2 Motor 2 Genç 1800 Km Yol!

Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
marmarissssssssssssssssssss
dream city :p
valla ali ben 100 kmlik yola gidiyodum daha fazla resim çekiyodum. Ama çok iyi olmuş sevindim sizin adınıza hem kafa dağıtmışsınızdır hemde kendinizi yola adamışsınızdır..:cat:
ben daha max 440 km uzun yol yapabildim. Bu ararlar orduya kadar gitmeyi düşünüyorum. :)
saolasın samsuna kadar yollar çok iyiydi.Bi kaç yıl öncesinde.Orduyada bişe kalmıyor zaten tekerin düz bassın.
http://img33.imageshack.us/img33/644/dsc0088cav.jpg

İçmeleri özlemişim bu fotoğraf iyi geldi 3 yaz önce orada kalmıştık:)

Bu geziyi motosikletli kız görse sevinir o da marmarisliydi yanlış hatırlamıyorsam.
Motosikletli kız marmarislimi,şimdi anlaşıldı o burgman sevgisinin nedeni :cherry:
 
Katılım
10 Eki 2010
Mesajlar
497
Bu geziyi motosikletli kız görse sevinir o da marmarisliydi yanlış hatırlamıyorsam.

Düzeltme: Motor macerası marmariste tatil yaparken başlamış, orda honda beat kiralamış ve o gün bugündür motosikletten inmiyomuş:p :)
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
keyifli bir gezi olmuş,sizde anısı olacak ve ileride hep hatırlayacaksınız.paylaşım için teşekkürler.
 
Katılım
11 Ocak 2011
Mesajlar
479
Allah bize de nasip eder inşallah , hem uzun yol hem yoldaş yani :D kimse cesaret edip uzun yol teklifime sıcak bakmıyor yaşadığım yerde .

eline sağlık sunum da çok güzel olmuş :)
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
Allah bize de nasip eder inşallah , hem uzun yol hem yoldaş yani :D kimse cesaret edip uzun yol teklifime sıcak bakmıyor yaşadığım yerde .

eline sağlık sunum da çok güzel olmuş :)
Saolasın uzun yolda birlikte süreceğin insanı iyi seçmek lazım.Sürüş karakteriniz birbirinize uymalı, tekeriniz düz bassın
 
Katılım
2 Ağu 2012
Mesajlar
453
Ali ist dondun ama keske donmeseydin.motorun ins bidaha kaza gormez.TEKERİN DUZ BASSİN :))))))))
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
süper gezi olmuş ssla uzun yola gidilmez diyenlere inat:)o kız olayında kendimi gördüm resmen güvenmemek gerekiyor ama her seferinde bu hataya düşmeden yapamıyorsun:)
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Nis 2013
Mesajlar
123
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
:)) güzel gezi olmuş , kızlara degil sadece erkeklere de guvnmeyceksin :)
 
Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
5,549
hem sapsınız hem daha az kilometre yapmışsınız ben kızların daha uzun yol yaptığı öbür başlığa gidiyorum...

caps_411772.jpg



güzel yolculuk olmuş...
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
:)) güzel gezi olmuş , kızlara degil sadece erkeklere de guvnmeyceksin :)
insanoğluna güven olmaz
hem sapsınız hem daha az kilometre yapmışsınız ben kızların daha uzun yol yaptığı öbür başlığa gidiyorum...

http://www.itusozluk.com/image/caps_411772.jpg


güzel yolculuk olmuş...

sapız ama muhabbet burda birader, napacan diğer başlıkta gitme bi yere.Gel bi çay ısmarlayayım kardeşime
O değilde kenanın son yarış ne oldu :queen:
 
Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
5,549
sapız ama muhabbet burda birader, napacan diğer başlıkta gitme bi yere.Gel bi çay ısmarlayayım kardeşime
O değilde kenanın son yarış ne oldu :queen:

öyle kardeş tercihimiz hep muhabbetten yana:)
geçen sene okumuştum o zaman uzun yol tecrübem yoktu. şimdi tekrar okuyunca iyi gitmişsiniz az molayla o kadar yolu dedim..bir kez daha takdir ettim...:)
 
Katılım
12 Ağu 2008
Mesajlar
870
:) tebrikler, güzel gezi olmuş.. niye 2 genç dediniz ki başlıkta.. :p, burda da adet yerini bulsun :D
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
Gezilerin ve fotoların devamını bekliyoruz...:mrgreen: Paylaşım için teşekkürler, harika olmuş :cat:
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
öyle kardeş tercihimiz hep muhabbetten yana:)
geçen sene okumuştum o zaman uzun yol tecrübem yoktu. şimdi tekrar okuyunca iyi gitmişsiniz az molayla o kadar yolu dedim..bir kez daha takdir ettim...:)
Teşekkür ederim,vakit kısıtlı olduğundan biraz abarttık aslında fakat günlere yayıp yoldada farklı yerlerde kalmak vakit varsa daha keyifli olabilirdi,yinede yapılmaz değil.bugün gider yine yaparım :)
:) tebrikler, güzel gezi olmuş.. niye 2 genç dediniz ki başlıkta.. :p, burda da adet yerini bulsun :D
teşekkürler, amaç başlıkta dikkat çekerek gençlerin birşeyler yapabileceğini göstermek :p:p
Gezilerin ve fotoların devamını bekliyoruz...:mrgreen: Paylaşım için teşekkürler, harika olmuş :cat:

Teşekkürler,herşeye bu kadar zam geldikçe geziler küçülecek belki ama gezmemiz engellenemez :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Nis 2013
Mesajlar
123
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Genclerin de birsey yaptığını gösterdin helal sana genc :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst