- Katılım
- 17 Haz 2011
- Mesajlar
- 902
Çok tesekkurler, daha iyileri sizlerin olsun :thumleft:BEYAZ GELİNİN HAYIRLI UGURLU OLSUN, SIZLERE MUTLULUKLAR
Çok tesekkurler, daha iyileri sizlerin olsun :thumleft:BEYAZ GELİNİN HAYIRLI UGURLU OLSUN, SIZLERE MUTLULUKLAR
Dostum anlat bakalım nasıl oldu bu iş. 250r'dan R1'e geçişte neler yaşadın? Modları kurcaladın mı? Şöyle genel bir görüşünü merak ediyorum
.
Kazasız, belasız kullan. Tekrardan hayırlı, uğurlu olsun.
@ ejlover ;
Motorun Hayırlı olsun :rendeer: Sıfır motorun tadı ayrıdır
Nedense yeni model istiyorum fakat şu şekline ısınamadım daha :bounce:
Kazasız sürüşler dilerim ...

Evet ZevKler farklıdırR1 CandıR
Şöyle Fotoşoplasak, nasıl olur kinePembeliPembeli
[url]http://img28.imageshack.us/img28/4619/pembeli2.jpg[/URL]
Uploaded with ImageShack.us