Direkten dönen GÜRCİSTAN seyahat sonrası.....

Katılım
1 Ocak 2011
Mesajlar
822
:) Bir yıl boyunca hayal et dur,bütün hazırlıkları tamamla,:pale:
Sonrasında yola çıkma saatlerinde,meteorolojinin aziz raporları ve Arhavi deki dostların Samsun-Arhavi arası 5 gün boyunca aşırı yağmur var gelmeyin demeleriyle yıkılan hayallerimiz ( Fusuy'un ümitsiz bekleyişleri) Rotayı Ege ve Akdeniz güzergahına çevirmemizle,:p
Sizleri doya-doymaya izleyeceğiniz,seyahat anılarımızın adım adım,güncelliği ile başabaşa bırakıyoruz.
Osman Başkazancı--Özer Erkuş..
Sevgilerimizle :king:::tutkuy::
001.jpg


Osmanın evden çıkış,dersin Kolordu gidiyor,bi uğurlama sorma...
002.jpg

Tekirdağ köftelemece
003.jpg

Uçmakdere virajlarında ki mücadelemiz
006.jpg

007.jpg

Ayçiçekleride olmuş..
012.jpg

İlk yakıt ikmal molası:p
Gitti yeşil banknotlar:pale:
015.jpg

Gelibolu feribot geçişi,planlanan Eceabat geçişi yol çalışmaları nedeni ile Gelibolu dan yaptık.:p
016.jpg

017.jpg

Bolayır da sıra ikinci mide ikmalinde,:p gelsin saç kavurma,gitsin çaylar:mrgreen:
020.jpg

Yarasın..:cherry:
025.jpg

Gün batımını Küçükkuyu tepelerinden,
Kahve eşliğinde tamamladık,artık yatma vakti.
028.jpg

Muhteşem doğa,orman ve denizin iç içe olduğu,yılan gibi kıvrak sonsuzluğa giden yollarda keyfimize diyecek yoktu.:cat:
Resim ve olayların akışını,yarın devam etmek üzere hepinize iyi geceler:):):bestmt:

---------- Post added 03-07-2012 at 00:40 ---------- Previous post was 02-07-2012 at 23:40 ----------

Osman aga nın sürüşü ile ilgili kritikleriniz bekleniyor.:)
[YT]D2s11F9QojM[/YT]
 
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
1,401
Ne yani Batum iptalmi şimdi:silent:
Vardır bir hayır bu işte de diyelim .
Zaten burada, ben de gidemedim diye ilkokul talebeleri gibi şişinmiştim:flower:

Neyse, dediğim gibi hayra yoralım bu gidemeyişi:cat:
Kimbilir yeniden plan yaparsınız, belki bende eşlik ederim ,kimbilir:bounce:.
 
Katılım
1 Ocak 2011
Mesajlar
822
Ne yani Batum iptalmi şimdi:silent:
Vardır bir hayır bu işte de diyelim .
Zaten burada, ben de gidemedim diye ilkokul talebeleri gibi şişinmiştim:flower:

Neyse, dediğim gibi hayra yoralım bu gidemeyişi:cat:
Kimbilir yeniden plan yaparsınız, belki bende eşlik ederim ,kimbilir:bounce:.
Gidemeyişimiz ondandır:)
sensiz olmaz:)
 
Katılım
24 Mar 2011
Mesajlar
251
Motosikleti
bmw f650 cs
Siz adama sağ gösterip sol çakarsınız (GÜRCİSTAN NINDA MANZARASI ÇOK GÜZELMİŞ:queen:)
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
vardır bunda da bir hayır özer kardeşim.devamını bekliyorum.yolunuz açık olsun.:king:
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
hehehhehehehehehh


özer abi seninle yolculuk ayrı bir keyiftir............

yolculukmu ? :silent: ulen ramço özer abinin olduğu yerde zamanın nası aktığını bile anlamazsın :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:03 ----------

gürcistan işi sakat olmuş ama hayırlısı olsun be özer abi :) valla içim gitti şimdi ne yalan söyleyeyim , ben bööyle kadere isyan ederim arkadaş :)

yeni yerler yeni resimler ve yeni paylaşımları bekliyoruz , biliyorum sen zaten koyarsında azcık bizde sizin yerinize gezmiş olalım değilmi ? :) osman abiyede selamlar :) hayırlı yolculuk,

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:06 ----------

Ne yani Batum iptalmi şimdi:silent:
Vardır bir hayır bu işte de diyelim .
Zaten burada, ben de gidemedim diye ilkokul talebeleri gibi şişinmiştim:flower:

Neyse, dediğim gibi hayra yoralım bu gidemeyişi:cat:
Kimbilir yeniden plan yaparsınız, belki bende eşlik ederim ,kimbilir:bounce:.

valla serdar abi biz hep o belkilerle yaşayacağız biliyormusun seni bilmemde benim hayallerimde şimdilik böyle geziler :) ben resimlere bakıp bakıp ağzımın suyunu akıtıyorum sen bari öyle yapma :cherry: :p
 
Katılım
27 Eyl 2010
Mesajlar
1,326
özer abi hayırlı yolculuklar size :)
tekeriniz düz bassın yolunuz açık olsun.
batum olayını da hayr a yorun derim abi :)
devamını sabırsızlıkla bekliyoruz selametle abi :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ha haaa hoooooooooooo
çakallaaarrrrrrrrrrrrrrr
son anda gelemedimya sizinle
hani güldünüzya bana
hani havalar attıracaktınızya kuzey illerinden bana
mübarek adamım mübarrreeeeekkkkk
arka yaslanmanızı yapayım
palet aklıklarınızı topuk viteslerinizi yapayım daha nelerinizi yapayım
bensiz yola çıkın pehhhh,
değil yağmur çamur
kafanıza taşlar bile yağar bensiz beee
ihtiyar keçiler sizziiiiiii.
elimde armut deyneğiyle bekleyeceğim sizi buralarda.
Yinede gönlümüz kalbimiz sizinle
yağsada tekerinize taş değmesin.
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
Aga ne isin var batum da bak daha güzel yerlere gidiyorsun
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
vardır bunda da bir hayır özer kardeşim.devamını bekliyorum.yolunuz açık olsun.:king:

Bora bey nasıl yani yahu?
Akdeniz Akdeniz diyecekte bunlar sana kadar gelmeyeceklermi yani?
Toroslardan inerken Pala nın yerinde et yemeyeceklermi?
oradan geçmeyeceklermi Hataya?
harbiyede çağlayanların altında masa kurdurmayacaklarmı, ayakları suda yemeyeceklermi kebabı künefeyi?
hadi yahu daha neler
valla eğer öyle ise sayılmaz bu gezi.
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
3,084
hemşerim hayırlı yolculuklar yolunuz açık olsun sağ ve salimen gidip gelmeniş dileğiyle
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Bu yıl Planlar iptaller hep üst üste :( haziran sonu avrupa turu vardı iptal oldu Eylül başıda Güneydoğu Anadolu gezisi vardı oda bu gün itibari ile iptal oldu :( sizin hic değilse biri iptal olsada rotayı başka yöne cevirmişsiniz bu yıl bana gezi haram anlaşılan :(
 
Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
Özer abi yurdumuzun dört bir yanı güzel, fotoğrafların devamını bekliyoruz. umarım gezinizi en güzel bi şekilde gerçekleştirip sağ salim dönersiniz.
 
Katılım
1 Ocak 2011
Mesajlar
822
Siz adama sağ gösterip sol çakarsınız (GÜRCİSTAN NINDA MANZARASI ÇOK GÜZELMİŞ:queen:)
Ya ne demezsin,yanımdaki boksör eskisi :)

vardır bunda da bir hayır özer kardeşim.devamını bekliyorum.yolunuz açık olsun.:king:
Doğru oturur,doğru söylersin.

hehehhehehehehehh


özer abi seninle yolculuk ayrı bir keyiftir............
Duruma göre haklı olabilirsin:)

özer abi hayırlı yolculuklar size :)
tekeriniz düz bassın yolunuz açık olsun.
batum olayını da hayr a yorun derim abi :)
devamını sabırsızlıkla bekliyoruz selametle abi :)
Sağolasın,
motorlar müthiş yolculk şahane
kazasız belasız inşallah
Teşekkür ederim,
ha haaa hoooooooooooo
çakallaaarrrrrrrrrrrrrrr
son anda gelemedimya sizinle
hani güldünüzya bana
hani havalar attıracaktınızya kuzey illerinden bana
mübarek adamım mübarrreeeeekkkkk
arka yaslanmanızı yapayım
palet aklıklarınızı topuk viteslerinizi yapayım daha nelerinizi yapayım
bensiz yola çıkın pehhhh,
değil yağmur çamur
kafanıza taşlar bile yağar bensiz beee
ihtiyar keçiler sizziiiiiii.
elimde armut deyneğiyle bekleyeceğim sizi buralarda.
Yinede gönlümüz kalbimiz sizinle
yağsada tekerinize taş değmesin.
Yorumsuz :) Bizde seni seviyoruz:)
Aga ne isin var batum da bak daha güzel yerlere gidiyorsun
Daha güzel yerlere geldikte,güzellerin olduğu yerde olsak daha iyi değilmi bro.:)
Bora bey nasıl yani yahu?
Akdeniz Akdeniz diyecekte bunlar sana kadar gelmeyeceklermi yani?
Toroslardan inerken Pala nın yerinde et yemeyeceklermi?
oradan geçmeyeceklermi Hataya?
harbiyede çağlayanların altında masa kurdurmayacaklarmı, ayakları suda yemeyeceklermi kebabı künefeyi?
hadi yahu daha neler
valla eğer öyle ise sayılmaz bu gezi.
Ver gazı vıırrrrnnnn:)
hemşerim hayırlı yolculuklar yolunuz açık olsun sağ ve salimen gidip gelmeniş dileğiyle
Sağolasın hemşehrilim..

Bu yıl Planlar iptaller hep üst üste :( haziran sonu avrupa turu vardı iptal oldu Eylül başıda Güneydoğu Anadolu gezisi vardı oda bu gün itibari ile iptal oldu :( sizin hic değilse biri iptal olsada rotayı başka yöne cevirmişsiniz bu yıl bana gezi haram anlaşılan :(

Evet senin programında iyiydi,Hayırlısı be Sabit
Özer abi yurdumuzun dört bir yanı güzel, fotoğrafların devamını bekliyoruz. umarım gezinizi en güzel bi şekilde gerçekleştirip sağ salim dönersiniz.
Teşekkürler,hocaların hocası,Kalbimiz sizlerle :)
 
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
1,401
valla serdar abi biz hep o belkilerle yaşayacağız biliyormusun seni bilmemde benim hayallerimde şimdilik böyle geziler :) ben resimlere bakıp bakıp ağzımın suyunu akıtıyorum sen bari öyle yapma :cherry: :p

irfan kardeşim gün doğmadan neler doğar.Sen çalışkan ve yetenekli insansın dile ve tevekkül et, gelir gerisi inşallah.
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
abi bu sitede eminim ki herkez böyle gezileri hayal ediyordur fakat malum herkezde böyle bol vakit ve nakit gerektiren gezilere çıkamıyor.
bende kısmetse eylül ayında bu tarz bi ege akdeniz sahil turu yapmak istiyorum ve senden birkaç tavsiye istiyorum engin tecrübelerine dayanarak bana yardım etmeni istiyorum:p
öncelikle yanlız gideceğim büyük ihtimal bi arkadaş bulamam yanıma (yanlız böyle gezi nasıl olur? bi büyük olsa yanımda elimden tutsa da ben oralarda kendimi kaybetmesem iyi olur aslında:cherry:)
konaklama olarak 1. seçenek çadır lı kamp düşünüyorum olmazsa otelde olabilir sence hangisi daha zevkli olur
yola sabah çıkmayı düşünüyorum güvenlik açısından
motosiklet belli benim motorla o yollar çekelir fakat ne derece sıkıcı olur(ekonomik olacağı kesin)
abi aklıma geldikçe sana burdan yazarım umarım sıkılmadan cevap verirsin:bestmt:
 
Katılım
1 Ocak 2011
Mesajlar
822
Kaldığımız yerden devam,İlk gün küçükkuyuda Nil camping diye paragöz bir vatandaşın yerinde,çok geç saatlere kalmamızdan dolayı,mecburen kaldık.
Sakın sizde aynı hatayı yapmayınız,Altınoluğa doğru bir çok kamp alanı mevcut.
001.jpg

Sabahtan gördüm,beni:)
004.jpg

005.jpg

Yola çıkmadan sağlam bir kahvaltı..
006.jpg

007.jpg

008.jpg

009.jpg

Bitmeyen açlığını doyurmaya çalıştığımız Shadowlarımız..
010.jpg

011.jpg

014.jpg

Görülmeye değer Cunda adasından sevgilerle..
016.jpg

018.jpg

Gerçekmi bilemedim,:)
020.jpg

Tabiat ananın kucağına:)
021.jpg

022.jpg

024.jpg

http://s10.postimage.org/lbeqnlazt/026.jpg
Güneşten kaçmaya çalışıyorum,heyhat
027.jpg

Osman aganın yolda peşinden koşup yakaladığı süper babaanne.:)
029.jpg

Balık ekmeğe takılıyoruz.
030.jpg

032.jpg

Uzun yol sürüşleri ve ağır internet yüklemeleri,Günde yirmi(rakamla 20) saat motor kullanıp 4 saat uyuyoruz:)
032.jpg

Balıkesir-Dikili de dondurma molası..
033.jpg

034.jpg

037.jpg

İzmir-Foça girişinden harika bir manzara
040.jpg

046.jpg

Vee Necatik 35le kavuşmamız,
048.jpg

050.jpg

İlhami kardeşin kankaları,Muhteşem Süleyman,Taner ve diğer motor tutkunları dostların sunduğu akşam yemeğinde.
052.jpg

Muhteşemin Sülonun dubleleri fazla kaçırdıktan sonraki hali.:)
053.jpg

Ya rahat bırakın adamı,nede güzel yayılmış uyuyor:)

---------- Post added at 01:57 ---------- Previous post was at 01:36 ----------

Ertesi sabah Foça sahilde kahvaltı faslı
055.jpg

056.jpg
,
057.jpg

kahvaltıdan çay faslına,ooff off Bi bırakmıyorlarki yol yapalım:)
058.jpg

Necatik 35 dostumuz, 2 metre boy,120kg (minik kuş) Foto çekilirken hoplasamda nafile yetişemedim.:)
Yolları her daim açık olsun.
059.jpg

061.jpg

Yollardan enstantaneler
062.jpg

Osman abinin yeldeğirmeninle savaşı:) don kişot Osman:)
064.jpg

Gelsin Didimli İngiliz kızlar,neredesiniz:)
065.jpg

Hayatta kalmak için çırpınan Bafa gölü molamız.
066.jpg

Bodrumda denize batan güneş,yeni günde üstümüze olur inşallah..
067.jpg

068.jpg

Arkası yeni günde sabah kahvaltıdan sonra.
Sevgilerimizle
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst