- Konu Yazar
- #1
Bugüne değin kullnadığım motorlar enduro ve tuoring olduğu icin,bu konuda oldukca eksiğim.Şimdi ilk kez tam s.s olmasada bmw f800s almayı düşüüyorum.Balık ve dağ tepe gezme isteğim özeliklle motorla cok fazla.Eğer bu konuda tecrubesi olan abileim ablalarım varsa bir zahmet görüşlerini almak isterim.Bu konudaki cehaletim o dereceki,s.s ile böyle bi yola girdiğimde buz etkisi olacağını falan düşünüorum.Lütfen yardımcı olunda eğer gercekten asla olmaz derseniz kle 500 ümle yola devam edeyim...