RKS RKS Titanic 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
9 Ara 2005
Mesajlar
590
Konu ile alakasız olacak ama sanırım başkasına satılmış olan motoru kullanmışsınız. Sahibinden izin aldınız mı? Sahibinden pek bahsetmediğiniz için merak ettim.

Detayını bilmediğiniz konu hakkında detaylara takılmayın konunun sizi ilgilendiren tarafı motosiklet ile ilgili olan yorumum diğer konu ayrıntıdır.Eğer ilgileniyorsanız motosiklet ile ilgili yorum yapınız.
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Detayını bilmediğiniz konu hakkında detaylara takılmayın konunun sizi ilgilendiren tarafı motosiklet ile ilgili olan yorumum diğer konu ayrıntıdır.Eğer ilgileniyorsanız motosiklet ile ilgili yorum yapınız.

Ne yorum yapacağımı senden öğrenmemeliyim sanırım. Bende detaylarını bilmediğim konuyu kibarca sana sordum öğrenmek için. İlgimi çekmiş demekki. Bir sıkınrı var herhalde böyle cevap verdiğine göre. ?
 
Katılım
9 Ara 2005
Mesajlar
590
Merak ettiğiniz konuları PM olarak atarsanız seve seve yanıtlarım.Olur olmadık konularda sağ duyulu vatandaş rollerine soyunmamıza hiç gerek yok.Bunun akabinde konuşmaları konunun dağılmaması için lütfen özel mesaj ile devam ettirelim.
 
Katılım
17 Tem 2012
Mesajlar
5
Slm arkadaşlar

Arkadaşlar ben de dün bir adet ikinci el RKS 150 Titanic sahibi oldum :) Öncelikle söylemek istiyorum ilk vitesli motorsikletim. Motorun tipi çok güzel bence özelliklle işçilik çok kaliteli mesela koltuğundaki dikiş işçiliği olsun dijital göstergesi olsun süspansyonu olsun çok başarılı bana sorucak olusanız cbf 150 den daha başarılı bu saydığım özellikleri.tabi bunları yaklaşık 200 km lik cbf eğitim sürüşlerimin verdiği tecrübeye dayanarak söylüyorum nacizane :) bir de gaz verince devir uzayıp gidiyo insana hoş bir his veriyor.Motor hakkında herhangi bir sorunuz varsa seve seve cevaplarım.Bu arada benim de birkaç sorum olacak İstanbul Avrupa yakasında bu motorların bir yetkili servisi var mı acaba ben sitesinde bulamadım da yardımcı oluranız sevinirim. Bir de bana bu motorun lastikleri iyi yol tutmuyomuş gibi geldi 90 90 17 ve 110 80 17 ölçilerinde tavsiye ediceğiniz en kaliteli ve iyi yol tutan lastik hangisidir bilgisi olan varmı. Bide bu lastikler en ucuz yollu nerden temin edilip taktırılabilir.Şimdiden teşekkürler arkadaşlar.
 
Katılım
19 Nis 2012
Mesajlar
113
Selam Kudret78, RKS 200 ile ilgileniyordum ancak maddi sıkıntım dolayısıyla 150'liğe bakmaya başladım. 2.el aldığına göre makinanın rodajı tamamlanmış olabilir diye soruyorum, bu güzel vatandaşın koruyabildiği son hız nedir acaba? Bir duyumun, bilgin vs var mı? Ayrıca vites göstergesi var mı? resim video vs. birşeylere baktım ama göremedim. Yakından inceleme fırsatım da olmadı.. Vites göstergesi dijital ekranda mı yoksa yanda ışıklar mı var?
 
Katılım
17 Tem 2012
Mesajlar
5
Slm altaygncasln bu gün motoru şirinevlerdeki yamaha servisine götürdüm baktırdım sağına soluna motorandaki ustalardan biri vallaha ilk defa bir çinli motoru beğendim dedi bi de ybr 125 kullanıcısı RKS nin dijital ekranı gördü fren pedalının kalitesini gördü aynen japonlar gibi dedi adamın yüzünden motoru ne kadar beğendiği gayet iyi okunuyordu açıkçası.ben adama keeway ı bu rks getiriyo artık diyince macar malı değilmi bu dedi onunda ilk motoru bir keeway mış neyse uzattım lafı. Gelelim senin soruna evet vitesleri gösteriyor.Dijital göstergenin sol tarafında alt alta dizilmiş 5 adet ışık var her birinin üzerinde rakamlar var hangi vitesteysen onun ışığı yanıyor.Bu ışıklar çok işe yarıyor en azından benim işime yarıyor çünkü eğer benim gibi acemiysen ve yanlış viteste elini debriyaj dan çekersen motorun arka tekeri kilitleniyor kendimden biliyorum :cherry: bu açıdan bence faydalı.Son hıza gelince bu gün yağ değişince biraz bastım gaza motor 10100 veya 10200 devirde falan devir kesici devreye giriyor sanki 20 bin liralık motor gibi vay be dedim kırmızı ışıkta kalkarken sıkıştıran bir araba olursa birinci vitesi ikiye almıyıp biraz yüksek devire çıkıyosun araba motorun sesinden hemen uzaklaşıyo zaten sen de sollamış oluyorsun o esnada :) beşinci viteste 8000 devire çıktım 100-101 falan gördüm sonra araba çıktı karşıma 10000 devir yaparsa 120-130 falan yapar herhalde resimlere gelince bu gün fotolarını çektim motorun ama nasıl yükleneceğini bilmiyorum biri tarif ederse yüklerim şimdilik bu kadar başka sorularınız varsa seve seve cevaplarım bu arada bu motor güzel yaa kendi motoruma nazar değdircem diye korkuyorum yazan arkadaşlar bi hayır dua larını eksik etmezlerse ziyadesiyle sevinirim herkese saygılar...
 
Katılım
19 Nis 2012
Mesajlar
113
Slm altaygncasln bu gün motoru şirinevlerdeki yamaha servisine götürdüm baktırdım sağına soluna motorandaki ustalardan biri vallaha ilk defa bir çinli motoru beğendim dedi bi de ybr 125 kullanıcısı RKS nin dijital ekranı gördü fren pedalının kalitesini gördü aynen japonlar gibi dedi adamın yüzünden motoru ne kadar beğendiği gayet iyi okunuyordu açıkçası.ben adama keeway ı bu rks getiriyo artık diyince macar malı değilmi bu dedi onunda ilk motoru bir keeway mış neyse uzattım lafı. Gelelim senin soruna evet vitesleri gösteriyor.Dijital göstergenin sol tarafında alt alta dizilmiş 5 adet ışık var her birinin üzerinde rakamlar var hangi vitesteysen onun ışığı yanıyor.Bu ışıklar çok işe yarıyor en azından benim işime yarıyor çünkü eğer benim gibi acemiysen ve yanlış viteste elini debriyaj dan çekersen motorun arka tekeri kilitleniyor kendimden biliyorum :cherry: bu açıdan bence faydalı.Son hıza gelince bu gün yağ değişince biraz bastım gaza motor 10100 veya 10200 devirde falan devir kesici devreye giriyor sanki 20 bin liralık motor gibi vay be dedim kırmızı ışıkta kalkarken sıkıştıran bir araba olursa birinci vitesi ikiye almıyıp biraz yüksek devire çıkıyosun araba motorun sesinden hemen uzaklaşıyo zaten sen de sollamış oluyorsun o esnada :) beşinci viteste 8000 devire çıktım 100-101 falan gördüm sonra araba çıktı karşıma 10000 devir yaparsa 120-130 falan yapar herhalde resimlere gelince bu gün fotolarını çektim motorun ama nasıl yükleneceğini bilmiyorum biri tarif ederse yüklerim şimdilik bu kadar başka sorularınız varsa seve seve cevaplarım bu arada bu motor güzel yaa kendi motoruma nazar değdircem diye korkuyorum yazan arkadaşlar bi hayır dua larını eksik etmezlerse ziyadesiyle sevinirim herkese saygılar...

Bilgiler için çok teşekkür ederim. Resimleri sabırsızlıkla bekliyorum.. Resim işi şöyle oluyor.. http://www.hizliresim.com/ sitesine giriyorsun. "Seç"e tıklıyor ve yüklemek istediği resmi seçiyorsun ve "Resimi Yükle" butonuna basıyorsun. Yükleme süresi resmin boyutlarına göre değişir zaten. Gelen 3 satırdan ben şahsen doğrudan erişim linkini kopyalıyorum buraya "
" olarak yazıyorum. (tırnak işaretleri yok..)

Mesela bir örnek: resimadresi yazan yere http://e1207.hizliresim.com/z/m/9v53y.jpg adresini yapıştıracağım.

9v53y.jpg
 
Katılım
17 Tem 2012
Mesajlar
5
9vcqy.jpg
[/url][/IMG]
9vcub.jpg
[/url][/IMG]
9vcx7.jpg
[/url][/IMG] Arkadaşlar umarım bu resimler kafanızda bir fikir oluşturmuştur baştaki birkaç resim motorun farklı viteslerde vitesleri nasıl gösterdiğini göstermek için koydum diğer resimler de genel göörünüşü bu arada küçük bir de video koyucaktım beceremedim :) bi ara onu da tarif ederseniz onu da koyarım hem sesini falan duyarsınız fikir olur herkese saygılar......

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:01 ----------

Bu arada resimleri yüklerken iyi niyetlerinizi görmedim.İyi niyetlerini sunan bütün arkadaşlara ÇOK teşekkür ederim :)
 
Katılım
19 Nis 2012
Mesajlar
113
[url=http://bit.ly/c25MCx][url]http://g1207.hizliresim.com/z/m/9vcqy.jpg[/url][/url][url=http://bit.ly/c25MCx][url]http://g1207.hizliresim.com/z/m/9vcub.jpg[/url][/url][url=http://bit.ly/c25MCx][url]http://g1207.hizliresim.com/z/m/9vcx7.jpg[/url][/url][url]http://g1207.hizliresim.com/z/m/9vczg.jpg[/url][url]http://g1207.hizliresim.com/z/m/9vd2w.jpg[/url][url]http://g1207.hizliresim.com/z/m/9vd6l.jpg[/url][url]http://g1207.hizliresim.com/z/m/9vd97.jpg[/url][url]http://g1207.hizliresim.com/z/m/9vdc0.jpg[/url][url]http://g1207.hizliresim.com/z/m/9vddw.jpg[/url] Arkadaşlar umarım bu resimler kafanızda bir fikir oluşturmuştur baştaki birkaç resim motorun farklı viteslerde vitesleri nasıl gösterdiğini göstermek için koydum diğer resimler de genel göörünüşü bu arada küçük bir de video koyucaktım beceremedim :) bi ara onu da tarif ederseniz onu da koyarım hem sesini falan duyarsınız fikir olur herkese saygılar......

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:01 ----------

Bu arada resimleri yüklerken iyi niyetlerinizi görmedim.İyi niyetlerini sunan bütün arkadaşlara ÇOK teşekkür ederim :)

:):):) ALLAH kaza bela vermesin, nazardan kem gözlerden saklasın, tekerin düz bassın Kudret :) Bende "acaba gösterge panelinin fotosunu özellikle istesem mi" diye düşünüyordum. Sen istemediğim kadar koymuşun ALLAH razı olsun. Video.. Hmmmm onu bende bilmiyorum ama sanıyorum ki yotutube'a veya dailymotion'a üye olup önce oraya yüklüyorsun sonra resim linki gibi video linkini buraya atıyorsun.
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
148
kudret güle güle kullan. son birkaç gündür bende bu motora bakıyordum,
benim 2011 cbf i satıp almayı düşünüyorum bir tane.
sıfır fiyatları ne kadar bilgisi olan varmı ?
 
Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
1,674
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Geçen serviste, kuryeci bi kullanıcı 23 000 e gelmiş bir motorun Debriyaj balatası bitmiş getirmişler. Garantiye girmiyo demişlerdi :(
 
Katılım
19 Nis 2012
Mesajlar
113
Debriyaj balatası garantiye giriyor mu ki? Az önce birkaç dk'lık araştırma ile "garantiye girmez" diyenler çoğunluktaydı. Ayrıca bilmediğimden soruyorum kaç gayme olabilir ki?
 
Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
1,674
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ya 2 sene yada 20 000 km garanti diyor firmalar.

ama başka biryerde şöyle birşey geçiyor;

HANGİSİ ÖNCE BİTERSE !

yani "20 000 bitirirsen garantiden çıkıyor" durumu da olabşlir.

100 TL civarı idi sanırım masrafı. Ama o arkadaş kuryeci. çok yoğun kullanıyor haliyle.

Belkide Kronik bir olay değildir. Sadece onun motorunda olan birşey olabilir.

bir kaç kuryeci daha aldı demişlerdi bana. sorayım bakayım onlarda da aynı durum olmuş mu diye.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst