KTM KTM Duke 200/250 Kullanıcıları - Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
4 Nis 2011
Mesajlar
1,752
Rica ederiz dostum her zaman:)Bir an once duke 200 karari verenlerim kavusmasi dilegiyle:)

Dün akşam tayfunbora'yı kardeşiyle beraber Kartal sahilde tabiri caizse esir aldım :D Çok ilgilendiler sağolsunlar, motorun ıncığını cıncığını gayet içten anlattılar.

Motor, o kadar tecrübesi olmayan birisi için bile kalite olarak gayet iyi, ayrıca yakıt tüketiminde de oldukça cimri olduğunu duyunca gözümde türk liramızın yeni sembolü dönmeye başladı :queen:

Alacak arkadaşlara yakından biraz incelemiş birisi olarak söyleyebilirim ki benim çok hoşuma gitti, inşallah yakın zamana spormoto'da nihayetlendiririz bu birlikteliği :p
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,395
Adim gibi eminim 200du o en azindan o gun gordugum 200 idi belki 125likte mudavim musterisi vardir. s.e.c arkadaşim hondadan bende memnunum guzel motor ona bir lafim yok fakat ktm motorunu kullandiginiz zaman iyininde iyisi oldugunu anliyorsunuz ve cbr kullanicisi olmana ragmen tarafsiz yorumun icin helal sana. :)

***
O kadar emin olma ; Motosiklet 125 sahibi ise 360'da çalışmakta.
 
Katılım
4 Nis 2011
Mesajlar
1,752
Merhaba Arkadaşlar,

Bugün Spormoto'da 1000 km bakımını yaptırdım,yani rodaj bitmiş bulunmakta.Bakım ücreti 120 TL.1,5 lt yağ kondu ve yağ filtresi değişti.Bir sonraki bakım 5000 km'de olacak.Bakım sonrası motorun titreşim seviyesi bariz olarak düştü.Vites geçişleri yumuşadı ve gidişi de "yağ gibi kayıyo" derlerya, öyle oldu:) Sesi de daha bi tok geldi bana.

Sayfamızı renklendirmek adına bir kaç foto ve de video eklemek isterim,Hoşçakalın:king:

http://www.youtube.com/watch?v=5HKJCqVfm8k&list=UUigJdWA6SSRmkPC3WOfnOgQ&index=1&feature=plpp_video

http://www.youtube.com/watch?v=GLExPhkrT5g&list=UUigJdWA6SSRmkPC3WOfnOgQ&index=2&feature=plpp_video

20120621204553.jpg


20120620194450.jpg


20120621203552.jpg


20120620195203.jpg


20120620194745.jpg


20120620193623.jpg


20120620193236.jpg


20120620191013.jpg


20120620190955.jpg


20120620185520.jpg


20120620185501.jpg
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Aynı yahu... Kullanıcı olarak da giriyorum siteye, normal olarak da, aynı sonuç. Bence senin kullanıcı ayarlarında videoları paylaşım seçeneklerinde kısıtlamalar olabilir.
 
Katılım
4 Nis 2011
Mesajlar
1,752
Evet Syanur dogru soyluyorsun:)Paylasim ozel olarak secili idi,genel olarak degistirdim,tesekkurler
Aynı yahu... Kullanıcı olarak da giriyorum siteye, normal olarak da, aynı sonuç. Bence senin kullanıcı ayarlarında videoları paylaşım seçeneklerinde kısıtlamalar olabilir.
 
Katılım
8 Ağu 2011
Mesajlar
817
elimde broşür var fiat aracların bakım fiyatları doblo multijet 149 tl filtre +motor yağı +işçilik
castrol yağ 1 litre 20 tl daha önceki motorumda kendim değiştiriyordum hava filtresi yağlı filtreydi değişmiyordu vaybe masrafsız motor satmışım ve 1000 km de yağı değiştirirdim nasıl olsa para tutmuyor diye .
ktm garantiden cıkmasını istemeyenleri garanti bitene kadar biraz yolacak gibi .
 
Katılım
4 Nis 2011
Mesajlar
1,752
Doblo'mu al demek istedin bana anlayamadim:)

elimde broşür var fiat aracların bakım fiyatları doblo multijet 149 tl filtre +motor yağı +işçilik
castrol yağ 1 litre 20 tl daha önceki motorumda kendim değiştiriyordum hava filtresi yağlı filtreydi değişmiyordu vaybe masrafsız motor satmışım ve 1000 km de yağı değiştirirdim nasıl olsa para tutmuyor diye .
ktm garantiden cıkmasını istemeyenleri garanti bitene kadar biraz yolacak gibi .
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
138
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Aynen ya bir motor sesi duysak. Özel bir video alabilir misiniz acaba canavar sahipleri :) Hepinize hayırlı olsun,kazasız belasız kullanmanız dilegiyle...
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
25
ticari araçla kıyaslayanlar var. yok artık hehe.
bakım giderleri gayet iyi.

daha ucuza bakım yapan firmalarında biliyoruz niye ucuz olduğunu. genellikle bakım yapıyormuş gibi davranıyor amcalar.

top speed videosu bekliyoruz.:)
 
Katılım
4 Nis 2011
Mesajlar
1,752
Bu var karanlık bir video ama ses daha iyi sanırım:)

http://youtu.be/5BrUgNH5Eaw

Aynen ya bir motor sesi duysak. Özel bir video alabilir misiniz acaba canavar sahipleri :) Hepinize hayırlı olsun,kazasız belasız kullanmanız dilegiyle...


---------- Post added at 23:39 ---------- Previous post was at 23:37 ----------

Aslında o arkadaşta Duke 200 araştırıyordu.Birkaç mesaj göndermişti bana ,forumada yazmıştı o zamanda motor teslimatından şikayet ediyordu.Bir kerede telefonla konuşmuştuk.Duke ve Doblo :)

Top speed şu an 140 daha üstünü görmedim:)

ticari araçla kıyaslayanlar var. yok artık hehe.
bakım giderleri gayet iyi.

daha ucuza bakım yapan firmalarında biliyoruz niye ucuz olduğunu. genellikle bakım yapıyormuş gibi davranıyor amcalar.

top speed videosu bekliyoruz.:)
 
Katılım
1 Ocak 2009
Mesajlar
1,586
NC 700 için geçen hafta 1000 bakımına gittim. 3.8 lt yağ+yağ filtresine 116 lira ödedim. Spormoto'dan başka seçenek olmayınca(Korlas gibi) öpüyor malesef. Gerçi Honda'da istese öyle yapar ama... :flower:
 
Katılım
4 Nis 2011
Mesajlar
1,752
Evet bunlar motor sahiplerininde yapabileceği şeyler malesef garanti muhabbetine ödüyoruz ama o kadar problem değil.Asıl kazık bana Spor moto'ya her gittiğimde dayanamayıp aldığım tişort eldiven vs.lerden giriyor:p Bu arada NC 700 tadına mutlaka bakmak istediğim bir modeldir:cat:

NC 700 için geçen hafta 1000 bakımına gittim. 3.8 lt yağ+yağ filtresine 116 lira ödedim. Spormoto'dan başka seçenek olmayınca(Korlas gibi) öpüyor malesef. Gerçi Honda'da istese öyle yapar ama... :flower:
 
Katılım
1 Ocak 2009
Mesajlar
1,586
Evet bunlar motor sahiplerininde yapabileceği şeyler malesef garanti muhabbetine ödüyoruz ama o kadar problem değil.Asıl kazık bana Spor moto'ya her gittiğimde dayanamayıp aldığım tişort eldiven vs.lerden giriyor:p Bu arada NC 700 tadına mutlaka bakmak istediğim bir modeldir:cat:

Bende Kartal'da oturuyorum. Yarın müsayitseniz deneyelim motorları. Güzel bir videoda hazırlarız. KTM & HONDA kardeşliği olarak :thumleft:
 
Katılım
4 Nis 2011
Mesajlar
1,752
Tamam bir aksilik olmaz ise bana uyar.Zaten yarin is yok egitimdende erken cikacagim.Telefon numarami ozelden iletiyorum

Bende Kartal'da oturuyorum. Yarın müsayitseniz deneyelim motorları. Güzel bir videoda hazırlarız. KTM & HONDA kardeşliği olarak :thumleft:
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
Bu arada bana duke 200 ün maksimum güç ve tork değerleri bana kullanımı zevkli 2 zamanlı 125 likleri hatırlatıyor. örneğin derbi GPR125'in 23 hp lik gücünü ama farkı 5.0-6.0 lt yerine 3.0-3.5 lt yakacak olması. Tabi motor karakteri olarak alt devirler de tork çok daha dengelidir.

200cc den 25 hp çıkaran ve 11.000 rpm çeviren benzer bir üniteyi YZF-R125 ve yeni 4 zamanlı Aprillia RS4 125 de çoktandır hakediyor. Çünkü 125cc Avrupadaki ehliyet kanunlarının getirdiği saçmalıktan ibaret..

Vitesli motorlarda bu büyük markaların alt segmente getirecekleri çesitlilik ve kalitenin üst modellerinin satış rakamlarını azaltıp kar oranlarını ciddi oranda yok edeceği konusunda büyük fobileri var...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst