[Yalova - MT]

Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
1,401
Serdar abi, bu akşam mevlüt abiyle kulaklarını çınlattık gözükmüyor hiç işleri yoğun diye konuşmuştuk. Gezi ne zaman bilmiyorum ama, benim motor tamirde hala. Parça bekliyorum. Eğer halledebilirsek eşlik ederim inşallah.

İşlerim çok yoğun Erdem,ortalama 18-20 saat çalışıyorum.
Gezi 1-2 hafta sonra olacak. İnşallah motorun en kısa zamanda hallolur.
Bende motorumu satılığa çıkardım,istediğim fiyata satabilirsem mt 03 almayı düşünüyorum.
Mevlüt ne yaptı motorunun satışını halletimi hiç sesi soluğu çıkmıyor çok geziyor galiba.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
Dün çok keyifli bir Yalova gezim oldu..
Yalova Mt'den Mevlüt Abi,Erdem Abi ve Ercan Abi'ye misafirperverlikleri için çok teşekkür ediyorum.:rendeer:
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
İşlerim çok yoğun Erdem,ortalama 18-20 saat çalışıyorum.
Gezi 1-2 hafta sonra olacak. İnşallah motorun en kısa zamanda hallolur.
Bende motorumu satılığa çıkardım,istediğim fiyata satabilirsem mt 03 almayı düşünüyorum.
Mevlüt ne yaptı motorunun satışını halletimi hiç sesi soluğu çıkmıyor çok geziyor galiba.

Halletmedi galiba daha abi. Biliyorum sizin sezon açıldı, Allah kolaylık versin ağabey.
Mt03 alma, alırken de bana haber verme aldırmam, engel olurum, yolunu keserim yollamam :p

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:24 ----------

Dün çok keyifli bir Yalova gezim oldu..
Yalova Mt'den Mevlüt Abi,Erdem Abi ve Ercan Abi'ye misafirperverlikleri için çok teşekkür ediyorum.:rendeer:

Ben bişey yapmadım Uğur'um AK'ım, keşke vaktim olsaydı hatta motorum olsaydı da yapaydık birşeyler, her zaman bekleriz :)
 
Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
3,328
İşlerim çok yoğun Erdem,ortalama 18-20 saat çalışıyorum.
Gezi 1-2 hafta sonra olacak. İnşallah motorun en kısa zamanda hallolur.
Bende motorumu satılığa çıkardım,istediğim fiyata satabilirsem mt 03 almayı düşünüyorum.
Mevlüt ne yaptı motorunun satışını halletimi hiç sesi soluğu çıkmıyor çok geziyor galiba.
az kaldı abi ömer beyin devir için gelmesini bekliyorum..bitirecez inşallah...:)

Dün çok keyifli bir Yalova gezim oldu..
Yalova Mt'den Mevlüt Abi,Erdem Abi ve Ercan Abi'ye misafirperverlikleri için çok teşekkür ediyorum.:rendeer:
başımızla beraber bizde düşecez oralara az kaldı..
:)
Halletmedi galiba daha abi. Biliyorum sizin sezon açıldı, Allah kolaylık versin ağabey.
Mt03 alma, alırken de bana haber verme aldırmam, engel olurum, yolunu keserim yollamam :p

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:24 ----------



Ben bişey yapmadım Uğur'um AK'ım, keşke vaktim olsaydı hatta motorum olsaydı da yapaydık birşeyler, her zaman bekleriz :)
mt 3 misgibi motor nie taş oluyon..:mrgreen:
 
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
1,401
Halletmedi galiba daha abi. Biliyorum sizin sezon açıldı, Allah kolaylık versin ağabey.
Mt03 alma, alırken de bana haber verme aldırmam, engel olurum, yolunu keserim yollamam :p

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:24 ----------



Hayrola mt 03 le ilgili bi bildiğinmi var:silent:

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:38 ----------

az kaldı abi ömer beyin devir için gelmesini bekliyorum..bitirecez inşallah...:)


:

E hadi bakalım bitsinde rahatça gezilere çıkalım dimi ama:cat:
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
Serdar abi, bu akşam mevlüt abiyle kulaklarını çınlattık gözükmüyor hiç işleri yoğun diye konuşmuştuk. Gezi ne zaman bilmiyorum ama, benim motor tamirde hala. Parça bekliyorum. Eğer halledebilirsek eşlik ederim inşallah.

Sen naptın abi motoru bu arada hazır aklıma gelmişkene sorayım??
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Serdar abi, MT03 sana gidecek bir motor değil. Nedenlerini yüzyüze konuşuruz.
Gaco parçalar Almanya'da remzi abi sağolsun pazartesi siparişi verdi perşembe teslim aldı. Hafta içi babası Türkiye'ye geliyor onunla yollayacak.
Mevlüt abi anahtarlarını motorun üstünde bırakma :p
 
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
1,401
Serdar abi, MT03 sana gidecek bir motor değil. Nedenlerini yüzyüze konuşuruz.
Gaco parçalar Almanya'da remzi abi sağolsun pazartesi siparişi verdi perşembe teslim aldı. Hafta içi babası Türkiye'ye geliyor onunla yollayacak.
Mevlüt abi anahtarlarını motorun üstünde bırakma :p

Tamam ayrıntıları görüşürüz.
Bu arada Remzi'ye selamımı iletirsen sevinirim.
 
Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
3,328
bugünde telofonum çalındı bana numaralarınızı iletirseniz sevinirim...:pr:
 
Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
3,328
İşlerim çok yoğun Erdem,ortalama 18-20 saat çalışıyorum.
Gezi 1-2 hafta sonra olacak. İnşallah motorun en kısa zamanda hallolur.
Bende motorumu satılığa çıkardım,istediğim fiyata satabilirsem mt 03 almayı düşünüyorum.
Mevlüt ne yaptı motorunun satışını halletimi hiç sesi soluğu çıkmıyor çok geziyor galiba.
satışı aldım sonunda serdar abi büyük dertten kurtuldum şükür...
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
gelicem tabi oaralarada. gelmezmiyim..hafta sonu yalova gezisine katılacakmsın...
Abi bilmiyorum işe yeni girdim,durumlar ne gösterecek..
Gerçi artık bu scooterla 25-30 Km'den sonra yoldan bıkıyorum ama bakalım hayırlısı..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst