Slm altaygncasln bu gün motoru şirinevlerdeki yamaha servisine götürdüm baktırdım sağına soluna motorandaki ustalardan biri vallaha ilk defa bir çinli motoru beğendim dedi bi de ybr 125 kullanıcısı RKS nin dijital ekranı gördü fren pedalının kalitesini gördü aynen japonlar gibi dedi adamın yüzünden motoru ne kadar beğendiği gayet iyi okunuyordu açıkçası.ben adama keeway ı bu rks getiriyo artık diyince macar malı değilmi bu dedi onunda ilk motoru bir keeway mış neyse uzattım lafı. Gelelim senin soruna evet vitesleri gösteriyor.Dijital göstergenin sol tarafında alt alta dizilmiş 5 adet ışık var her birinin üzerinde rakamlar var hangi vitesteysen onun ışığı yanıyor.Bu ışıklar çok işe yarıyor en azından benim işime yarıyor çünkü eğer benim gibi acemiysen ve yanlış viteste elini debriyaj dan çekersen motorun arka tekeri kilitleniyor kendimden biliyorum :cherry: bu açıdan bence faydalı.Son hıza gelince bu gün yağ değişince biraz bastım gaza motor 10100 veya 10200 devirde falan devir kesici devreye giriyor sanki 20 bin liralık motor gibi vay be dedim kırmızı ışıkta kalkarken sıkıştıran bir araba olursa birinci vitesi ikiye almıyıp biraz yüksek devire çıkıyosun araba motorun sesinden hemen uzaklaşıyo zaten sen de sollamış oluyorsun o esnada

beşinci viteste 8000 devire çıktım 100-101 falan gördüm sonra araba çıktı karşıma 10000 devir yaparsa 120-130 falan yapar herhalde resimlere gelince bu gün fotolarını çektim motorun ama nasıl yükleneceğini bilmiyorum biri tarif ederse yüklerim şimdilik bu kadar başka sorularınız varsa seve seve cevaplarım bu arada bu motor güzel yaa kendi motoruma nazar değdircem diye korkuyorum yazan arkadaşlar bi hayır dua larını eksik etmezlerse ziyadesiyle sevinirim herkese saygılar...