KTM KTM Duke 200/250 Kullanıcıları - Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
10 Eki 2010
Mesajlar
497
Nerde ya fotoğrafları eklemek heyecandan akıllarına mı düşer, onlar daha motorlarıyla kıçları ağrıyana kadar gezecekler peehh :p O değilde alan arkadaşlara hayırlı olsun bu sayfayı takip ediyor olacağım, yorumlarınız önemli bizler için :)
 
Katılım
30 Kas 2008
Mesajlar
281
7gt6s.jpg
[/url][/IMG]
buda benim kuzenin motoru plaka işlemi bitti yarın spomoto teslm alcak:)
 
Katılım
4 Nis 2011
Mesajlar
1,752
Spormoto'dan aradılar.Motor hazırmış,kardeşim Yıldırım teslim almaya gidiyor.Akşama resim ve videoları paylaşırım:)
 
Katılım
4 Nis 2011
Mesajlar
1,752
Bugün itibari ile motorun teslimini almış bulunmaktayız.Kardeşimin ve benim çektiğim birkaç fotoğrafı aşağıda paylaştım.Herzaman ki gibi yeni alınan motosikletlere alışma evresi için bulunmaz nimet olan greenpark önündeki boş alanda yerimizi aldık.2 saate yakın sürüş yaptıktan sonra yorgunluk ve keyifle eve döndük.Aslında pazartesi günü alacak olmamıza rağmen ekstra alınan aksesuarların uygulanması için vakit gerekiyordu mecbur bu güne denk geldi.Elcik ve elcik koruma KTM Racing sticker set uygulanması tank pad ile depo kapağı koruma stickerı Sebring slip-on egzost yerleştirmesi şuan motorda mevcut bulunan extralar.Bir kaç plan daha var onlarda ileride artık.İlk gün deneyimine göre motor çok dengeli atik ve çevik.Oturuş pozisyonu çok rahat gidon mesafesi ve pegler depoyu sıkmak için tam olması gereken mesafelerde.Rodajda olduğu için pek devirli kullanamasakta üst devirlerde bile yüksek tork üretimi başarılı.13.000 d/dk yapabiliyor. orta devirlerde kararsızlık yok.Yakıt ölçümü şuan için pek yapılabilecek gibi değil hem rodaj süresi hem kullanım alışkanlıkları açısından.1000 km lik rodaj süresi bittikten sonra daha anlaşılır ölçümler yapılabilecektir muhtemelen.Şuan için kısacası çok memnunum.Sizi fotoğraflar ile başbaşa bırakıyorum:)





imag0398dw.jpg
[/URL] Uploaded with ImageShack.us[/IMG]

imag0396al.jpg
[/URL] Uploaded with ImageShack.us[/IMG]

imag0395n.jpg
[/URL] Uploaded with ImageShack.us[/IMG]

imag0394n.jpg
[/URL] Uploaded with ImageShack.us[/IMG]

46291056.jpg
[/URL] Uploaded with ImageShack.us[/IMG]

38823267.jpg
[/URL] Uploaded with ImageShack.us[/IMG]



Uploaded with ImageShack.us

40060065.jpg
[/URL] Uploaded with ImageShack.us[/IMG]

72801086.jpg
[/URL] Uploaded with ImageShack.us[/IMG]

97305898.jpg
[/URL] Uploaded with ImageShack.us[/IMG]

60811198.jpg
[/URL] Uploaded with ImageShack.us[/IMG]

14982470.jpg
[/URL] Uploaded with ImageShack.us[/IMG]

17330299.jpg
[/URL] Uploaded with ImageShack.us[/IMG]

39617251.jpg
[/URL] Uploaded with ImageShack.us[/IMG]



Uploaded with ImageShack.us
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
çok güzel motor. Hayırlı uğurlu olsun. Kazasız belasız bin inşallah.
 
Katılım
6 Eki 2011
Mesajlar
17
öncelikle motorlarını teslim alan arkadaşlara hayırlı olsun tayfunbora motorunuz hayırlı olsun
motorların üzerinde sanırım devir kesici herhangi bir sistem yok
rodajını tamamlayan arkadaşlar son hızla ilgili neler söyleyebilir?
sürüş kullanım özellikleri vites geçişleri devirlenme fren performansı yol tutuş lastikler yakıt tüketimi sağlamlık kalite bakım aralıkları ve masrafları vs.. nedir
vites aralıklarının kısalığıyla ilgili bir şikayetiniz oluyormu acaba?
 
Katılım
4 Haz 2012
Mesajlar
10
KTM markasının Türkiye'deki satışlarını gerçekleştiren Spormoto firması, yeni müşteri kitlesi oluşturmayı önemsemiyor gibi. En azından bazı açılardan böyle. Web siteleri üzerinden güncel ve ayrıntılı bilgiye ulaşmak neredeyse olanaksız. 2011 yılında 125cc kategorisinde göreceli olarak düşük fiyat politikası güderek piyasaya sürdüğü Duke versiyonu bir dönüm noktasıydı. Firmanın Avrupa'da ve bizim ülkemizde 125cc'lik ürünüyle, bilinirliğini artırarak yeni tip ve genç müşteri kitlesi oluşturma amacı güttüğü çok belli. Ancak, Türkiye satıcısı Spormoto gelişmeleri, haberleri son kullanıcılara duyurmak adına adım atıyor gibi gelmiyor. Benim gibi bir çok kullanıcının ve meraklı kişinin ilk bakacağı yer www.spormoto.com adresi olacaktır. Oraya baktığımızda hâlâ ne görüyoruz biliyor musunuz? "KTM Duke 125 Detaylar için tıklayın."

Motosiklet markalarının bir birim oluşturup son kullanıcıların kendilerini ifade ettikleri alanları, örneğin forumları takip etmeleri bence önemli. Buradaki insanların, bir hevesle yaptıklarının 10'da 1'ini Spormoto henüz yapmış bile değil.
 
Katılım
5 Ara 2011
Mesajlar
1,227
hayırlı olsun...şükür kavuşturana...bana dert olduydu yaw...kazasız belasız inş....
 
Katılım
10 Eki 2010
Mesajlar
497
En güzel jant şeritlerinden birini tercih etmişsiniz bence.Bu motorun en çok bu yanını seviyorum kişiselleştirilmeye açık, her parçasının değişik renkleri, farklı olanları mevcut. Bir nevi sana orijinal modifiye imkanı taniyo marka.
 
Katılım
4 Haz 2012
Mesajlar
10
Az önce Spormoto tarafından arandım. İkinci parti motosikletler gelmiş ve onların da bir kısmı satılmış. Bugün itibariyle sürücüsünü bekleyen 6 adet KTM Duke 200 bulunmaktaymış. İlgileneceklere duyurmak isterim. Konuşma sırasında web sitelerinin işlevsizliği konusuna değindim. Üzerinde çalıştıklarını, içerik hakkında hazırlığın gecikmeye yol açtığını belirtiler. Umarım en kısa sürede daha kullanışlı olur siteleri.

Duke'lerine kavuşmuş arkadaşları kıskandığımı da ayrıca belirtmek isterim. Kazasız, belasız sürüşler hepsine.
 
Katılım
7 Ara 2011
Mesajlar
25
Motosikleti
Honda Forza 250
Motorlarını alan arkadaşlara hayırlı olsun
Görünüm, oturuş - sürüş pozisyonu, güç olarak gayet yeterli bi makina
CBR 250 R ile aynı zamanda çıkarmış olsaydı, satışının N derece uç boyutlarda artacağı tartışılmaz bir gerçek ..
Tekrar hayırlı olsun, kazasız belasız sürüşler
 
Katılım
4 Haz 2011
Mesajlar
69
TAYFUNBORA hayırlı olsun ütad, herşeyden önce tekerin düz bazsın. Egzos hoş görünüyor ben biraz daha küçük bi egzoz taktırıyorsun sanmıştım. Umarım sesi de tatmin etmiştir seni
 
Katılım
7 Haz 2012
Mesajlar
2
Merhaba,
Duke200 satın aldım,teslimat yarın. Bu camiada şaşırtıcı ilgileri, üslupları ve dürüstlükleri sebeb oldu.
Teşekkürler KTM.
 
Katılım
21 Mar 2010
Mesajlar
859
Mototrlarını yeni alan arkadaşlar hayırlı olsun. Tekeriniz düz bassın. Çok yakışıklı kerata.

Tayfun dostum ne zaman ıslatıyoruz, birde yakından görmek lazım bu yaramazı :thumleft:
 
Katılım
4 Nis 2011
Mesajlar
1,752
Çok teşekkür ederim arkadaşım.

hayırlı uğurlu olsun çok güzel motor tekerin düz bassın


---------- Post added at 00:54 ---------- Previous post was at 00:51 ----------

Evet ben de tüm aksesuarları severek aldım.Yakışıklı oldu kerata çok teşekkür ederim.

En güzel jant şeritlerinden birini tercih etmişsiniz bence.Bu motorun en çok bu yanını seviyorum kişiselleştirilmeye açık, her parçasının değişik renkleri, farklı olanları mevcut. Bir nevi sana orijinal modifiye imkanı taniyo marka.


---------- Post added at 01:02 ---------- Previous post was at 00:54 ----------

Çok teşekkür ederim arkadaşım.Egzost orjinal aksesuar olarak satışa sunuluyor.Çeşit yok standart:)Sesi umduğumdan daha iyi geldi bana açıkcası.Fikir vermesi açısından ekleyeceğim video'yu izleyebilirsin.

https://www.youtube.com/watch?v=3GeJklnfASk&feature=youtube_gdata_player

TAYFUNBORA hayırlı olsun ütad, herşeyden önce tekerin düz bazsın. Egzos hoş görünüyor ben biraz daha küçük bi egzoz taktırıyorsun sanmıştım. Umarım sesi de tatmin etmiştir seni


---------- Post added at 01:05 ---------- Previous post was at 01:02 ----------

Hayırlı olsun.Kerata küçük ama çok dikkat çekiyor.Bugün bunu daha iyi anladım.

Merhaba,
Duke200 satın aldım,teslimat yarın. Bu camiada şaşırtıcı ilgileri, üslupları ve dürüstlükleri sebeb oldu.
Teşekkürler KTM.


---------- Post added at 01:07 ---------- Previous post was at 01:05 ----------

Merhaba Can, dostum.Nasılsın?

Bu Cumartesi sabah sınavım var Marmara Üni'de.Sınavdan sonra aksilik olmazsa ıslatabiliriz.Kadıköy'e servise gitmek istiyorum motor ile alakalı birkaç bilgi almak için istersen orada da görüşebiliriz :)

Mototrlarını yeni alan arkadaşlar hayırlı olsun. Tekeriniz düz bassın. Çok yakışıklı kerata.

Tayfun dostum ne zaman ıslatıyoruz, birde yakından görmek lazım bu yaramazı :thumleft:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst