KTM KTM Duke 200/250 Kullanıcıları - Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
21 Mar 2010
Mesajlar
859
Çok teşekkür ederim arkadaşım.



---------- Post added at 00:54 ---------- Previous post was at 00:51 ----------

Evet ben de tüm aksesuarları severek aldım.Yakışıklı oldu kerata çok teşekkür ederim.



---------- Post added at 01:02 ---------- Previous post was at 00:54 ----------

Çok teşekkür ederim arkadaşım.Egzost orjinal aksesuar olarak satışa sunuluyor.Çeşit yok standart:)Sesi umduğumdan daha iyi geldi bana açıkcası.Fikir vermesi açısından ekleyeceğim video'yu izleyebilirsin.

https://www.youtube.com/watch?v=3GeJklnfASk&feature=youtube_gdata_player



---------- Post added at 01:05 ---------- Previous post was at 01:02 ----------

Hayırlı olsun.Kerata küçük ama çok dikkat çekiyor.Bugün bunu daha iyi anladım.



---------- Post added at 01:07 ---------- Previous post was at 01:05 ----------

Merhaba Can, dostum.Nasılsın?

Bu Cumartesi sabah sınavım var Marmara Üni'de.Sınavdan sonra aksilik olmazsa ıslatabiliriz.Kadıköy'e servise gitmek istiyorum motor ile alakalı birkaç bilgi almak için istersen orada da görüşebiliriz :)

İyiyim bende dostum, iş güç çoluk çocuk koşturma hep :)

Tamam cumartesi haberleşelim o zaman. Özelden cebimi atıyorum, konuşuruz :cat:
 
Katılım
4 Nis 2011
Mesajlar
1,752
Aynen koşturuyorum ben de senin gibi.Özel'e yazdım cevap:) Görüşürüz..

İyiyim bende dostum, iş güç çoluk çocuk koşturma hep :)

Tamam cumartesi haberleşelim o zaman. Özelden cebimi atıyorum, konuşuruz :cat:


---------- Post added at 02:46 ---------- Previous post was at 01:30 ----------

Arkadaşım kusura bakma mesajını geç farkettim.Çok teşekkür ederim öncelikle:)
Henüz rodaj tamamlayabilen olduğunu sanmıyorum,ama yakındır.
Vites geçişleri rahat.Devir kesici yok gelen motorlarda.Lastikleri iyi buldum özellikler frenleri çok başarılı.Yakıt tüketimi ölçümü henüz yapmadım.1.vites çok kısa,ancak çok seri kalkış imkanı veriyor.Onun dışında vites aralıkları yeterli.Ayrıca belirtmeliyim ki tork o kadar iyi ki sıkışık trafikte sürmeme rağmen vites küçültme ihtiyacı hiç hissetmedim


öncelikle motorlarını teslim alan arkadaşlara hayırlı olsun tayfunbora motorunuz hayırlı olsun
motorların üzerinde sanırım devir kesici herhangi bir sistem yok
rodajını tamamlayan arkadaşlar son hızla ilgili neler söyleyebilir?
sürüş kullanım özellikleri vites geçişleri devirlenme fren performansı yol tutuş lastikler yakıt tüketimi sağlamlık kalite bakım aralıkları ve masrafları vs.. nedir
vites aralıklarının kısalığıyla ilgili bir şikayetiniz oluyormu acaba?
 
Katılım
7 Haz 2012
Mesajlar
2
Teslim aldım ve 55 km otobandan yol alarak evime ulaştım :) güven veriyor, seri ve çok kaliteli. Herkeze tavsiye ederim.

Kız arkadasımda çok beğendi tabii ve ilk is egitim alacak. Sonrası kötü, el koydu bile. İşe gidip gelecekmiş sürekli.
 

eyz

Katılım
26 Şub 2011
Mesajlar
197
Alan arkaslara bayirli olsun ,cok yakisikli olmus ozellikle eksoz ve elcikli olan.cbr250 i her an ihanet edebilirim:)
 
Katılım
30 Kas 2011
Mesajlar
1,121
Motorlarını alan arkadaşlara hayırlı olsun gerçekten çok özel, ve kişilikli bir motorları var bence :)
Dün izmir kahramanlara motorcuları gezmeye gittik ktm bayisine baktım iceride 4 tane vardı biri satılmış 3 tanesi boştaydı. Ama hakikaten cok kaliteli ve özenle üretilmiş bir model. 10 dk kadar inceledim sagını solunu ve sonuc süper.
Evlilik, düğün masraflarım olmasa dakika durmaz alırdım, aklım kaldı valla :)
 
Katılım
9 Kas 2010
Mesajlar
938
Motorlarını alan arkadaşlara hayırlı olsun gerçekten çok özel, ve kişilikli bir motorları var bence :)
Dün izmir kahramanlara motorcuları gezmeye gittik ktm bayisine baktım iceride 4 tane vardı biri satılmış 3 tanesi boştaydı. Ama hakikaten cok kaliteli ve özenle üretilmiş bir model. 10 dk kadar inceledim sagını solunu ve sonuc süper.
Evlilik, düğün masraflarım olmasa dakika durmaz alırdım, aklım kaldı valla :)

birader sele yüksekliği nasıl uzun boylu (1,85 üstü) kurtarır mı ? :queen:
 
Katılım
30 Kas 2011
Mesajlar
1,121
Motorlarını alan arkadaşlara hayırlı olsun gerçekten çok özel, ve kişilikli bir motorları var bence :)
Dün izmir kahramanlara motorcuları gezmeye gittik ktm bayisine baktım iceride 4 tane vardı biri satılmış 3 tanesi boştaydı. Ama hakikaten cok kaliteli ve özenle üretilmiş bir model. 10 dk kadar inceledim sagını solunu ve sonuc süper.
Evlilik, düğün masraflarım olmasa dakika durmaz alırdım, aklım kaldı valla :)
 
Katılım
4 Haz 2011
Mesajlar
69
Herkese hayırlı uğurlu olsun, ben de Spormoto'daki son Duke 200 için kapora verdim bugün,kısmetse bu hafta tamamlanır işlemler.
Sağolsun Serter Bey ve diğer arkadaşlar yoğun olmalarına rağmen çok ilgilendiler.

Rodajı bitiren var mı bu arada?
 
Katılım
8 Ağu 2011
Mesajlar
817
Ben de Hindistan'da yaşıyorum, 2 aydır bu motoru takip ediyordum satın almak için. Tam Hindistan'lık motor. Hafif, kıvrak ve 200cc ye göre 25 Hp güç çok iyi. 110 000 Rupiye satılılyor. 1964 USD gibi burada dükkanda. Bu arada Bajaj KTM'yi satın almış diyorlar. http://www.bajajauto.com anasayfasında direk duke ilanı var.
1963 usd +18 kdv +8% ötv yaklaşık 5000 tl 5000 euro = 11500tl 6500 tl fark var. gemi masrafı ne kadar tutar
acaba .
 
Katılım
4 Nis 2011
Mesajlar
1,752
Hayırlı olsun dostum:) Rodaj'ın bitmesine 500 km kaldı:) Bu hafta sonuna kadar bitecek umarım:p

Herkese hayırlı uğurlu olsun, ben de Spormoto'daki son Duke 200 için kapora verdim bugün,kısmetse bu hafta tamamlanır işlemler.
Sağolsun Serter Bey ve diğer arkadaşlar yoğun olmalarına rağmen çok ilgilendiler.

Rodajı bitiren var mı bu arada?
 
Katılım
30 Kas 2011
Mesajlar
1,121
Mehmetmumtaz arkadaşım sele yüksekligine hic dikkat etmedim ama ben 1.80 boyla üzerine oturdum cok rahattı.
Burada sahibi olan arkadaşlar daha detaylı bilgilendirirler mutlaka.
Bu arada ön çatala kadar inceledim. Çatal bile 600 lük motosikletler gibi kalın, yani frenlemelerde ve virajlarda motoru cok iyi tutacagı ihtimali yüksek.
Suzuki inazuma, cbr 250, hyo ve ninja arasında özellikle hafifligi daha sonrada geometrik yapısı dolayısıyla ilk tercihim olurdu
 
Katılım
26 Şub 2012
Mesajlar
212
Motorda hıza bu kadar takılma durumunu anlayamıyorum arkafaşım zaten motor kullanmakla hayatımız pamuk ipliğine bağlı bu sevgili istanbul şoförleri yüzünden birde maximum bu kadar gördüm muhabbeti okadar saçma ve gereksiz bir ego tatminiki bana çok komik geliyor 150 normal şartlarda aklı başında biri için gayet yeterli ama umarsızca hız yapıyım cesedim yakışıklı oldum modunda iseniz buyurun çıkın teme girin kamyon altına uzun zamandır izmirdeydim forumdan baya bir uzakta kaldım ktm duke 200 başlığı ama 125 sahibiyim motor hakkındaki tek yorumum şaheser yemişim hondayı yemişim yamahasınıda suzukisinide. Kullandığım için bu markaları saydım ducati ve BMW'yi kulansam onlar hakkında da belki yorum yapabilirim ama şu anlık bunu 1.5 sene kullandıktan sonra veyahut olum artık büyüğe geç sezgisi baskın olmaya başladığında gözüm kapalı KTM alırım bilmem kullanan arkadaşlar hissediyormu ama üstüne bindiğim zaman sanki bana özel yapılmış gibi hissediyorum inanılmaz zevkli anlar geçiriyorum motorumla izmirde ve alalı 1 ay olmadı daha 1.500 km yaptım Allaha şükür kazasız şekilde ömründe KTM'e binmemiş insanlar mutlaka bir kere bu zevki tatmalı. Alacak arkadaşlarada tek sözüm GÖZÜNÜZÜ KAPATIN ALIN 2000-3000 Tl tasarruf için başka markalar almayın adam akıllı birşeye binin. Evet parçaları pahalı, servis ağıda fazlz yok amma velakin kaza durumları haricinde 2 honda eskitirsiniz KTM hala köpek gibi çalışır bakımlarını yaparsanız.

Bu arada bugün Taksim kallavimi adından emin değilim teras kafenin önünde KTM DUKE 200 gördüm buradanmıdır acaba sahibi?

Birde son olarak ktm duke 125 ve 200 sahipleri bi buluşsun arzı endam edelim sokaklarda artık millet motor görsün. :)
 
Katılım
30 Kas 2011
Mesajlar
1,121
Flashock arkadaşım sana aynen katılıyorum motorda hızdan çok daha önemli konular vardır mesela benim için önemli olan şeyler; akselerasyon, ön çatalın zemine olan açısı, agırlık merkezi, virajda yattığın zaman ilk olarak arkanın kayması(bu konuda cbrdan çok memnunum. İlk olarak arkayı bırakıyor), özellikle frrenler ve bu frenleri destekleyecek amortisörler v.s gibi özellikler çok daha önemlidir.
Ben hic kullanmadım ama ktmnin bu duke 125 ve 200 modelleri yukarıda saydıgım özellikler açısından cok iyi gibi görünüyor. Çünkü geçen gün izmir kahramanlarda 10 dk kadar inceledim hayran kaldım. Dikkatimi çeken diğer bir özellikte gidonun sürücüye çok yakın olması. Bu özellik sayesinde ön tekerlekten alabilecegin geri bildirimler max. seviyede olur. İkinci bir artısı ise panik frenlemede agırlıgı öne transfer etmek daha kolay olacagı icin ön çabuk kilitlenmez, bu sayede fren mesafeside kısalır.
Son olarakta ön çatal zemine oldukça dik tasarlanmış buda saga ve sola manevralarda cok seri yön degistirmeye destek olur ( kıvraklık artar )
Çok kafanızı şişirdim :) ama inanın tecrübe kazandıkça bu özellikler çok daha ön planda oluyor. Çünkü cbr 250 160 km/h yapmış duke200 145km/h yapsın hiç sorun değil. Ktmnin boş ağırlıgı 250 cc sınıfında en hafif olanı, yani ivmelenmede hepsine toz yutturur, digeri 10-15 km/h fazla hız yapsa nolur ki.
Ben bunları bir honda sahibi olarak yazıyorsam gerisini siz düşünün.( bu arada hondadanda hiç bir şikayetim yok )
 
Katılım
13 Mar 2010
Mesajlar
485
Kallavi'nin önünde duran motosiklet Duke 125 idi, ben bir kaç aydır görüyorum onu.
 
Katılım
26 Şub 2012
Mesajlar
212
Adim gibi eminim 200du o en azindan o gun gordugum 200 idi belki 125likte mudavim musterisi vardir. s.e.c arkadaşim hondadan bende memnunum guzel motor ona bir lafim yok fakat ktm motorunu kullandiginiz zaman iyininde iyisi oldugunu anliyorsunuz ve cbr kullanicisi olmana ragmen tarafsiz yorumun icin helal sana. :)
 
Katılım
26 Şub 2012
Mesajlar
212
Motor zevk isi para ile karsilastirmamak lazim bazi seyleri eger illa karsilastiracaksak KTM zaten sinifta kaldi o konuda. :D
 
Katılım
4 Haz 2012
Mesajlar
10
125cc den 200cc için 2.500 tl bg farkı için sizce verilir mi?

Bir tabak makarnaya 30, güneş gözlüğüne 700, bir telefona 2500 TL verilir mi? Bir sürü örnek verilebilir. Bazı durumlarda fiyat-performans ilişkisi her üründe çalışmaz. Satın almalardaki tek ölçüt bu olsaydı, sanırım bir çok sanayi ürünü ve hizmet hatta eğlence şekli hayatımızda hiç varolmazdı. Aradaki fark 2500 TL olabilir ancak kimi bütçeler ve alışkanlıklar için o fark önemsizleşir. Reklamcılık açısından şunu söylemek bile mümkün: Hatta o fark, satın alma isteğini kamçılar. Yani, az sayıda bulunan bir ürüne sahip olmanın cazibesi küçümsenmemeli.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst