Honda Honda Shadow 750 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
deneme 1-2
deneme 1-2
sss sss ssssss ssseeesss
sesim geliyormu?
herneyse


hard çantalarımın yapımına buakşam itibarı ile başladım arkadaşlar
bu mesajı çay aasında yazıyorum,
gürol a hayırlı uğurlu olsun..
 
Katılım
12 Ara 2011
Mesajlar
1,064
Evet abi gördüm, saolasın tekrardan, tel.unu da kaydettim ama iletişime geçmedim bu egzos muhabbetiyle uğraşmaktan bir türlü :pale:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Evet abi gördüm, saolasın tekrardan, tel.unu da kaydettim ama iletişime geçmedim bu egzos muhabbetiyle uğraşmaktan bir türlü :pale:

Yo yo dert etme
rahat ol geniş geniş))
zaten kendime çalışma sezonunu açtım bu çantalarla
Artvin Gürcistan yolumuz
ardından yaz tatili falan filan derken
zaten fena zamansızım
Artvin gezimize azkaldığını ozamana kadar yapabileceğimi yapacağımı söylemiştim
sen treni kaçırdın
arayı açmayalım önümüzdeki kış ortasına doğru görüşelim
benim ruh halime göre hareket ederiz.
 
Katılım
1 Ocak 2011
Mesajlar
822
deneme 1-2
deneme 1-2
sss sss ssssss ssseeesss
sesim geliyormu?
herneyse


hard çantalarımın yapımına buakşam itibarı ile başladım arkadaşlar
bu mesajı çay aasında yazıyorum,
gürol a hayırlı uğurlu olsun..

Eğer ben birşey biliyorsam,bu gece çantalar biter :)
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
1,037
deneme 1-2
deneme 1-2
sss sss ssssss ssseeesss
sesim geliyormu?
herneyse


hard çantalarımın yapımına buakşam itibarı ile başladım arkadaşlar
bu mesajı çay aasında yazıyorum,
gürol a hayırlı uğurlu olsun..

Nediyosun.... Gürol ağabem...
Sen yakında motosiklet imalatına başladım diye de bir topic açacan galiba. Korkutuyon beni ha..
Hadi hayırlı olsun bakalım.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Eğer ben birşey biliyorsam,bu gece çantalar biter :)
Yo yo bu öyle bir geçelik iş değil
karbonlu biaxcial elyaf ve epoksi reçine ile yapıyorum
polyester fiber olsa değil gece iki sattede biterde
bu epoksi reçinede kat aralarında 48 saat minumum beklenmeli 5 kat olacak 10 gün sürer
macun zımpara boya hariç.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Nis 2012
Mesajlar
43
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Selam Arkadaşlar,
Shadow hakkında ki ilk izlenimlerim
1-İlk kalkışlar seyir halindeki gibi rahat değil (200 km tecrübeden de kaynaklanabilir bu durum) henüz alışma aşamasındayım
2-Gücünü oldukça hissettiriyor sollamalarda rahat ve güvende olduğunuzu düşünüyorsunuz
3-Kalkış anındaki manevralar sıkıntı olabiliyor (Ama yine toz konduramıyorum)
4-Arka fren yeterli olamayabiliyor
5-Ön fren arka frenin aksine oldukça etkili sanki arka frenin tüm açığını kapatırcasına
6-Orjinal aynalar dış açıdaki cisimleri görüntülemede yeterli hissi vermedi
7-Viraj sonrası kendini çabuk toparlıyor
8- Çok emin olamadığım sanki sağa çok hafif çekiyor gibi. Ağrlık dağılımının sağ taraf da fazla olmasından kaynaklı olabilir (Egzos)
Evet, dediğim gibi 200 km tecrübe sonrası yukarıda sıraladığım olumlu olumsuz izlenimlerim oldu.
Tabiki bunlar şahsi görüşlerim. Herhangi bir tastik, onay beklediğimden değil sadece paylaşmak istedim. Yolunuz açık olsun :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Nis 2012
Mesajlar
43
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Selamlar;
kartaldamısınız sizde? Hiçmi rastlamaz insan yollarda..:p

:) Evet Kartal Kızılay bulvarı civarı. Hafta sonları kullanma imkanım oluyor
Bir kaç kere turuncu shadow gördüm sahilde sanırım siz olmalısınız ama ben yayaydım o zamanlar :)
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,892
:) Evet Kartal Kızılay bulvarı civarı. Hafta sonları kullanma imkanım oluyor
Bir kaç kere turuncu shadow gördüm sahilde sanırım siz olmalısınız ama ben yayaydım o zamanlar :)

Çok yakınmışsınız; bende az yukarıdaki camiinin oralardayım.benim shadow turuncu değil siyahtı BURADA ve gerideki sayfalarda fotolar vardı.önce ben sonra cami cemaatindeki ihtiyarlar ,komşular rahatsız olunca cobra egsoz u sattım. sonra cobranın kendisinide sattım.125 lik scooter ile dolanıyorum şimdilik.
uygun fırsatta görüşürüz bu kadar yakın olduktan sonra.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Nis 2012
Mesajlar
43
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Çok yakınmışsınız; bende az yukarıdaki camiinin oralardayım.benim shadow turuncu değil siyahtı BURADA ve gerideki sayfalarda fotolar vardı.önce ben sonra cami cemaatindeki ihtiyarlar ,komşular rahatsız olunca cobra egsoz u sattım. sonra cobranın kendisinide sattım.125 lik scooter ile dolanıyorum şimdilik.
uygun fırsatta görüşürüz bu kadar yakın olduktan sonra.
Yani kapı komşusuymuşuz da haberimiz yokmuş :) Cami karşı caddesinde ganyan bayi ve Şok marketin olduğu cadde (Haritacılar caddesi olarak geçer adresde)
Beni gördüğünüz yerde çekinmeden önümü kesebilirsiniz tanışmak adına
 
Katılım
18 Tem 2011
Mesajlar
337
Gölge750 benim motorumda da hafif sağa çekme var, hatta bu forumda da bahsi geçmişti. Seninkine özel bir arıza durumu yok.
 
Katılım
7 Nis 2010
Mesajlar
711
Dün motosikletimin tekerlerine beyaz yanak uygulaması yaptım..
Çok zahmetlli bir işmiş..
Ama çıkan sonuç tatmin edici..En kısa zamanda fotoğrafları eklerim...
 
Katılım
27 May 2012
Mesajlar
11
Merhaba,

Aynı zamanlarda kullanmaya başladık sanırım,
benim de 200km kadar bir yol yapma şansım oldu şimdiye kadar.

Kalkışlardaki durum bende de var, hareket halinde çok daha rahatım.
Aynı şekilde manevralarda da hareket halinde çok daha rahat.
Çok yavaş dönüşlerde yatma, hız halinde ise düz gitme isteği var.
Biraz daha vakit geçirmek lazım.

Güç/tork konusunda ben biraz daha fazlasını bekliyordum sanırım.
O konuda biraz daha fazlası olsun isterdim.
Aynı şekilde son hızda da biraz daha rahat olmasını umuyordum.
120-130'dan sonra ivmelenme çok yavaşlıyor.
Gerçi kullandığım bant 90-110 arası çok ideal.

Frenler konusunda ise beklentimin ötesinde iyi buldum.
Özellikle kombine frenajda gayet güvenli duruyor.

Ayna konusunda hemfikirim, daha geniş, dörtgen bir ayna olabilirdi.

Tabi tüm bu kıyaslamalarım bir Burgman 400'e göre :)
 
Katılım
1 Ocak 2011
Mesajlar
822
Aynaların yuvarlak olma nedeni virajlarda yattığınızda görüşün minumum kayıpta olması içindir.
İnanın japonun yaptığı en yüksek kalitede bir mühendislik harikası,herşeyin her parçanin özellikleri uzun denemelerden sonra montaj hattına gittiğine inanıyorum.
Ayrıca sonradan takılacak aksesuarlarında dikkatli seçilmesini artık ciddi ciddi düşünmeye başladım,gerçi ben doldurdum dolacağı kadar:)ama artık dur demem lazım,
Diğer konularda haklısın,iyi motor,iyi seçim.
Düz gitme isteğini ancak kontra ile yenebilirsin.
 
Katılım
12 Ara 2011
Mesajlar
1,064
Dün motosikletimin tekerlerine beyaz yanak uygulaması yaptım..
Çok zahmetlli bir işmiş..
Ama çıkan sonuç tatmin edici..En kısa zamanda fotoğrafları eklerim...

Ben de yarın yanak taktıracağım, sonucun güzel olmasına sevindim çünkü genellikle chopperlara yakışmasına rağmen ben henüz bir shadow üzerinde görmedim açıkçası...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Nis 2012
Mesajlar
43
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Dün motosikletimin tekerlerine beyaz yanak uygulaması yaptım..
Çok zahmetlli bir işmiş..
Ama çıkan sonuç tatmin edici..En kısa zamanda fotoğrafları eklerim...
Selam,
Resmini bekliyoruz Güzel olacağını düşünüyorum kimbilir bende yaptırabilirim belki

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:58 ----------

Arkadaşlar,
09.06 Cumartesi günü kartal / şile gezintisi yapmayı düşünüyorum. Gelmek isteyen olursa beklerim...
 
Katılım
20 Eki 2004
Mesajlar
50
[/COLOR]Arkadaşlar,
09.06 Cumartesi günü kartal / şile gezintisi yapmayı düşünüyorum. Gelmek isteyen olursa beklerim...[/QUOTE]

Üstat saat kaçta kaç kişi/Motor gidiyorsun?

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:16 ----------

30 Haziran Cumartesi Günü Sabahı Yenikapı-Bandırma, Bandırma-Bergama, Bergama-İzmir, İzmir-Bodrum, Bodrum-Ölüdeniz, Ölüdeniz-Hatay yapacağım.

Bu yolların herhangi birinde katılmak isteyen olur mu?

Teşekkürler,
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Nis 2012
Mesajlar
43
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
[/COLOR]Arkadaşlar,
09.06 Cumartesi günü kartal / şile gezintisi yapmayı düşünüyorum. Gelmek isteyen olursa beklerim...

Üstat saat kaçta kaç kişi/Motor gidiyorsun?
Bir aksilik olmazsa saat 11 gibi yalnız gitmeyi düşünüyorum. Maksat motoru biraz daha tanımak
 
Katılım
20 Eki 2004
Mesajlar
50
Ben kız arkadaşımla gelmek isterim ama malum bayanlar işte :)

Cuma günü kesinleşir, olumluysa özelden ulaşırım.

Gelemezsem iyi tanışmalar motorunla :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst