çarpan durmayınca, motosiklet çarpanı kovaladı eve kadar..

Katılım
2 Eyl 2011
Mesajlar
978
yayınlandığını bilmiyordum.Mod arkadaşlar isterlerse kilitleyebilir. :)
 
Katılım
17 May 2012
Mesajlar
25
şöle videolar izleyince motora binmekten çok korkuorum psikolojikkmen etkilenior insan :santa:
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Başlığın ne demek istediğini anlamam bi gün sürdü :cherry: ben de diyorum adam pert halde yerlerde kimi kovalamış.
 
Katılım
18 Eyl 2011
Mesajlar
209
Bence sıkıştırmak için yapmamış.. En sağdan en sola makasa giriyor, motoru da görmemiş. Motor orta şeritten geliyor. Motorcunun bunu sezip o makasa girmemesi gerekiyordu. Suçlu aramaya gerek yok ikisi de hatalı, talihsiz kötü bir kaza olmuş:pale:
 
Katılım
10 Eyl 2010
Mesajlar
1,243
Motosiklet.net sitesinde kaza videosu paylaşmak yasak, "Videoyu düzgün izle. Gözlem güçlerinde problem var herhalde!" şeklinde bir yazı yazman zaten hiç kibar değil.
 
Katılım
24 Eyl 2011
Mesajlar
1,703
Arkadaşım böyle feçi bi kazayı sende böyle saçma bir başlıkla yayınlama ozaman
Adam bariyerlerde ve yerde sürünürken sen bunu bir alay konusu gibi başlık yapman hiç doğru değil
Adminlerden ricam topiğin kitlenmesi veye başlığın değiştirilimesi
Yaptığın saygısızlıkdan başka açıklaması yok :jocolor::jocolor:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst