Yamaha Yamaha YZF R1 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
17 Haz 2011
Mesajlar
902
Son foto ozellikle super ;) Hocam paso makina uzerinizde mi geziyosunuz merak ettim bu arada :)
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Havanın Güneşli olduğu her gün motoruma biniyorum :)
Haftada ortalama 600 km yol yapıyorum :)
Ayda 2000 km nin üzerinde yol yapıyorum :)
Bu da demek oluyor ki her ay Yağ ve Filtre masrafı :p
 
Katılım
17 Haz 2011
Mesajlar
902
Yaa daha alamadan sinir oldum Yamaha'ya 1 ayi gecti hala getiremediler bi motor :pr: :thumright
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
1,788
Yaa daha alamadan sinir oldum Yamaha'ya 1 ayi gecti hala getiremediler bi motor :pr: :thumright

Uğur Hocam senin yanında aradığım arkadaş, "motorları söylenen tarihte teslim edemiyorlar,sıkıntı var" demişti bana.
Ama ben senin moralini bozmamak için söylememiştim.
Hayırlısı artık, umarım en kısa zamanda teslim alırsın.
 
Katılım
17 Haz 2011
Mesajlar
902
Uğur Hocam senin yanında aradığım arkadaş, "motorları söylenen tarihte teslim edemiyorlar,sıkıntı var" demişti bana.
Ama ben senin moralini bozmamak için söylememiştim.
Hayırlısı artık, umarım en kısa zamanda teslim alırsın.

Cumartesi Japonya'dan heyet geliyor; Yamaha Turkiye Pazarlama Genel Muduru falan da burda olacak. Agir konusucam sorunu cozucem bi kac gune ;)
 
Katılım
17 Haz 2011
Mesajlar
902
Yaa Türkiye'de bi R1 klubü falan yok mu ya da bol bol R1ci olan bir forum falan?

Yurtdışı forumlara mı kaldık bilgi paylaşımı açısından?
 
Katılım
17 Haz 2011
Mesajlar
902
Geldi geldi :queen:
Sonunda motorum geldi :flower:
Plaka, ruhsat icin belgeler gelmedi henuz ama dayanamayip takozlari, tankpad'i takip aldim hemen :rendeer:


8fzy7.jpg


8fzzw.jpg


8g03x.jpg


8g06k.jpg


8g0kp.jpg


8g0m3.jpg


8g0nd.jpg
 
Katılım
21 Şub 2012
Mesajlar
21

Hayırlı olsun ejlover
Kazasız belasız binmen dileğimle :)
Daha çok fotoğraf bekliyoruz :thumleft:

Ninjadan sonra buna kim bilir neler yapılır :cat:
 
Katılım
6 Kas 2008
Mesajlar
1,284
Hayırlı, uğurlu olsun. Kan akıtmayı unutmayın :). Kazasız, belasız kullanın...
 
Katılım
17 Haz 2011
Mesajlar
902
Hayırlı olsun ejlover
Kazasız belasız binmen dileğimle :)
Daha çok fotoğraf bekliyoruz :thumleft:

Ninjadan sonra buna kim bilir neler yapılır :cat:
Cok sagolun hocam :) Daha iyileri sizlerin olur insallah :rendeer:

Simdiden Photoshop'ta parcalari denemeye basladim bile :cat:

Duzgun fotolar parcalar geldikce vakit buldukca cekip ekliicem ilk gun heyecani telefona sarildim :cherry:


Hayırlı, uğurlu olsun. Kan akıtmayı unutmayın :). Kazasız, belasız kullanın...
Cok cok sagolun, aynen ustat :thumleft:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst