ben de varım ama öyle izlenim paylaşacak kadar tecrübem yok, motorun fotoğrafını çeken benzinci, abi binlik mi bu diyen gençler, habire memnun olup olmadığımı soran acemi motorcular gibi izlenimlerim var sadece.
hadi biraz zorlıyım, selesi sert, odama koyup oturacak olsam cbf 150 ya da cbr 250 selesini tercih ederim. kullanması ikisinden de daha kolay ve zevkli. deponun şeklinden dolayı, dizlerle tutunmak çok kolay ve hiç yorucu değil, dolayısıyla kollar kendiliğinden gevşiyor ve rahat kullanıyorsunuz. ninja'nın göstergelerine laf ediyordum, haksızlık etmişim. nefis bir gösterge paneli var ama hiç bakmıyorum. gösterge paneli pek önemli değilmiş. belki de eğitimlerde, panele bakmak yasak olduğu için bakmamaya alışmışım. beni rahatsız eden şöyle bir durum var, arka frenin pozisyonu bana uymadı, basmamak için parmak ucumu sürekli kaldırabildiğim kadar kaldırıyorum ve sağ ayak bileğimi çok yoruyor. ayarlanabilen bir şey ise ilk bakımda ayarlatmayı deneyecem.
çok acemi, motoru hiç stop ettirmeden ilk gününü bugün tamamlayabilmiş bir kullanıcının belki de çok cahilce yorumlarını dinlediniz, şimdi reklamlar...
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:01 ----------
1 hafta önce bu kararı alsan, ben 11e de alırdım.