Biz Kuşa Bakmıyoruz

Katılım
21 May 2010
Mesajlar
2,954
Merhaba herkese... Bir şey soracağım aynı zamanda içimi dökeceğim.
Salı günü arkadaşımla beraber topkapıya gidiyordum.
Barbaros bulvarına geldim, yokuşu iniyorum. 50m ilerde sağdan bir kuş fırladı yolun ortasına.
Ayakları yalpalaya yalpalaya koşmaya, uçmaya çalışıyor.
Kuş arabaların arasından karşıya geçmeye çalışıyor, ama bir kişi bile durup kuşun geçmesini beklemiyor.
Hayvan tam ezilecek derken hasbelkader attı kendini sol şeridin en soluna.
Sağ şeridin ortasında durdum gittim aldım kuşu.
O sırada elimi fena ısırdı şerefsiz, hala kırmızı elimin üstü :cherry:
Tam esnafa nerede veteriner var diye soracaktım ki, bi baktım sokağın başında var bir tane.
Gittim hemen, daha içeri girmeden " Biz kuşlara bakmıyoruz. İki sokak yukarıda bir yer var oraya götürün " dediler!
Yetişmemiz gereken bir konser olduğu için, tartışamadan peki dedim...
Tekrar çıktım caddeye. Diğer veterinerin yerini sordum. 300m yukarda sokağın içinde diyorlar.
Ama motoru ve arkadaşımı orada bırakıp gitmek istemiyorum.
O yüzden yoldan geçenlerden yardım istiyorum. Veterinerin yerini tarif edip durumumu anlatıyorum, kuşu gösteriyorum, ama bir tane insan evladı almadı o hayvanı !
Yok acelem var, yok benim yolum orası değil zart zurt !
En sonunda kendi kuşumu gösterip o zaman bunu alın diyecektim :pl: :cherry:
Mecbur kafamda kask, üstümde deri montla yürüdüm o yolu. Gösterdim veterinere, " kırığı çıkığı yok sahile bırak yeter " dedi.
Sevindim ben de, en azından alıp sahile bırakırlar diye düşünüyorum ama sonuç gene fıs.
Arkadaşıma dedim tut sen şunu, sahile bırakırız ilerde. Ama o da tırt çıktı. Deli gibi korkuyor kız.
Tam ikna eder gibi oldum. Kuş elimi tekrar kapınca, alamadı korkudan.
Ben de mecbur ağacın dibine bırakarak gitmek zorunda kaldım.
Arkadaşıma sinir oldum. Çevredekilere daha da sinir oldum!
Hadi o kız tutamıyor korkuyor vs. Lan siz koca koca, kıllı kıllı heriflersiniz ! Biriniz almadı o kuşu !


Şimdi asıl sormak istediğim, veterinerin biz şu hayvana bu hayvana bakmıyoruz deme gibi bir lüksü var mı ?
Eğer böyle bir hakkı yoksa nereye dilekçe vermeliyim ?
Bilenler yazarsa sevirinirim.
Teşekkürler...
 
Katılım
4 Eki 2011
Mesajlar
340
Onlar varya onlar neyse konuşmuyorum . Nereye dilekçe yazacağın hakkında bir bilgim yok ama uğraştığınla kalirsin gibime geliyor burası Türkiye malesef :( oda bir can taşıyor ama ilgilenen düşünen yok .
 
Katılım
29 Ocak 2010
Mesajlar
207
Heralde veterinerlerin de hipokrat yemini kadar olmasa da yazılı etik kuralları ve bunu denetleyen meslek odaları vardır diye düşünüyorum.
Bu arada motor eldivenini arkadaşına versen olur muydu acaba diye düşündüm ama bunu sen de düşünmüşündür.
Yine de örnek davranış, tebrikler.:cat:
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
2,954
Heralde veterinerlerin de hipokrat yemini kadar olmasa da yazılı etik kuralları ve bunu denetleyen meslek odaları vardır diye düşünüyorum.
Bu arada motor eldivenini arkadaşına versen olur muydu acaba diye düşündüm ama bunu sen de düşünmüşündür.
Yine de örnek davranış, tebrikler.:cat:
Eldivenlerimi kaybettiğim için, 1 haftadır eldivensiz geziyorum ne yazık ki... :)
 
Katılım
5 Haz 2011
Mesajlar
2,546
veterinermi ben görmedim öle bişe hepsi baytar hepsinin ayrı ayrı konuları var kimi ineklere şehirde olanlar genelde köpek ve kedilere bakar gerisi boş para getirecek ne varsa
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Elindeki kuş veterinere ve diğerlerine küçük gelmiş olabilir.
 
Katılım
8 Tem 2009
Mesajlar
881
Sercanım deri ceketinin içine koyup götürseydin ya konsere kuşcağızı da.
Belki havaya girer uçardı oradan da :)
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
2,954
Sercanım deri ceketinin içine koyup götürseydin ya konsere kuşcağızı da.
Belki havaya girer uçardı oradan da :)

O da geldi aklıma, ama kuş bayağı büyüktü.
Yani utanmasa Cabbar kadar olacakmış :mrgreen:

Eğer kuşun masrafı çıksaydı, ben çarptım deyip trafik sigortasına ödettirecektim.
Onlarda beni öyle kaskla montla görünce, para vermeyeceğimi anladılar herhalde...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Eğer kuşun masrafı çıksaydı, ben çarptım deyip trafik sigortasına ödettirecektim.
Onlarda beni öyle kaskla montla görünce, para vermeyeceğimi anladılar herhalde...

Haaaa kuş hasarlı değildi yani kaza falan yok,buyutta irice
ama yinede işlev problemli desene kuşa
uçamıyor yani sadece
hımmm.
 
Katılım
27 Eyl 2010
Mesajlar
1,326
bu aralar yollarda çok kuş ölüsü görüyorum hepsinin üzerinden bi şekilde tekerlek geçmiş olarak. benimde sormak istediğim neden bu kadar çok olmaya başladı bu kuş ölümleri daha evvel ki zamanlar da bu kadar çok değillerdi.
ayrıca sercan seni de tebrik ederim yaptığın duyarlı davranış için...
 
Katılım
9 May 2007
Mesajlar
1,610
Veteriner dediğin kucağında 5 cm' lik köpeği ile ve köpeği ile aynı boydaki eteği ile gelen bayanlarla ilgilenir. Zaten yeterince duyarlı ve mesleğin hakkını veren bir veteriner bulursan ya doğada foto kapanla tespit yapamaya çalışıyordur, yada BİM' de 800 tl' ye kasiyerlik reyonculuk falan yapıyordur en iyi ihtimallede gıda firmalarında danışmanlık yapıyordur. Aynı olay benim başıma Sinop' ta geldi, yaralı bir güvercini veteriner olduğunu iddia ettikleri bir dükkana götürdüm. Bir kaç tane kedi bir tanede şahin vardı büyük bir kafesin içinde, aldı elimden güvercini şahinin kafesine koyacaktı manyak..... Hesapta başka kafesi yokmuş, muhtemelen içindeki belgesel çekme isteği kabardı. Aldım elinden çok tehlike yaşamayacağını umduğum börtü böceklede karnını doyurabileceği bir tarlanın kenarına bırakmak zorunda kaldım. Hiç olmazsa doğada kaçıp kurtulma ve saklanma şansı var öyle kafesin içinde kaçacak yeri olmadan kalması daha fena...........

"KAZASIZ SÜRÜŞLER"
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
sana (her insana) yakışanı yapmışsın dostum,ama her insan yapmıyor işte...tebrikler :cat:
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
2,954
Teşekkğr ederim tebrikleriniz için.
Veteriner Hekimler Birliği Merkez Konseyi Başkanlığı'na şikayette bulunuyoruz.
Ama veterinerin ben bu hayvana bakamam deme gibi bir hakkı varmı öğrenemedim hala.
En azından kırığı çıkığı varmı yokmu anlar diye düşünüyorum...
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
Veterinerin böyle bir kategorize yapması ilginç :silent
Sizi tebrik ederim duyarlılığınızdan ötürü...
 
Katılım
8 May 2008
Mesajlar
882
Sercan'ım sen elinden geleni yapmışsın artık gerisi de kuşun şansına ve kaderine kalmış.Geçenlerde gece gidiş geliş bir yolda ilerlerken yolun ortasında refüjde korkmuş bir kedi yavrusu gördüm,tam yanından geçip ilerlerken vicdanım el vermedi dedim döneyim şunu refüjden alıp yoldan uzaklaştırayım.Akıcı yol,bir şekilde U dönüş yaptım geri gittim,kedi ortadan kaybolmuş! Dedim çakalll!Ne ara kayboldun,ama içimden bir ses geri dön bu ezilir dedi,ki döndüğüm de de yoktu...
 
Katılım
23 Eki 2010
Mesajlar
732
Yok öyle bir lüksü ya sizin şahsi kuşunuz olsaydı ?
Tek diyebiileceğim odun dan başka bir şey değil o veteriner.
Sizi de tebrik ederim, davranışlarınız için.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst