- Katılım
- 21 Mar 2010
- Mesajlar
- 859
Çok teşekkür ederim arkadaşım.
---------- Post added at 00:54 ---------- Previous post was at 00:51 ----------
Evet ben de tüm aksesuarları severek aldım.Yakışıklı oldu kerata çok teşekkür ederim.
---------- Post added at 01:02 ---------- Previous post was at 00:54 ----------
Çok teşekkür ederim arkadaşım.Egzost orjinal aksesuar olarak satışa sunuluyor.Çeşit yok standartSesi umduğumdan daha iyi geldi bana açıkcası.Fikir vermesi açısından ekleyeceğim video'yu izleyebilirsin.
https://www.youtube.com/watch?v=3GeJklnfASk&feature=youtube_gdata_player
---------- Post added at 01:05 ---------- Previous post was at 01:02 ----------
Hayırlı olsun.Kerata küçük ama çok dikkat çekiyor.Bugün bunu daha iyi anladım.
---------- Post added at 01:07 ---------- Previous post was at 01:05 ----------
Merhaba Can, dostum.Nasılsın?
Bu Cumartesi sabah sınavım var Marmara Üni'de.Sınavdan sonra aksilik olmazsa ıslatabiliriz.Kadıköy'e servise gitmek istiyorum motor ile alakalı birkaç bilgi almak için istersen orada da görüşebiliriz![]()
İyiyim bende dostum, iş güç çoluk çocuk koşturma hep
Tamam cumartesi haberleşelim o zaman. Özelden cebimi atıyorum, konuşuruz :cat: