- Katılım
- 5 Eki 2006
- Mesajlar
- 15,037
Evet arkadaşlar 6. Geleneksel Motosiklet.NeT Kocaeli Yuvacık Gezisi güzel geçti kazasız belasız arızasız bir şekilde evimize geldik düzenleyenlere teşekkürler. Bu arada baya bi tvs'ci vardı ama dönüş yolunda denk geldi konuşamadık.![]()
bende yuvacıktaydım fakat mekan a gitmedim.. barajın orlarda şarapçılar gibi ekmek domates ve peynir üçgenini paylaştık beş motorcu...