Honda Honda Cb 125 e Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Zincir için para mı ödedin, iki dakikalık iş. Bostancı'ya yolun düşerse öğreteyim sana.
Elemanda karaktersizin tekiymiş.
 
Katılım
20 Nis 2012
Mesajlar
3,989
@İnzell
@Gklp45


Gökalp'im nasılsın iyimisin kardesim kursa gittim gelemedim karaköye ye varmı fazla agrın sızın


Olay söyle oldu Saat 2.50-55 Sıraları işte (Öglen) Girdik okula 2 motor 4 kişi Baktık tören ilk sonra karneler verilicek Okuldan sallandık 1 km ilerde Stadyum var gölge+sessiz gidelim dedik gidiyoruz biz öndeki motordayız Kadın Solda Araba park halinde biz gecerken el frenini cekti biz korktuk hatta yanında Pickup var Kocası,Kadının neyse biz aradan gectik sola yanastık o ara kafamız öndeydi baktık takk diye bi ses baktık kadın kapıyı acmıs gökalp kaldırımda yatıo kapı yamulmus nasıl vurdularsa baya girmiş (Honda Civic) Hemen sanayiye gittik zaten adam tüm masrafları karsılıyor hiçbirsey deyil gökalp e üzüldük hepimiz ALLAH korudu ucuz attlattık 20 bile yoktu hız...

Hemen sanayiye dedigim 1.30 dk sonra gökalpı hemen hasteneye götürdük

Motorda 285 Tl masraf var eger 1 sn önce acılsa suanda 2 sürücüde hastanede olucaklardı + motor dagılıcaktı+kapı kopardı ALLAH korudu ya cok korktuk bende sogudum Ybr de sadece 4 yer 285 tl tuttu yuh abi dedim

Egsoz koruma kapagı (2 tane)
Sag sinyal
Sag kuyruk
 
Katılım
3 May 2012
Mesajlar
27
Arkadaşla öncelikle hepinize iyi akşamlar ;
geçenlerde de yazmıştım 'alt sakal' hakkında galiba benden başka kimse üstünde durmadı bu konunun eğer bilen varsa yardım lütfen ybr 125 esd de var tvs apache de var ama onlardakiler bizimkine olurmu bilmiyorum??
 
Katılım
14 May 2012
Mesajlar
421
Arkadaşla öncelikle hepinize iyi akşamlar ;
geçenlerde de yazmıştım 'alt sakal' hakkında galiba benden başka kimse üstünde durmadı bu konunun eğer bilen varsa yardım lütfen ybr 125 esd de var tvs apache de var ama onlardakiler bizimkine olurmu bilmiyorum??

uyacağını sanmıyorum ama denemek lazım, bende aynaları değiştirmeyi düşünüyorum çok oynuyor, uyarsa ybr aynası yada cbf aynası takacağım yarın.
 
Katılım
26 Eyl 2009
Mesajlar
718
bu aksam can sıkıntsından gezerken sahıl yolunda gorudugm beyaz cbr125 deneemk ıstedıgımı soledıgım ve ben daha 3 e atarken cokta 3 boydan fazla farkı koymustu ee ben kasındım cıddı performans farkı var arkadas guzel kullanıyordu gırıs cıkıs makas vs. Motordan ıyıce sogudm tez elden degıstırcem yuksek cc yıne bu sekılde uakıt ıstıyorum hos bunla 110 cıvarı sabıt gıdersen cılgın gıbı yakıyorya nyse ne alsam karar veremıyorum er6f mı nınja 250 mı kararsızım yoksa 400luk bır naked mı?
 
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
Apache al 110 la sabit git derken sallana sallana 104le ceza ye 150 lira basmıyorum yine beni buldu seyyar radar arkamdaki araç çekmiş fotoyu
 
Katılım
26 Eyl 2009
Mesajlar
718
kanunların bırı mantıklı olsa zaten ıstanbul e-5 86 ceza yıyen var kac gıdıcez merak edıyorum...
 
Katılım
18 Nis 2012
Mesajlar
250
@İnzell
@Gklp45


Gökalp'im nasılsın iyimisin kardesim kursa gittim gelemedim karaköye ye varmı fazla agrın sızın


Olay söyle oldu Saat 2.50-55 Sıraları işte (Öglen) Girdik okula 2 motor 4 kişi Baktık tören ilk sonra karneler verilicek Okuldan sallandık 1 km ilerde Stadyum var gölge+sessiz gidelim dedik gidiyoruz biz öndeki motordayız Kadın Solda Araba park halinde biz gecerken el frenini cekti biz korktuk hatta yanında Pickup var Kocası,Kadının neyse biz aradan gectik sola yanastık o ara kafamız öndeydi baktık takk diye bi ses baktık kadın kapıyı acmıs gökalp kaldırımda yatıo kapı yamulmus nasıl vurdularsa baya girmiş (Honda Civic) Hemen sanayiye gittik zaten adam tüm masrafları karsılıyor hiçbirsey deyil gökalp e üzüldük hepimiz ALLAH korudu ucuz attlattık 20 bile yoktu hız...

Hemen sanayiye dedigim 1.30 dk sonra gökalpı hemen hasteneye götürdük

Motorda 285 Tl masraf var eger 1 sn önce acılsa suanda 2 sürücüde hastanede olucaklardı + motor dagılıcaktı+kapı kopardı ALLAH korudu ya cok korktuk bende sogudum Ybr de sadece 4 yer 285 tl tuttu yuh abi dedim

Egsoz koruma kapagı (2 tane)
Sag sinyal
Sag kuyruk

İyi ayağım şu an eyvallah
 
Katılım
15 May 2012
Mesajlar
74
arkadaslar hepınıze merhaba ben aranıza yenı katılanlardanım motorla ılgılı pek bılgım yok ama hevesım cok var motor almak ıstıyorum cb125 ıdeal geldı sankı ama bu tıtreme hız dusuklugu falan bıraz tereddut ettım sız kullanıcı olarak ne soylersınız ben sadece ısten eve evden ıse gıdıp gelırım gunde en fazla 30km yol yaparım hızı sureklı sabıt 100 km gıdılırmı bununla motor bunu kaldıracak kapasıtedemıdır veya bu motorun yerıne ybr 125 ve mondıal 150 mcx roadraker uygun olurmu en ıyısı hangısıdır sızce benım oncelıgım cb125 gorunus ve tıp olarak cok hosuma gıttı verıcegınız bılgıler ıcın sımdıden tesekkurler...
 
Katılım
18 Nis 2012
Mesajlar
250
arkadaslar hepınıze merhaba ben aranıza yenı katılanlardanım motorla ılgılı pek bılgım yok ama hevesım cok var motor almak ıstıyorum cb125 ıdeal geldı sankı ama bu tıtreme hız dusuklugu falan bıraz tereddut ettım sız kullanıcı olarak ne soylersınız ben sadece ısten eve evden ıse gıdıp gelırım gunde en fazla 30km yol yaparım hızı sureklı sabıt 100 km gıdılırmı bununla motor bunu kaldıracak kapasıtedemıdır veya bu motorun yerıne ybr 125 ve mondıal 150 mcx roadraker uygun olurmu en ıyısı hangısıdır sızce benım oncelıgım cb125 gorunus ve tıp olarak cok hosuma gıttı verıcegınız bılgıler ıcın sımdıden tesekkurler...

Cb nasıl bilmiyorum bende araştırıyorum ama ybr ye çok bindim çok rahat ve konforlu 125 km çıkıyor düz yolda iki kişi

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:43 ----------

arkadaslar hepınıze merhaba ben aranıza yenı katılanlardanım motorla ılgılı pek bılgım yok ama hevesım cok var motor almak ıstıyorum cb125 ıdeal geldı sankı ama bu tıtreme hız dusuklugu falan bıraz tereddut ettım sız kullanıcı olarak ne soylersınız ben sadece ısten eve evden ıse gıdıp gelırım gunde en fazla 30km yol yaparım hızı sureklı sabıt 100 km gıdılırmı bununla motor bunu kaldıracak kapasıtedemıdır veya bu motorun yerıne ybr 125 ve mondıal 150 mcx roadraker uygun olurmu en ıyısı hangısıdır sızce benım oncelıgım cb125 gorunus ve tıp olarak cok hosuma gıttı verıcegınız bılgıler ıcın sımdıden tesekkurler...

Cb nasıl bilmiyorum bende araştırıyorum ama ybr ye çok bindim çok rahat ve konforlu 125 km çıkıyor düz yolda iki kişi
 
Katılım
15 May 2012
Mesajlar
74
herkes ybr ıyı dıyor bende pek anlamıyorum bu ısten ozel fırmada guvenlık ısı yapıyorum gunde en az 2veya3 kurye gelıp gıdıyo hepsı ybr dıyo benım cb125 cok hosuma gıttı gorunus ve fıyat olarak cok ıyı kalıtesı tıtresım yakıt v.s net bır bılgı ozellıkle kulllanıcı arkadaslar yardımcı olursa bızde ona gore hareket edrız..
 
Katılım
9 May 2010
Mesajlar
76
valla arkadaşlar trafik tamamen saçmalıklarla dolu, aslında daha ağır kelimeler kullanılaibilir ama forum kuralları soft kelimeler kullanıcam.
Minibüs beni sıkıştırıp kafasıylada kusura bakma bilader gibi sallayıp geçti, inip kafa göz kırası gelio insanın :D ondan öncede bi araç sinyal vermeden sol şeritten sağdaki sokağa girmek için önüme kırdı arkasına bile bakmadı.

Allahtan herzaman böle saçmalıklara hazırlıklı bi elim frende gidiyorumda şu ana kadar hiç kaza yapmadım, yaklaşık 2 yıl oldu. Ama insanlar bukadar terbiyesiz ve bencilken istanbulda motor kullanmak sırat köprüsünden geçmek gibi, kimse önüne kırdığı insanın kendi çocuğu olabileceği fikrini benimseyememiş... Tamamen cahil bir toplum daha nedemeliki :)
 
Katılım
21 May 2012
Mesajlar
114
kaza yapan arkadasim buyuk gecmis olsun gercekten bayanlar daha dikkatsiz sanirim yollarda birde otobus soforleri istanbulda. sol serit bos sag seritte arkamdan hic durmadan duduk caliyor kadin kenardan git die sanki bizim serit hakkimiz yok biz motorlu arac kullanmiyoruz. egitim sart efendim. birde gecen mecidiyekoyden kurtkoye gittim kamyonlar deli gibi geliyor arkadan o anlarda insan motorun biraz guclu olmasini istiyor gercekten. zincir gerdiren arkadasada ayip etmisler gercekten. bende otoseverden aldim motorumu 1000 bakiminda oraya goturmeyi dusunuyorum nasil acaba servis hizmetleri 3 un 5 in hesabini yapiyormu bu adamlar. ya da servis konusunda ozellikle tavsiye edilebilecek bir servis var mi.

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:53 ----------

kaza yapan arkadasim buyuk gecmis olsun gercekten bayanlar daha dikkatsiz sanirim yollarda birde otobus soforleri istanbulda. sol serit bos sag seritte arkamdan hic durmadan duduk caliyor kadin kenardan git die sanki bizim serit hakkimiz yok biz motorlu arac kullanmiyoruz. egitim sart efendim. birde gecen mecidiyekoyden kurtkoye gittim kamyonlar deli gibi geliyor arkadan o anlarda insan motorun biraz guclu olmasini istiyor gercekten. zincir gerdiren arkadasada ayip etmisler gercekten. bende otoseverden aldim motorumu 1000 bakiminda oraya goturmeyi dusunuyorum nasil acaba servis hizmetleri 3 un 5 in hesabini yapiyormu bu adamlar. ya da servis konusunda ozellikle tavsiye edilebilecek bir servis var mi.
 
Katılım
10 Ağu 2011
Mesajlar
1,108
Arkadaşlar lastikleri değiştiren oldu mu?
Yakın zamanda değiştirmek istiyorum ve daha önce Eralp hocanın tavsiye ettiği Pirelli Dura Traction modelini almayı düşünüyorum.
Tavsiye eder misiniz?
 
Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
800
Arkadaşlar lastikleri değiştiren oldu mu?
Yakın zamanda değiştirmek istiyorum ve daha önce Eralp hocanın tavsiye ettiği Pirelli Dura Traction modelini almayı düşünüyorum.
Tavsiye eder misiniz?
karar sizindir saygıyla karşılamak gerekir fakat çok extrem hareketler yapmadığınız sürece lastiklerimizin fena olamdığı kanısındayım :cat:
 
Katılım
14 May 2012
Mesajlar
421
bugün farkettim debriyaj halatını ön amortisör mafsalı ezmiş ve biraz eğilmiş, internette halat fiyatlarına bakarken cb125 yedek parça bölümünde platin gördüm, bu motor platinlimi şimdi ?
 
Katılım
10 Ağu 2011
Mesajlar
1,108
karar sizindir saygıyla karşılamak gerekir fakat çok extrem hareketler yapmadığınız sürece lastiklerimizin fena olamdığı kanısındayım :cat:

Katılmıyorum, devir biraz yüksekken vites küçültünce bile arka teker kayma eğilimi gösteriyor. Bilmiyorum belki bunu yapmak hatalı ancak lastiklerin naylon olması ve şambriyelli olması güven vermiyor. Her an kayma veya patlama korkusuyla motor sürmek istemiyorum.:)
 
Katılım
27 May 2012
Mesajlar
167
Katılmıyorum, devir biraz yüksekken vites küçültünce bile arka teker kayma eğilimi gösteriyor. Bilmiyorum belki bunu yapmak hatalı ancak lastiklerin naylon olması ve şambriyelli olması güven vermiyor. Her an kayma veya patlama korkusuyla motor sürmek istemiyorum.:)

Bende lastikleri değiştirmeyi düşünüyorum.
Değiştirmiş ve kullananların fikirlerini öğrenmek isterim.
Hangisinİ tercih edeceğime karar Veremedim: Michelin, pirelli dura trakcion veya IRC.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst