- Katılım
- 1 Ocak 2011
- Mesajlar
- 822
- Konu Yazar
- #1
Sonrasında yola çıkma saatlerinde,meteorolojinin aziz raporları ve Arhavi deki dostların Samsun-Arhavi arası 5 gün boyunca aşırı yağmur var gelmeyin demeleriyle yıkılan hayallerimiz ( Fusuy'un ümitsiz bekleyişleri) Rotayı Ege ve Akdeniz güzergahına çevirmemizle,
Sizleri doya-doymaya izleyeceğiniz,seyahat anılarımızın adım adım,güncelliği ile başabaşa bırakıyoruz.
Osman Başkazancı--Özer Erkuş..
Sevgilerimizle :king:::tutkuy::
Osmanın evden çıkış,dersin Kolordu gidiyor,bi uğurlama sorma...
Tekirdağ köftelemece
Uçmakdere virajlarında ki mücadelemiz
Ayçiçekleride olmuş..
İlk yakıt ikmal molası
Gitti yeşil banknotlar
Gelibolu feribot geçişi,planlanan Eceabat geçişi yol çalışmaları nedeni ile Gelibolu dan yaptık.
Bolayır da sıra ikinci mide ikmalinde,
Yarasın..:cherry:
Gün batımını Küçükkuyu tepelerinden,
Kahve eşliğinde tamamladık,artık yatma vakti.
Muhteşem doğa,orman ve denizin iç içe olduğu,yılan gibi kıvrak sonsuzluğa giden yollarda keyfimize diyecek yoktu.:cat:
Resim ve olayların akışını,yarın devam etmek üzere hepinize iyi geceler
---------- Post added 03-07-2012 at 00:40 ---------- Previous post was 02-07-2012 at 23:40 ----------
Osman aga nın sürüşü ile ilgili kritikleriniz bekleniyor.
[YT]D2s11F9QojM[/YT]