Süpersport veya race'lerin stabilize toprak yol tutuşu???

Katılım
2 May 2011
Mesajlar
21
Bugüne değin kullnadığım motorlar enduro ve tuoring olduğu icin,bu konuda oldukca eksiğim.Şimdi ilk kez tam s.s olmasada bmw f800s almayı düşüüyorum.Balık ve dağ tepe gezme isteğim özeliklle motorla cok fazla.Eğer bu konuda tecrubesi olan abileim ablalarım varsa bir zahmet görüşlerini almak isterim.Bu konudaki cehaletim o dereceki,s.s ile böyle bi yola girdiğimde buz etkisi olacağını falan düşünüorum.Lütfen yardımcı olunda eğer gercekten asla olmaz derseniz kle 500 ümle yola devam edeyim...
 
Katılım
3 Haz 2011
Mesajlar
1,176
amortisör sertliği farklı olacağı için konfor düşecektir. Titreşim biraz rahatsız eder onun dışında çok birşey fark etmez ama ss makinaya yazık olur o yollarda ben kıyamazdım açıkcası
 
Katılım
3 Eki 2011
Mesajlar
1,177
lastiğinden tutunda şasesine kadar herşeye aykırı o yollar bence enduro ya devam et
 
Katılım
29 May 2012
Mesajlar
7
hernekadar buz etkisi yaşamasanda mutlaka yol tutuşunda bir problem olacaktır.ama daha önemlisi racing motorla dağ tepe gezisi yapmak çok mantıklı değil.
 
Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
666
Motosikleti
Vespa GTS300 Supertech ABS
f800s ss veya race değil.
sport bir direksiyon ve grenajlar dışında kardeşi olan touring f800st modeliyle tamamen aynı.
yine de toprak yolda kullanmak için çok uygun bir model değil.
bu arada piyasada satılan toplam 3-4 adet f800s var.biri kazalı diğeri motor değişmiş.diğer ikisi yüksek fiyatlı.umarım istediğin gibi bir bmw bulursun.
 
Katılım
22 Şub 2007
Mesajlar
1,760
o motor hiç hosuma gitmedi nedense bide kayışlı tahrik arazide pert olur sadece asfalt dersen iyi ama başka model bulamadınmı tipi bi toaf
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
şimdi yol tutuşundan ziyade tipi bence çok itici:farao:
 
Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
666
Motosikleti
Vespa GTS300 Supertech ABS
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...-trafik-cikisli-kusursuz-f800s-86477525/detay ...İlan bu bana motorun hicbir şekilde hasarı olmadığı söylendi...
o ilan sorunsuz gibi ancak fiyatı yüksek.temiz olanları geçen yıl 12 bi n tl ye el değiştiren f800 s ler ne olduysa bu yıl 16-18 bin tl civarı.
benim favorilerim arasında 1.sırada olan modeldi.kayışlı aktarım daha önce de kullandım.sessiz ve bakım gerektirmiyor.
abs, direksiyon amortisörü, yol bilgisayarı ve elcik ısıtma ile donanım olarak da üst seviyede.
ancak 2.el satanlar 5 yaşındaki makinelere çok abuk fiyatlar çektikleri için gidip 2011 monster 696 aldım.
 
Katılım
2 May 2011
Mesajlar
21
o ilan sorunsuz gibi ancak fiyatı yüksek.temiz olanları geçen yıl 12 bi n tl ye el değiştiren f800 s ler ne olduysa bu yıl 16-18 bin tl civarı.
benim favorilerim arasında 1.sırada olan modeldi.kayışlı aktarım daha önce de kullandım.sessiz ve bakım gerektirmiyor.
abs, direksiyon amortisörü, yol bilgisayarı ve elcik ısıtma ile donanım olarak da üst seviyede.
ancak 2.el satanlar 5 yaşındaki makinelere çok abuk fiyatlar çektikleri için gidip 2011 monster 696 aldım.

Kardeş bilgiler icin cok sağol.Bugün gittim bizatihi gördüm motoru.Oturuş şekli falan s.s ler gibi rahatsız değil.Tipi resimlerde göründüğünden cok daha hoş.Gercekten resimde bihassa yandan tipsiz görünüyor.Sanırım eksi olarak görüdğüm sehpa yok, yan ayakta sekizlik demir kalınlığında.Ama 12000 tl dedin kafamı fena karıştırdın.Piyasasının yükselmesi icin sebep ne olaki???
 
Katılım
15 Mar 2012
Mesajlar
570
bence kle500 ile devam et illa ki değişiklik istersen sana uygun bu fiyatlarda v-strom, transalp olur. kullanım amacından ödün verip biraz tip ve ses de olsun dersen fazer ve cbf600, hatta honda nc700 serisi aklıma geliyor.
 
Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
666
Motosikleti
Vespa GTS300 Supertech ABS
Kardeş bilgiler icin cok sağol.Bugün gittim bizatihi gördüm motoru.Oturuş şekli falan s.s ler gibi rahatsız değil.Tipi resimlerde göründüğünden cok daha hoş.Gercekten resimde bihassa yandan tipsiz görünüyor.Sanırım eksi olarak görüdğüm sehpa yok, yan ayakta sekizlik demir kalınlığında.Ama 12000 tl dedin kafamı fena karıştırdın.Piyasasının yükselmesi icin sebep ne olaki???
malesef bu sene 2.el piyasasında anlaşılmaz bir balon var.600 cc ve üzeri modellerde belirgin şekilde fiyatlar yüksek.12 bin rakamı geçen senede kaldı.artık buradan geriye gitmeyecektir fiyatlar.
3 ay önce 17250 tl ye sıfır yamaha xj6n satılıyordu.kıyaslama olsun diye verdim bu fiyatları.
bmw başka birşeydir.beğendiysen ve kazasızsa ilandaki parayı ödeyip al derim.
sehpaya ihtiyacı yok.çünkü zincir bakımı yapmayacaksın.yan ayak evet biraz ince gibi ama o nedenle sorun yaşayan kimse de duymadım.
 
Katılım
15 Mar 2012
Mesajlar
570
malesef bu sene 2.el piyasasında anlaşılmaz bir balon var.600 cc ve üzeri modellerde belirgin şekilde fiyatlar yüksek.12 bin rakamı geçen senede kaldı.artık buradan geriye gitmeyecektir fiyatlar.
3 ay önce 17250 tl ye sıfır yamaha xj6n satılıyordu.kıyaslama olsun diye verdim bu fiyatları.
bmw başka birşeydir.beğendiysen ve kazasızsa ilandaki parayı ödeyip al derim.
sehpaya ihtiyacı yok.çünkü zincir bakımı yapmayacaksın.yan ayak evet biraz ince gibi ama o nedenle sorun yaşayan kimse de duymadım.
katılıyorum, gecen sene fiyatlarının üstüne en az yuzde 10 koyup karşılaştırmak gerek. Piyasanın buyuk markaları sıfır fiyatlara en az yuzde 10 giydirdiler cunku.
 
Katılım
2 May 2011
Mesajlar
21
Ya exper gibisin hocam sağol.Pzrtesi büyük ihtimalle kle'yi veriyorum 7000 tl ye.Aslında motor cok temiz sırf bi an evvel alabilmek icin bu fiyata veiyorum.Senin tavsiyeni dinleyip alacam bu fiyata:)Umarım s.s olmasada beni pişman etmez...
 
Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
666
Motosikleti
Vespa GTS300 Supertech ABS
f800s i alıcı olarak çok araştırdım.yabancı forumlar dahil.
sport bir modeldir.80 hp ve yüksek tork seni asla üzmez.
ortalama 4 litre yakıtla ekonomik olarak da sevindirir.
abs si hayat kurtarır.
yol bilgisayarı işine yarar.
bmw kalitesi iyidir ama o serilerde motor sorunlu, silindir ve hatta komple motor değişimi olmuş bol miktarda f800s-st ve gs var.
kontrollerini iyi yaptır ve servis geçmişini iyi araştır.
sorun yoksa ve alırsan büyük keyif verir.
 
Katılım
2 May 2011
Mesajlar
21
Eyvallahh artık kafaya koydum.Ki bu motor icin firma cok kesin konuşuyor.Takasdan almışlar bunu.Ama yinede baktırmak lazım..Alırsam resimlerini paylaşacağım seninle...
 
Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
666
Motosikleti
Vespa GTS300 Supertech ABS
borusandan servis geçmişini sordur hatta mümkünse götürüp fiziki ekspertiz yaptır.sana 100-150 tl ye mal olur ancak aklında hiçbir soru işareti kalmaz.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst