- Katılım
- 4 Nis 2011
- Mesajlar
- 1,752
- Konu Yazar
- #101
Rica ederiz dostum her zaman
Bir an once duke 200 karari verenlerim kavusmasi dilegiyle
Dün akşam tayfunbora'yı kardeşiyle beraber Kartal sahilde tabiri caizse esir aldımÇok ilgilendiler sağolsunlar, motorun ıncığını cıncığını gayet içten anlattılar.
Motor, o kadar tecrübesi olmayan birisi için bile kalite olarak gayet iyi, ayrıca yakıt tüketiminde de oldukça cimri olduğunu duyunca gözümde türk liramızın yeni sembolü dönmeye başladı :queen:
Alacak arkadaşlara yakından biraz incelemiş birisi olarak söyleyebilirim ki benim çok hoşuma gitti, inşallah yakın zamana spormoto'da nihayetlendiririz bu birlikteliği![]()