Biraz chopp biraz bobb :) EL TAURUS

Katılım
12 Ara 2011
Mesajlar
1,064
Yapma bunu Sonerim yapma, verme gazı gece gece :bounce: :flower:

Bir gün kendi yaptığım bobber a bineceğim kısmetse, ondan önceki herşey o gün için bir hazırlık aslında :wiinkk:
 

soa

Katılım
29 Haz 2011
Mesajlar
854
Korayımm teşekkür ederrimm



Emin ol i understand , but anytime probably all of them , our aren' t not ready

Ben asıl sende ki patlamayı bekliyorum ne zaman ortaya çıkacak ruh hazır ama el tornavida tutmamak da ısrar ediyor vardır bildiğin beklediğin birşey :)

bu şarkı ruhunu özgür bırakır :DDD


http://www.youtube.com/watch?v=X9bOsdHckhg

inatla payalaşamadım :)

Abime bunu yapmıycaktın bak indi şimdi garaja bu şarkı çok tehlikeli motorcu adama özellikle chopper sevdalısı adama bu şarkıyı dinletince yarattığı etki şudurki:


bkz:pr:
[YT]so9DBHCo64Q[/YT]
:queen::queen::queen:
 
Katılım
19 May 2008
Mesajlar
369
Yapma bunu Sonerim yapma, verme gazı gece gece :bounce: :flower:

Bir gün kendi yaptığım bobber a bineceğim kısmetse, ondan önceki herşey o gün için bir hazırlık aslında :wiinkk:

Biliyorum ve bekliyorum 4 gözle ;)

Abime bunu yapmıycaktın bak indi şimdi garaja bu şarkı çok tehlikeli motorcu adama özellikle chopper sevdalısı adama bu şarkıyı dinletince yarattığı etki şudurki:


bkz:pr:
[YT]so9DBHCo64Q[/YT]
:queen::queen::queen:
wohoooo Kardeşim bayıldımm buna tam da anlatmak istediğimi yapmış bizzat

ben niye yotube dan böyle paylaşamıyorum yahu sinir oldumm :S
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Motorum turuncu siyah
depodaki renkler ve şekil ne ise armasına kadar aynı olacak:cat: hiç merak etme dost.
 

soa

Katılım
29 Haz 2011
Mesajlar
854
[/COLOR]
Biliyorum ve bekliyorum 4 gözle ;)


wohoooo Kardeşim bayıldımm buna tam da anlatmak istediğimi yapmış bizzat

ben niye yotube dan böyle paylaşamıyorum yahu sinir oldumm :S


abi youtubeden videoyu aç mesela snnki

http://www.youtube.com/watch?v=X9bOsdHckhg bu link ya = den sonraki kısmını kopyala X9bOsdHckhg şeklinde insert video ya kopyala o kısmı ok de
[VIDEO ]X9bOsdHckhg[/VIDEO ] . ' VIDEO yazan 2 yerede YT yaz 2.de / da kalsın

sonuç
[YT]X9bOsdHckhg[/YT]
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
Soner Eline sağlık dostum. Bu arada burnundan getirilen arkadaşlardan birisi benim (Barış) :) . Bu arada eBayden aldığın örme coverları ben KoçTaş'ta buldum. Elektrik tesisatını gidonun içinden geçirip dışarı çıkan kısmı bu malzemnin içinden geçirdim. Gayet güzel oldu. Egzosu ne zaman yapıyoruz?

Sağlıcakla.
 
Katılım
19 May 2008
Mesajlar
369
Soner Eline sağlık dostum. Bu arada burnundan getirilen arkadaşlardan birisi benim (Barış) :) . Bu arada eBayden aldığın örme coverları ben KoçTaş'ta buldum. Elektrik tesisatını gidonun içinden geçirip dışarı çıkan kısmı bu malzemnin içinden geçirdim. Gayet güzel oldu. Egzosu ne zaman yapıyoruz?

Sağlıcakla.

Aynen öyle Barışım benim :D yahu 14 çok kısaaa ama 16 da çook uzunnnn :p , şimdi ben bunları nasıl sökecem diyordumm :) Eksik olmayın Soner de sen de Herkese öneririm arkadaşlar ape hanger egzoz ve bilumum Barışım bağışla çok bilmiyorum ama custom projeleri diecem hatta oneway olarak face de arattırılırsa yada oradan Barışa Sonere ulaşılırsa musait oldukça ellerinden gelen yardımı eksit etmezler bilginize. Satıcıyı alıcı Reklam eder yahuuu :)

O koçtaş ayıp olmuş haniii sadece sen mi !!!! koçtaş daki elemanlarında burnundan getirdim ama ah tükan da ne var bi bilseler ben ismiyle sorduğum çoğu şeye yanıt veremiyorlar da sonra kendim buluyorum. İstanbul farkı diyelim haa belki onu da sen bizzat bulmuşssundur. Kesinlik süper iş yapıyor gerçi artık o tellerin şeffafı yada krom olanları da kalite kalite üretilmeye başlanmış ama geç oldu :(

Egzoz a gelince hep söyledim evet haylaa aklımda ama egzoz için senden ses video beklerim :) bir de vn800 lerle olmaz sizin makinelerin sesi zaten doğuştan şans lı :) bir suzuki üzerinde paylaşırsanız oneway de burada çok yardımı olur :))) tekrar tekrar çok sağolun beyler.
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
Aynen öyle Barışım benim :D yahu 14 çok kısaaa ama 16 da çook uzunnnn :p , şimdi ben bunları nasıl sökecem diyordumm :) Eksik olmayın Soner de sen de Herkese öneririm arkadaşlar ape hanger egzoz ve bilumum Barışım bağışla çok bilmiyorum ama custom projeleri diecem hatta oneway olarak face de arattırılırsa yada oradan Barışa Sonere ulaşılırsa musait oldukça ellerinden gelen yardımı eksit etmezler bilginize. Satıcıyı alıcı Reklam eder yahuuu :)

O koçtaş ayıp olmuş haniii sadece sen mi !!!! koçtaş daki elemanlarında burnundan getirdim ama ah tükan da ne var bi bilseler ben ismiyle sorduğum çoğu şeye yanıt veremiyorlar da sonra kendim buluyorum. İstanbul farkı diyelim haa belki onu da sen bizzat bulmuşssundur. Kesinlik süper iş yapıyor gerçi artık o tellerin şeffafı yada krom olanları da kalite kalite üretilmeye başlanmış ama geç oldu :(

Egzoz a gelince hep söyledim evet haylaa aklımda ama egzoz için senden ses video beklerim :) bir de vn800 lerle olmaz sizin makinelerin sesi zaten doğuştan şans lı :) bir suzuki üzerinde paylaşırsanız oneway de burada çok yardımı olur :))) tekrar tekrar çok sağolun beyler.

KoçTaş'ta tesisat ürünlerinin olduğu bölümde üstünde paslanmaz çelik örme bulunan rezervuar vs için kullanılan hortumlar var. 30 cm den 110 cm ye kadar. Ben bunlardan aldım 70 cmlik birşey. 8-9 TL civarı tuttu fiyatı. ,,


Facebook grubumuzun linki; https://www.facebook.com/groups/onewaycustoms/


çalışmalarımızı buradan takip edebilirsiniz. bizim yapmış olduğumuz VL 800 ün videosunu da gün içerisinde ekleyeceğim.


Sağlıcakla.
 
Katılım
10 Haz 2008
Mesajlar
209
Arbetus hocam.

O koçtaş daki tesisat borularının dışı zamanla oksitlenme ve ardından paslanma yapıyor bilginiz olsun. Sonra bukadar iş emek boşa gitmesin.

Kolay gelsin.
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
http://www.youtube.com/watch?v=wy87KzSceys Bu şarkı sana gelsin :p. C800 üzerinde bizim egzos.

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:30 ----------

Arbetus hocam.

O koçtaş daki tesisat borularının dışı zamanla oksitlenme ve ardından paslanma yapıyor bilginiz olsun. Sonra bukadar iş emek boşa gitmesin.

Kolay gelsin.

Üstünde paslanmaz çelik yazıyordu. Bilemiyorum paslansa zaten banyoda tuvalette paslanırdı. :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst