolayısıyla çok ekonomik

3.sele altı hacmi: ps150 de full face kask sığmıyor pcx125 te aynı kaskı aldığı gibi kuyruk tarafınada boş yer kalıyor.sele hacmi iyi
4.sele rahatlığı ve amanstörler: pcx125 selesi özellikle arkadaki için işkence kuyruğa doğru adeta seleden çalmışlar ve içindeki sunger çok az kullanılmış daha rahatsız .birde ayaklıkları artçı için giderken sorun teşkil ediyor.amaströrler çok sert kullanılmış.ps150 ise 3 kademeye getiriliyor ve çok yumuşak ancak buda arkada kişi varken çok sekme yapıyor:S
5. lastikler: lastikler çok ince rüzgar motoru inanılmaz savuruyor.
6.yakışıklılık:spor tarzı seven için pcx125 tabiki daha güzel geliyor ve teknolojik alet

iki motorda kaliteli ve performanslı emsallerine göre ancak ben olsam yamaha xenter 150 alırdım fiyatıda düşmüş ps150 yakın fiyatta
 
Katılım
9 Haz 2012
Mesajlar
1,021
görüntüye önem veriyorsan kesinlikle pcx al.ben yollarda görüyorum harika.hızı falan 125liğe göre iyi 120yi rahat görüyor.ps 150 bence cirkin bir motor
 
Katılım
17 Tem 2012
Mesajlar
61
vericeğim bilgiler umarım aydınlatıcı olur
en yakın arkadaşımda pcx125 esp olan kırmızısı var biz iki motoruda test ettik karşılaştırarak:)

1. performans:arkadaş ben istanbuldayken ps150 geciceğini idda etti tabi ben güldüm:D
daha sonra melekete geldiğimde yan yana giderken ikimizde aynı anda gaz verdiğimizde pcx yok oldu.daha sonra muğlaya gittik uzun yolda test ettik pcx 125 hiç te küçümsenicek performansının olmadığı o zaman gördüm
ps150 den bi ayar düşük derecede yokuşları çıkışı ve ivmelenmesi var.gazı ilk açınca atak yapamıyor ama sonradan fenada gitmiyor(tabi ben ne zaman gazı sonuna kadar açsam pcx yetişemiyor buda çok doğal

2.yakıtı:rodajdan sonra 115 km de 10 tl benzin yaktı benim ps150 ise 15 tl benzin yakıyor aynı yola dolayısıyla çok ekonomik

3.sele altı hacmi: ps150 de full face kask sığmıyor pcx125 te aynı kaskı aldığı gibi kuyruk tarafınada boş yer kalıyor.sele hacmi iyi
4.sele rahatlığı ve amanstörler: pcx125 selesi özellikle arkadaki için işkence kuyruğa doğru adeta seleden çalmışlar ve içindeki sunger çok az kullanılmış daha rahatsız .birde ayaklıkları artçı için giderken sorun teşkil ediyor.amaströrler çok sert kullanılmış.ps150 ise 3 kademeye getiriliyor ve çok yumuşak ancak buda arkada kişi varken çok sekme yapıyor:S
5. lastikler: lastikler çok ince rüzgar motoru inanılmaz savuruyor.
6.yakışıklılık:spor tarzı seven için pcx125 tabiki daha güzel geliyor ve teknolojik alet

iki motorda kaliteli ve performanslı emsallerine göre ancak ben olsam yamaha xenter 150 alırdım fiyatıda düşmüş ps150 yakın fiyatta

Teşekkürler.

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:46 ----------

görüntüye önem veriyorsan kesinlikle pcx al.ben yollarda görüyorum harika.hızı falan 125liğe göre iyi 120yi rahat görüyor.ps 150 bence cirkin bir motor

Aynen bugünde gördüm bir tane, bayağı hoş bir görüntüsü var! :)
 
Katılım
24 Tem 2009
Mesajlar
452
Bu yaşa kadar otomobil ve motorsiklet tecrübelerime dayanarak, PCX i tercih ettim. Çok memnunum. İkisinede bakın içinize hangisi sinerse onu alın derim.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
kırmızı kasa PCX gördüm aşık oldum resmen...bana siyahı dayamışlardı...PCX diye yan çiziyorum...:p mini börgmın...:thumleft:
 
Katılım
8 Eyl 2010
Mesajlar
332
tabiki ps 150
sanıyorumki su sogutmalıydı ve oldukca guclu...
mondialde olsa 125 cc motorumla otobanda gıderken aynada ps gordum eleman sevgılısıyle gayet hızlı sekılde yanımdan gectı gıttı:D:D
o an dedım bu ps baya bı guclu motor....

pcx janjanlı ama 2 kişi suruceksen kesınlıkle ps
 
Katılım
17 Tem 2012
Mesajlar
61
Her ikiside su soğutmalı, tek farkları görüntü ve motor hacmi (pcx 125, ps150i 150). Ha bir de, pcxin 3 sn. beklemeden sonra motoru otomatik kapatıp, gaza basınca başlaması.

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:41 ----------

tabiki ps 150
sanıyorumki su sogutmalıydı ve oldukca guclu...
mondialde olsa 125 cc motorumla otobanda gıderken aynada ps gordum eleman sevgılısıyle gayet hızlı sekılde yanımdan gectı gıttı:D:D
o an dedım bu ps baya bı guclu motor....

pcx janjanlı ama 2 kişi suruceksen kesınlıkle ps

Dün bir pcx gördüm, iki kişi binmişler motora ve nereden baksan toplamda 140-150 kilo ederler ama canavar gibiydi. :)
 
Katılım
26 Ocak 2010
Mesajlar
4,680
güç olarak ps 150 canavar gibi, babamın motoru olur kendisi. ama sele yüksekliği cok fazla almadan önce show room a gidip canlı canlı incelemeni öneririm. ben de boy 1.80 olmasına ragmen koltuk bana yüksek geldi kalın oldugundan olabilir. dediğim gibi uzaktan olmaz bir ara satıcıya ugrayıp bakmanı öneririm :cat:
 
Katılım
17 Tem 2012
Mesajlar
61
güç olarak ps 150 canavar gibi, babamın motoru olur kendisi. ama sele yüksekliği cok fazla almadan önce show room a gidip canlı canlı incelemeni öneririm. ben de boy 1.80 olmasına ragmen koltuk bana yüksek geldi kalın oldugundan olabilir. dediğim gibi uzaktan olmaz bir ara satıcıya ugrayıp bakmanı öneririm :cat:

Benim boy da 1.80. Hayret, o kadar da yüksek görünmemişti gözüme ama haklısın, fırsat bulursam bir ara bir bayiye uğramam lazım.
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
iki motorda kaliteli ve performanslı emsallerine göre ancak ben olsam yamaha xenter 150 alırdım fiyatıda düşmüş ps150 yakın fiyatta

Xenter 150'nin fiyatı düştü derken:silent::silent: Sitesinde hala 7.550tl bir fark yok.. dedim heralde 6.950 yaptı yamaha Scarebeo'ya inat:p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst