Arkadaşla öncelikle hepinize iyi akşamlar ;
geçenlerde de yazmıştım 'alt sakal' hakkında galiba benden başka kimse üstünde durmadı bu konunun eğer bilen varsa yardım lütfen ybr 125 esd de var tvs apache de var ama onlardakiler bizimkine olurmu bilmiyorum??
@İnzell
@Gklp45
Gökalp'im nasılsın iyimisin kardesim kursa gittim gelemedim karaköye ye varmı fazla agrın sızın
Olay söyle oldu Saat 2.50-55 Sıraları işte (Öglen) Girdik okula 2 motor 4 kişi Baktık tören ilk sonra karneler verilicek Okuldan sallandık 1 km ilerde Stadyum var gölge+sessiz gidelim dedik gidiyoruz biz öndeki motordayız Kadın Solda Araba park halinde biz gecerken el frenini cekti biz korktuk hatta yanında Pickup var Kocası,Kadının neyse biz aradan gectik sola yanastık o ara kafamız öndeydi baktık takk diye bi ses baktık kadın kapıyı acmıs gökalp kaldırımda yatıo kapı yamulmus nasıl vurdularsa baya girmiş (Honda Civic) Hemen sanayiye gittik zaten adam tüm masrafları karsılıyor hiçbirsey deyil gökalp e üzüldük hepimiz ALLAH korudu ucuz attlattık 20 bile yoktu hız...
Hemen sanayiye dedigim 1.30 dk sonra gökalpı hemen hasteneye götürdük
Motorda 285 Tl masraf var eger 1 sn önce acılsa suanda 2 sürücüde hastanede olucaklardı + motor dagılıcaktı+kapı kopardı ALLAH korudu ya cok korktuk bende sogudum Ybr de sadece 4 yer 285 tl tuttu yuh abi dedim
Egsoz koruma kapagı (2 tane)
Sag sinyal
Sag kuyruk
arkadaslar hepınıze merhaba ben aranıza yenı katılanlardanım motorla ılgılı pek bılgım yok ama hevesım cok var motor almak ıstıyorum cb125 ıdeal geldı sankı ama bu tıtreme hız dusuklugu falan bıraz tereddut ettım sız kullanıcı olarak ne soylersınız ben sadece ısten eve evden ıse gıdıp gelırım gunde en fazla 30km yol yaparım hızı sureklı sabıt 100 km gıdılırmı bununla motor bunu kaldıracak kapasıtedemıdır veya bu motorun yerıne ybr 125 ve mondıal 150 mcx roadraker uygun olurmu en ıyısı hangısıdır sızce benım oncelıgım cb125 gorunus ve tıp olarak cok hosuma gıttı verıcegınız bılgıler ıcın sımdıden tesekkurler...
arkadaslar hepınıze merhaba ben aranıza yenı katılanlardanım motorla ılgılı pek bılgım yok ama hevesım cok var motor almak ıstıyorum cb125 ıdeal geldı sankı ama bu tıtreme hız dusuklugu falan bıraz tereddut ettım sız kullanıcı olarak ne soylersınız ben sadece ısten eve evden ıse gıdıp gelırım gunde en fazla 30km yol yaparım hızı sureklı sabıt 100 km gıdılırmı bununla motor bunu kaldıracak kapasıtedemıdır veya bu motorun yerıne ybr 125 ve mondıal 150 mcx roadraker uygun olurmu en ıyısı hangısıdır sızce benım oncelıgım cb125 gorunus ve tıp olarak cok hosuma gıttı verıcegınız bılgıler ıcın sımdıden tesekkurler...
karar sizindir saygıyla karşılamak gerekir fakat çok extrem hareketler yapmadığınız sürece lastiklerimizin fena olamdığı kanısındayım :cat:Arkadaşlar lastikleri değiştiren oldu mu?
Yakın zamanda değiştirmek istiyorum ve daha önce Eralp hocanın tavsiye ettiği Pirelli Dura Traction modelini almayı düşünüyorum.
Tavsiye eder misiniz?
karar sizindir saygıyla karşılamak gerekir fakat çok extrem hareketler yapmadığınız sürece lastiklerimizin fena olamdığı kanısındayım :cat:
Katılmıyorum, devir biraz yüksekken vites küçültünce bile arka teker kayma eğilimi gösteriyor. Bilmiyorum belki bunu yapmak hatalı ancak lastiklerin naylon olması ve şambriyelli olması güven vermiyor. Her an kayma veya patlama korkusuyla motor sürmek istemiyorum.![]()
alacak durumun varsa michelin en iyisiBende lastikleri değiştirmeyi düşünüyorum.
Değiştirmiş ve kullananların fikirlerini öğrenmek isterim.
Hangisinİ tercih edeceğime karar Veremedim: Michelin, pirelli dura trakcion veya IRC.
bugün farkettim debriyaj halatını ön amortisör mafsalı ezmiş ve biraz eğilmiş, internette halat fiyatlarına bakarken cb125 yedek parça bölümünde platin gördüm, bu motor platinlimi şimdi ?