6000 tl ye scooter önerileriniz ??

Katılım
28 May 2008
Mesajlar
782
herkese merhabalar... scooter kullanıcılarının yardımına ıhtıyacım var... 6000 tl ye kadar butcem var ama hangı scooterı almam gerektıgıne karar veremedım... iş - ev iş - ev arası e tabı gezılerde artcıylada zorlanmıycagım bır sey olması ıstıyorum... yanı cok ust duzeylerde bırsey alamam nexus 500 gıbı...ılla 6000 tlyıde harcıycam dıye bı kuralda yok... bana yetsın yeter... gp1 250, xmax 250 , x city 125 yada 200 , super 8 , vxr 200... yada dıger onerılerınız nelerdır. spor tarzda olmasını ıstıyorum... motor tecrubem var... forumdada eskıyım uzun zamandır yazmıyordum... yardım edersenız sevınırım... herkese keyıflı surusler :cat: :rendeer: :mrgreen:
 
Katılım
24 Ocak 2012
Mesajlar
240
valla şahsen pcx ler çok hoşuma gidiyor. acayip stabil motor gibi geliyor bana.
 
Katılım
24 Ocak 2012
Mesajlar
240
11.3 beygirmiş pcx. benim maddi sıkıntılardan dolayı cbr250 yi satıp onu mu alsam diye düşünmüyor değilim.
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
Arkadş selamlar. Öncelikle yazdığın kriterlere uygun olarak en az 20 BHP lik 2. el bir temiz motor tavsiye ederim. Beverly 250 gerçekten güç, şıklık ve performans olarak iyi. Öneririm. Honda nın artık ülkemizde satılmayan Foresight modelinin injection lu olanı ise bence en favori olanı ama istediğin şekil-biçim yok! Ben çalınana kadar 2 seneden fazla kullandım, her türlü motoru sürmüşbiri olarak çok ama çok tatmin oldum. Araştırmanı ve iyi bir ikinci elini bulmanı tavsiye ederim. Kazasız belasız sürüşler. Örnek olarak: http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-acil-satilik-90665948/detay
 
Katılım
28 May 2008
Mesajlar
782
Arkadş selamlar. Öncelikle yazdığın kriterlere uygun olarak en az 20 BHP lik 2. el bir temiz motor tavsiye ederim. Beverly 250 gerçekten güç, şıklık ve performans olarak iyi. Öneririm. Honda nın artık ülkemizde satılmayan Foresight modelinin injection lu olanı ise bence en favori olanı ama istediğin şekil-biçim yok! Ben çalınana kadar 2 seneden fazla kullandım, her türlü motoru sürmüşbiri olarak çok ama çok tatmin oldum. Araştırmanı ve iyi bir ikinci elini bulmanı tavsiye ederim. Kazasız belasız sürüşler. Örnek olarak: http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-acil-satilik-90665948/detay
zahmet edip yazdıgınız ıcın tesekkurler... ıtalyana cok bulasmak ıstemıyorum ama goruntulerı herzaman cezbedıcı oluyor... hakkımı japondan yana kullanıcam gıbı duruyor sonra karar degıstırmessem tabı... xmax 250 pıyasada kmlerı cok yuksek... bılemıyorum su donemde motor almak baya zormus...
 
Katılım
29 Ocak 2010
Mesajlar
1,550
ben honda dylan öneririm, bi araştırın derim, memnun kalabileceğiniz isteklerini karşılayacak cinsten güçlü bir motosiklet.
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
ben honda dylan öneririm, bi araştırın derim, memnun kalabileceğiniz isteklerini karşılayacak cinsten güçlü bir motosiklet.

Dylan gerçekten kök söktüren bir motor. Yaptığımız özel gezilerde ben eşimle, arkadaşımyanlız, basa bas gittik ve Dylan bazen bizi bile zorladı. Beraber gittik, beraber geldik... Ancak kullandığım zaman, Dylan konfor olarak Foresight ın bayaa altında.
 
Katılım
28 May 2008
Mesajlar
782
Dylan gerçekten kök söktüren bir motor. Yaptığımız özel gezilerde ben eşimle, arkadaşımyanlız, basa bas gittik ve Dylan bazen bizi bile zorladı. Beraber gittik, beraber geldik... Ancak kullandığım zaman, Dylan konfor olarak Foresight ın bayaa altında.
vxr 200ü italyan oldugu ıcınmı cok ustunde durmadınız... yada g1 250yi.... bide agility 125 hakkında bır bılgınız varmı
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
en yakın arkadaşımda pcx125 esp olanı var
bugun muğlaya gittik
bende ps150 var motor oldukça ideal güçte
yokuşlarda ps150 kadar olmasada bi ayar düşük şekilde tırmanıyor
son hızıda iyiydi tabi ps150 kadar değildi:D
gücünü beğendim 125 lik ten daha güçlüymüş honda yapmış motoru
teknolojisinide beğendim
ama o parayı verceksen ps150i öneririm:)))
 
Katılım
5 Eki 2010
Mesajlar
115
italyanların parçaları pahalıdır bulması biraz daha zordur hondaya oranla ama gilera runner vxr200 bam başka ı <3 ıtalıan
 
Katılım
18 Ocak 2012
Mesajlar
1,426
Motosikleti
HONDA HORNET 750, HONDA PCX 125, YAMAHA X MAX 250 Tech Max
Sym joyride evo olabilir mesela hem şekli şemali güzel hem yeni tasarım hem kaliteli hemde iyi gidiyo :)
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
joyride 200 evo evet sportif tasarımı var ve de iyi gidiyor harun27 dediği gibi
 
Katılım
28 May 2008
Mesajlar
782
gene omrumu yedın sahıbınden.com.... motor fıyatları ayrı ucuk... duzgun motorda yok
 
Katılım
17 Şub 2012
Mesajlar
1,039
Honda Yamaha oldukça çeşitleri var nereye gitsen tutulan kullanılan markalar bunlar
 
Katılım
26 Haz 2012
Mesajlar
3
Suzuki burgman 400...

---------- Mesajlar birleştirildi 28-06-2012 - 00:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 27-06-2012 23:54 ----------

Suzuki burgman 400...

küçük görüntüsünün altında ki güç ve dayanıklılık mükemmel çok da kıvrak bir scooter bunun yanı sıra inanılmaz ekonomik , ve tamamen sorunsuz dersen YAMAHA-CYGNUS...

1-burgman
2-yamaha cygnus

rüya gibi...
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
Kymco agility 200 tavsiye ederim okan guclu guvenilir kaliteli mukemmel frenleme ve viraj kabiliyeti spor gorunum hepsi bu motor da mevcut 20 tl ile 80 i gecmedigin taktirde 170 km yol yapabiliyosun normal kullanimda 150 km ile 130 km arasinda degisiyor.. ( malossi verileridir) son hiz olarak 135 i gordu. Arka canta olmasa eminimki ibreyi sona dayar
esimle istanbul ayvalik yaptim yorulmadik yoldada uzmedi otobanda yada sehir icinde makul bir kullanimi var asla yavas degil ara hizlanmalari keyifli vs vs bunun gibi bircok guzellik de cabasi lafin kisasi gel bin kullan sende gor :)) daha sonra alacagin motorlarla kiyasla okanim
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Üst