- Katılım
- 9 Eyl 2010
- Mesajlar
- 372
Belli bazıları ilk defa yarış izliyor belli. Bu tür olaylar ara sıra olur hiç mi pistte kalga eden pilot izlemediniz ? Viraja yaklaşırken yolun sağına yanaşmadığı ve yol vermediği için kenan kızıyor sağından da geçemiyeceğine göre ya açılacak iyice virajı alamayacak ya da geriye düşecek nitekim de kızıp tehlikeli bir şekilde geçiyor.
hocam sende sacmalamissin biraz adi ustunde yaris bu saga yanasmak yol vermek de ne demek ..arkadaki adama yol verdikten sonra yarismanin ne anlami var.oldu olacak ayna sinyal de taksinlar fren lambasi falan arkadan gelen pilotu uyarmak maksadiyla kavsak trafik lambasi da olursa yarislar tadindan yenmez herkez birbirine saygili olur trafik kurallarina riayet eder...yani kisacasi yarista arkadan gelenin hicbir onemi yok herkes onune bakacak.arkayi kollayacak olay bu...