Yamaha Yamaha YZF R1 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
6 Kas 2008
Mesajlar
1,284
Dostum anlat bakalım nasıl oldu bu iş :p. 250r'dan R1'e geçişte neler yaşadın? Modları kurcaladın mı? Şöyle genel bir görüşünü merak ediyorum :).

Kazasız, belasız kullan. Tekrardan hayırlı, uğurlu olsun.
 
Katılım
17 Haz 2011
Mesajlar
902
Dostum anlat bakalım nasıl oldu bu iş :p. 250r'dan R1'e geçişte neler yaşadın? Modları kurcaladın mı? Şöyle genel bir görüşünü merak ediyorum :).

Kazasız, belasız kullan. Tekrardan hayırlı, uğurlu olsun.

Hocam H.sonu bi 250-300km'lik gezi yapıcaz. Ondan sonra yaziim diyorum ;) Rodaj bittikten sonra tam teferruatlı yazıcam zaten. 250den 600e 1,000e geçmeyi düşünene çok kişi var benim gibi biliyorum ;) Biraz daha sabır :cat:
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
@ ejlover ;

Motorun Hayırlı olsun :rendeer: Sıfır motorun tadı ayrıdır :)
Nedense yeni model istiyorum fakat şu şekline ısınamadım daha :bounce:
Kazasız sürüşler dilerim ...
 
Katılım
17 Haz 2011
Mesajlar
902
@ ejlover ;

Motorun Hayırlı olsun :rendeer: Sıfır motorun tadı ayrıdır :)
Nedense yeni model istiyorum fakat şu şekline ısınamadım daha :bounce:
Kazasız sürüşler dilerim ...

Çok teşekkürler Hocam :flower:

Başlıkta size destek olmaya geldim :thumleft:
 
Katılım
5 Şub 2011
Mesajlar
4,031
Ejlover tekrar hayırlı olsun dileklerimi iletiyim burdan da.Cakalaz'ın dediği gibi bende görüntüsüne pek ısınamadım yeni kasanın.Cakalaz ın kullandığı kasa daha çok hoşuma gidiyo
 
Katılım
17 Haz 2011
Mesajlar
902
Bende de tam tersi bi durum var :) Sonuçta herkesin zevki farklı ;) Ben kendi zevkime göre bulduğum için şanslıyım :thumleft:
 
Katılım
21 Ara 2011
Mesajlar
35
Uğur abi hayırlı olsun tekerin düz bassın kazasız belasız sürüşler dilerim.Şunu çok merak ediyorum ninja 250 r dan sonra bu motora binince sürüş açısından tepkileriniz nasıl oldu ? Ayrıca ninja 250 r sele yüksekliği ve oturma pozisyonu açısından ne gibi farklar var r1 ile ? Boy olarak sorun yaşıyormusunuz ? Yaşamıyorsan abi senin boy kaç :D
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Dogan taktın pembeye. Sana defalarca dedim, motoru pembeye boyamaktansa yak daha iyi. :)
 
Katılım
21 Ara 2011
Mesajlar
35
Meraktan soruyorum gene :D bende cbr 250 r var ama çevremde r1 olmadğı için ilerde alırsak boy sorunu yaşarmıyız :D
 
Katılım
21 Ara 2011
Mesajlar
35
Ejlover 2012 r1 almıştı onda ses seda yok :mrgreen: Gelsede sorsak ninja ile r1 arasındaki farkları güç açısından biliyoruzda :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst