Moderatör
- Katılım
- 20 Haz 2006
- Mesajlar
- 7,511
- Konu Yazar
- #1
Yolda yaralı kedi köpek görünce dayanamam. Yine bir kedi buldum. Araba çarpmış, sağ ayağı kırık, yüzünü de çarpmış olacak ki yüzünde ve ağzında da yaralar var.
Malum pazar ve saat 22:20. Bu saatte veteriner bulmam çok zor.
Evde altında yumuşak birşeyler serip üstünü de ince birşeyle örttüm. Yanına su ve süt koydum. Evde ağrı kesici iğneler var ama, sanırım hayvanlarda etki göstermediği gibi ölümüne de yol açabiliyor. Yarın sabaha kadar acısını dindirebilmek için yapabileceğim yada yapmam gereken aklınıza gelen birşey var mıdır?
Malum pazar ve saat 22:20. Bu saatte veteriner bulmam çok zor.
Evde altında yumuşak birşeyler serip üstünü de ince birşeyle örttüm. Yanına su ve süt koydum. Evde ağrı kesici iğneler var ama, sanırım hayvanlarda etki göstermediği gibi ölümüne de yol açabiliyor. Yarın sabaha kadar acısını dindirebilmek için yapabileceğim yada yapmam gereken aklınıza gelen birşey var mıdır?