aman abeyyy :cyclopsansimdi geliyor be kardes
ama ne güzel olurdu inşallah onunda müjdesini verceğimiz gün gelirAtladım ben de hemen.. :queen:
Tam da aha gidip depoyu fulleyim demiştim içimden.
Allah' tan ümit kesilmezama ne güzel olurdu inşallah onunda müjdesini verceğimiz gün gelir![]()