Farlarım yetersiz kalıyor aydınlatmada sorunum var arkadaşlar

Katılım
12 Kas 2009
Mesajlar
99
Öncelikle herkese selamlar.
Motorum crypton 110 yaz boyunca gece yolculuğu yapmam gidip gelmem gerekçek ve dün stop lambam ve kısalarım patladığı için ampuller değişti sanırım philips takıldı.
Philipsler görüşümü baya daralttı ayrıca ben yaylaya çıkıyorum yani tehlikeli yol ve yolun ortasında duran 2 danayı son anda fark edip manevra yaptım.Bu konuda Yalnız olduğumu sanmıyorum herkesin gece yolculuğu yapması gerekebilir. Bence önemli bir konu ve düşük ccler hakkında bilgi bulmak zor..
Anlıcağınız gibi bu farların değişmesi gerek. Gösteriş gibi bir amacım yok zaten motorum crypton. Nasıl bir çözüm bulabiliriz bu soruna yardımlarınızı bekliyorum arkadaşlar. Her türlü fikre açığım önemli olan aydınlatma şimdiden teşekkürler herkese.
 
Katılım
12 Kas 2009
Mesajlar
99
Xenon nasıl uygulucaz 6000k 8000k var nasıl bi seçim.. Aküye işler aksama zararı nasıl olur :D ayrıca ehliyet var ruhsat var vize var :D fardan ceza yemeyelim bide.. Mercekli bir
xenon ne kadara mal olur
 
Katılım
28 Ara 2009
Mesajlar
1,963
arkadaşım ne xenon'u yaw. Yasak artık bunlar. Hem öndekinin gözlerini aldığından küfür bile yersin. Ampullerini değiştir. Farklı marka al. İsmi aklıma gelmiyor ama akü ile ampul arasına bir alet takılıyor. Enerjini arttırıyor. Diyottu sanırım. Yedek parçacılara sorarsan söylerler.
 
Katılım
4 Eki 2011
Mesajlar
340
Xenon nasıl uygulucaz 6000k 8000k var nasıl bi seçim.. Aküye işler aksama zararı nasıl olur :D ayrıca ehliyet var ruhsat var vize var :D fardan ceza yemeyelim bide.. Mercekli bir
xenon ne kadara mal olur

ceza yazmazlar sadece muanede söküp gidersin 8000k işini görür arabamda sislerde var ampullerde de
 
Katılım
12 Kas 2009
Mesajlar
99
Eyvallah kardeşim anladım.
2011 cryptonların far boyutu hakkında bilgisi olan var mı boyut önemli sanırım bide Voltu ?
 
Katılım
5 Haz 2011
Mesajlar
2,546
piyasada hid marka motosikelt xenonları var 8000k h4 onlardan alıp bi elektrikçiye taktır aküye hiç bir zararı yok sadece motor çalışmazken fazla açık tutma birde far tasını falan eritiyor falan diyorlar öylede bir şey yhok göz alıpta küfür yersin diyenlerede yolda onları sıkıştıran araç olarak görmeyen ......... (boşluğu siz doldurun) insanlara müstahak
 
Katılım
6 Kas 2008
Mesajlar
1,284
Eyvallah kardeşim anladım.
2011 cryptonların far boyutu hakkında bilgisi olan var mı boyut önemli sanırım bide Voltu ?

Taktırabilirseniz 4300k taktırın. Aksi halde 6000k'nın üstüne çıkmayın. K değeri arttıkça renkte koyuşlaşma olduğu gibi, hem yolculuk sırasında gözleriniz yorulur, hem görüşünüz azalır, hem de karşı tarafın gözünü daha çok alırsınız. 4300k orjinal xenon rengidir. Benim motorum da 6000k mevcut. Bulabilseydim 4300k yapardım...

Kolay gelsin..
 
Katılım
12 Kas 2009
Mesajlar
99
Tüm bilgiler için teşekkürler. Şimdi orjinal cryptonuma H4 h7 H1 fark etmeden internetten sipariş etsem tüm sistemiyle sorunsuz bir şekilde takabilir miyim sorun çıkcaksa boyutunu öğrenip ona göre sipariş etmek istiyorum. 4300 bulabilirsem bende öyle düşünüyorum K değeri düştükçe aydınlatma artıyormuş. Bizim işimiz gösteriş değil zaten
 
Katılım
18 Nis 2009
Mesajlar
4,287
canım benim hiç zenon la uğraşma git bir osram night braker al tak motoruna 40tl çifti birini task diğeri yedek kalır
 
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
Takmasını bilen birine xenon taktır rahat et menunum çok net ve dikkat çekici
 
Katılım
6 Kas 2008
Mesajlar
1,284
Tüm bilgiler için teşekkürler. Şimdi orjinal cryptonuma H4 h7 H1 fark etmeden internetten sipariş etsem tüm sistemiyle sorunsuz bir şekilde takabilir miyim sorun çıkcaksa boyutunu öğrenip ona göre sipariş etmek istiyorum. 4300 bulabilirsem bende öyle düşünüyorum K değeri düştükçe aydınlatma artıyormuş. Bizim işimiz gösteriş değil zaten

Montajını yetkili servise işçilik faturası alarak yaptırın. Eski nesil xenonlar elektriksel arızalardan dolayı, aracın yanmasına kadar bir çok sorun doğurabiliyordu. Yeni nesil HID sistemler de ben böyle bir şey duymadım fakat yine de elimizden gelen önlemi almakta fayda var. Diğer yandan 4300k doğru bir seçim olacaktır. 4300k sarımtırak beyaz, 6000k ise kristal beyaz olarak geçer..
 
Katılım
12 Kas 2009
Mesajlar
99
Montajını yetkili servise işçilik faturası alarak yaptırın. Eski nesil xenonlar elektriksel arızalardan dolayı, aracın yanmasına kadar bir çok sorun doğurabiliyordu. Yeni nesil HID sistemler de ben böyle bir şey duymadım fakat yine de elimizden gelen önlemi almakta fayda var. Diğer yandan 4300k doğru bir seçim olacaktır. 4300k sarımtırak beyaz, 6000k ise kristal beyaz olarak geçer..

Kafama takılan son soru sipariş vericem ama H4 H7 H11 onlar hazır dönüşmüş oluyormuş sanırım yoksa çok uğraştırıyormuş hangi modelden almam lazım ?
 
Katılım
24 Şub 2009
Mesajlar
2,319
Taktırabilirseniz 4300k taktırın. Aksi halde 6000k'nın üstüne çıkmayın. K değeri arttıkça renkte koyuşlaşma olduğu gibi, hem yolculuk sırasında gözleriniz yorulur, hem görüşünüz azalır, hem de karşı tarafın gözünü daha çok alırsınız. 4300k orjinal xenon rengidir. Benim motorum da 6000k mevcut. Bulabilseydim 4300k yapardım...

Kolay gelsin..

kesinlikle 4300 kelvin veya 5000 daha yukarı cıkma ben 6000 aldım en kısa zamanda 4300 ile değiştiricem
 
Katılım
12 Kas 2009
Mesajlar
99
kesinlikle 4300 kelvin veya 5000 daha yukarı cıkma ben 6000 aldım en kısa zamanda 4300 ile değiştiricem
Amaç artistlik gösteriş değil işlev zaten 4300 alma kararı aldım bende. Yarın servise sorucam H4 H7 boyutu nedir diye ona göre sipariş edicem inşallah
 
Katılım
5 Haz 2011
Mesajlar
2,546

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst