Kenan Sofuoğlu son yarışında ceza aldı ve birincilikten oldu

Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Dünya Süper Sport Şampiyonasının Aragon’da gerçekleştirilen ayağında zafer Sam Lowes’ün oldu. Yarışı kazanan Kenan Sofuoğlu’nun yarış ortasında Fabien Foret ile yaşadığı mücadelenin ardından ceza alarak birincilikten beşinciliğe gerilemesi sonucu zaferi kazanan isim Sam Lowes oldu.

Şampiyonada ikinci galibiyetini alan Lowes, yarışa kötü bir başlangıç yapmıştı ancak ikinci bölümde performansını geliştirerek Kenan Sofuoğlu’nun arkasında ikinciliğe kadar yükselmişti.

Sofuoğlu ile Foret’nin arasında yarışın 13. turunda yaşanan mücadelede Kenan Sofuoğlu, Foret'yi düzlükte geçerken, 180 mil hızda tehlikeli bir hareket yaptığı gerekçseiyle yarış komiserleri tarafından birinciliği elinden alınarak beşinci sıraya düşürüldü.

1 5 11 S. LOWES GBR Bogdanka PTR Honda Honda CBR600RR 18 2'03.318 285,7 2'02.892 275,6 25 101 2
2 4 99 F. FORET FRA Kawasaki Intermoto Step Kawasaki ZX-6R 18 1.446 2'03.370 289,5 2'02.882 275,6 20 83 4
3 2 32 S. MORAIS RSA Kawasaki Lorenzini Kawasaki ZX-6R 18 4.322 2'03.300 285,0 2'02.665 277,0 16 53 7
4 6 23 B. PARKES AUS Ten Kate Racing Products Honda CBR600RR 18 5.924 2'03.536 288,8 2'02.895 271,5 13 66 5
5P 3 54 K. SOFUOGLU TUR Kawasaki Lorenzini Kawasaki ZX-6R 18 6.377 2'03.525 288,8 2'02.804 277,7 11 117 1
6 11 34 R. QUARMBY RSA PTR Honda Honda CBR600RR 18 16.333 2'04.259 285,0 2'03.819 275,6 10 44 8
7 7 31 V. IANNUZZO ITA Power Team by Suriano Triumph Daytona 675 18 19.948 2'04.053 284,2 2'03.451 274,2 9 41 9
8 8 3 J. METCHER AUS Rivamoto Junior Team Yamaha YZF R6 18 22.663 2'04.475 282,8 2'03.701 271,5 8 31 12
9 16 14 G. TALMACSI HUN PRORACE Honda CBR600RR 18 22.889 2'04.491 282,8 2'04.255 274,9 7 8 26
10 14 64 J. DAY USA Team GOELEVEN Kawasaki ZX-6R 18 26.923 2'04.779 279,9 2'04.155 271,5 6 14 18
11 9 98 R. LANUSSE FRA Kawasaki Intermoto Step Kawasaki ZX-6R 18 35.991 2'04.969 281,3 2'03.752 272,8 5 13 21
12 21 87 L. MARCONI ITA VFT Racing Yamaha YZF R6 18 42.337 2'05.291 287,2 2'04.993 273,5 4 14 19
13 19 35 R. DE ROSA ITA Team Lorini Honda CBR600RR 18 42.597 2'04.685 284,2 2'04.620 271,5 3 14 17
14 25 61 F. MENGHI ITA VFT Racing Yamaha YZF R6 18 1'10.910 2'05.557 282,0 2'06.521 274,2 2 3 32
15 15 22 R. TAMBURINI ITA Team Lorini Honda CBR600RR 18 1'16.813 2'04.791 281,3 2'04.220 271,5 1 39 10
16 28 17 R. ANASTASIA ITA KUJA Racing Honda CBR600RR 18 1'53.578 2'09.244 275,6 2'08.042 265,5
17 22 13 D. LOMBARDI ITA Team PATA by Martini Yamaha YZF R6 18 2'27.755 2'05.347 285,0 2'05.207 268,8 2 33
18 30 73 O. POZDNEEV RUS Rivamoto Yamaha YZF R6 17 1 Lap 2'12.070 270,8 2'11.838 259,2
19 29 24 E. BLOKHIN RUS Rivamoto Yamaha YZF R6 17 1 Lap 2'09.227 277,0 2'09.226 268,8
----------------------Yarış Dışı------------------------------------
RET 12 25 A. BALDOLINI ITA Power Team by Suriano Triumph Daytona 675 10 8 Laps 2'03.903 285,7 2'03.993 272,2 54 6
RET 18 10 I. TOTH HUN Racing Team Toth Honda CBR600RR 9 9 Laps 2'05.453 281,3 2'04.480 275,6 16 16
RET 17 8 A. ANTONELLI ITA Bike Service R.T. Yamaha YZF R6 7 11 Laps 2'04.860 284,2 2'04.457 270,8 31 11

Kaynak: TRF1.NET
RET 20 65 V. LEONOV RUS Yakhnich Motorsport Yamaha YZF R6 7 11 Laps 2'04.992 284,2 2'04.622 274,2 26 13
RET 23 38 B. NEMETH HUN Racing Team Toth Honda CBR600RR 6 12 Laps 2'04.552 285,7 2'05.400 275,6 13 20
RET 24 19 P. SZKOPEK POL Bogdanka Honda PTR Honda CBR600RR 3 15 Laps 2'06.949 283,5 2'05.408 270,8
RET 1 16 J. CLUZEL FRA PTR Honda Honda CBR600RR 2 16 Laps 2'04.106 282,0 2'02.624 272,8 84 3
RET 27 33 Y. POLZER AUT Team MRC Austria Yamaha YZF R6 0 2'07.689 266,2
RET 13 53 V. DEBISE FRA SMS Racing Honda CBR600RR 0 2'04.027 273,5 8 24
RET 10 20 M. SCHOLTZ RSA Bogdanka PTR Honda Honda CBR600RR 0 2'03.773 277,0 2 35

[yt]iNeJXU4SNSI[/yt]
 

Ekli dosyalar

  • sofuogluaragonceza.jpg
    sofuogluaragonceza.jpg
    22.6 KB · Görüntüleme: 8,860
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
Yarışı izlemedim ama kenan'ın o hareketi yapmasında daha önce rakibinden gördüğü tehlikeli bir harekete karşı sitem değilse çok itici bir ve tehlikeli bir hareket.
 
Katılım
10 Eyl 2010
Mesajlar
1,243
Kenan yakında arabesk sanatçısı falan olucak nedir bu hal :mrgreen:
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
Olur böle sorun yok.. arada bir deşarj olmak lazım .. fazlada kasmayacaksın ..
 
Katılım
24 Eyl 2011
Mesajlar
1,703
O nasıl bi haraket ya allah rızası için sen orada sadece kendini değil türkiyeyi temsil ediyorsun adama zig zag yaparakdan kafa sallıyo sanki kafa atarım dercesine :p
Ama yinede gülünecek bir tarafı yok Bence cezayı hak etmiş
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
yarışı tamamen izlemek gerek,daha önceden birşey yaşanmış sanki. önce hareket yapıyor sonra çarpıyor
 
Katılım
13 Mar 2010
Mesajlar
485
Profesyonellikten uzak, saçma sapan bir hareket. Geçmiş olsun, yalan olmuş güzelim birincilik.
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Yarışı izledik, doğrudan veya cezaya uymadığı için diskalifiye veya pitten geçme cezası almadığına dua etsin.

Yaptığı kendine, kendi bileceği iş. Zararı da yararı da kendisine. Türkiyeyi felan da temsil ettiği yok Kenanın. Böyle saçma sapan kasılmalara girmeyelim.
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
Türkiyeyi felan da temsil ettiği yok Kenanın. Böyle saçma sapan kasılmalara girmeyelim.

birinci geldiği her yarıştan sonra dominik cumhuriyeti bayrağı ile tur attığından dominik cumhuriyetini temsil ediyor...:cherry:
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
video linki atın çok merak ettim

kenana kızmayın yüklenmeyin bu kadar ne de olsa o içimizden çıkmış biri ne bekliyorsunuzki :p
 
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
1,231
Yazıklar olsun Türkiye ' de bu başarıları yakalayabilen gelmiş geçmiş bir tane adam var onuda harcamaya çalışıyorsunuz.Elin gavurları sizden daha çok saygı duyuyor Kenan'a , her hatasında eleştiri bombardımanına tutuyorsunuz , kötü gününde yanında olmayacaksanız ne işe yararsınız ? Kenan'ın Türkiye'yi desteklemesi beni bağlamaz derseniz orası ayrı , gerçi bir arkadaş Türkiye'yi falan da desteklediği yok demiş hiçbirşey demiyorum.Her yarışta 1. olacak yok öyle bir Dünya , adam elinden geleni yapıyor işte daha ne..
 
Katılım
18 Nis 2011
Mesajlar
32
Belli bazıları ilk defa yarış izliyor belli. Bu tür olaylar ara sıra olur hiç mi pistte kalga eden pilot izlemediniz ? Viraja yaklaşırken yolun sağına yanaşmadığı ve yol vermediği için kenan kızıyor sağından da geçemiyeceğine göre ya açılacak iyice virajı alamayacak ya da geriye düşecek nitekim de kızıp tehlikeli bir şekilde geçiyor.
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Kenan bey acaba MT'ye benim hakkımda çıkan her haberi yayınlayın lütfen diye rica mı etmiş ? Yarışları anlarım da anneannesinden amcasından bize ne, sporcu yaptığı sporuyla konuşmalı tanınmalı. Acıların çocuğu temalı haberler sporcu kimliğine zarar veriyor :cherry:
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
3,978
Yazıklar olsun Türkiye ' de bu başarıları yakalayabilen gelmiş geçmiş bir tane adam var onuda harcamaya çalışıyorsunuz.Elin gavurları sizden daha çok saygı duyuyor Kenan'a , her hatasında eleştiri bombardımanına tutuyorsunuz , kötü gününde yanında olmayacaksanız ne işe yararsınız ? Kenan'ın Türkiye'yi desteklemesi beni bağlamaz derseniz orası ayrı , gerçi bir arkadaş Türkiye'yi falan da desteklediği yok demiş hiçbirşey demiyorum.Her yarışta 1. olacak yok öyle bir Dünya , adam elinden geleni yapıyor işte daha ne..

Yarışı veya yaptığı hareketi izlemediğinizi varsayıyorum. Yaptığı hareket tamamen profesyonellikten uzak delice bir hareketti. Gidonları birbirine deyip ikisi de düşse o hızda neler olabileceğini düşünebiliyor musunuz ? Bu Kenan'ın kötü günü falan değildi , sinirlerine hakim olamadı ve bedelini ödedi. Dua etsin de daha fazla ceza vermesinler çünkü verilebilir. Yarış esnasında hata yapıp başkasını düşürmekle Kenan'ın bu yarışta rakibe çektiği hareketin alakası yok, Kenan bilerek ve isteyerek yaptı bu hareketi. Provakasyon var mıdır, vardır muhakkak ancak Kenan'a bu yaptığını yapma hakkını asla vermez.
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
birinci geldiği her yarıştan sonra dominik cumhuriyeti bayrağı ile tur attığından dominik cumhuriyetini temsil ediyor...:cherry:

Ülke sevgisini biliyorsunuz sanırım... Bir ülkeyi temsil etmek nedir?

Ya neyse, boş boş konuşturmayın beni şimdi lütfen. Sonra iyice büyüyecek olay. Neyse, he dominik, evet!

Ha bir de bu olayın kenanın başına geldiğini hiç düşünemiyorum. Onu yapan adamın ne anası kalırdı ne avradı. Sadece 3 sıra geriletildiği için de "elin fransız, ispanyolu kayırılıyor işte, yazıklar olsun bize vs, vs," derdik. Acayip objektif insanlarız ya... Daha bir de inadına podyum bölgesine girdi motoruyla, daha önce hiç 4 tane motor görmüş müydünüz podyum alanında ?? Kenana çok insaflı davrandılar haberiniz olsun. Bilmeden anlamadan atıp tutmayın...
 
Katılım
3 Ara 2011
Mesajlar
892
son dakikalarda görünen kız kim ya :cyclopsan
Ha bu arada kenan ayıp etmiş :pl:
 
Katılım
21 Eyl 2008
Mesajlar
302
kenan sofuoğlu'ndan soğudum adminin eklediği haberler yüzünden. türkiye'nin değil motosiklet.net'in temsilcisi mübarek.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst