Honda Honda Cb 125 e Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
2. elde %20 değer kaybetse aksesuarları masrafları dahil motorun hakettiği rakam 3300 yapıyor. Ki pazarlıkla vs o rakama verilir zaten. Bence ideal bir hesaplama bu.
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Hayır çok kızıyorum. :mrgreen: Şaka bir yana fiyat güzel, birde pazarlığımızı yaparız tamam. :)
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
150 lira değeri var. Ama sana çantanın içinde sürpriz hediyeler de veririm. :mrgreen:
 
Katılım
27 May 2012
Mesajlar
167
Göstergedeki vites ayaralama talimatı normalmi. Bu duruma göre 5. vites için 115-120 gerekiyor.
İlk defa vitesli kullanıyorum ama sanki normal değil gibi geldi bana
 
Katılım
9 Nis 2012
Mesajlar
16
Arkadaşlar motorumu 1000 km yağı yeni değiştirdim. Yavaş yavaş sıkıştırmaya başladım düzde 100 yapıyor dahada hızlanırmı biraz daha açılınca km yapınca ?
 
Katılım
20 Nis 2012
Mesajlar
3,989
Arkadaşlar motorumu 1000 km yağı yeni değiştirdim. Yavaş yavaş sıkıştırmaya başladım düzde 100 yapıyor dahada hızlanırmı biraz daha açılınca km yapınca ?

Degişir kardesim degişir degişmezmi bizdeki ybr 1000 de 110 zor görüyordu 2 kişi simdi düz yolda 117-120 arası gidio 3300 de + olarak Ybr den 1 beygir fazla :) Motorunuz güzel degerini bilin olmayanlar varr :(:(
 
Katılım
21 May 2012
Mesajlar
114
selam arkadaslar bende bu gun aldım motorumu. 30 km yaptım:) az once bır arkadasta sormus bu gostergedekı vites aralılarına uymakmı lazım. onlara uyarsak motor sanki biraz bagırıyor gibi geldi bana normalmidir. rolantisi falan iyi geldi bana gayet normal. ama mondial kullanan biri bindi bu gun gaz verince motor ıleri atılmıyor dedi hava ayarı falan yapılcak dedi. ben onunkine bindim banada o garip geldi yavaslayıp gaz verince tamam serilik var ama cok silkeliyor gibi geldi bana. ani ani kalkıyor. bende acemiyim acaba dedim benimkimi garip
 
Katılım
20 Nis 2012
Mesajlar
3,989
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...miz-14-binde-masrafsiz-takasli-85797319/detay Abiler bu tarz bir şey almayı düşünüyorum çünkü fiyatı uygun ybr ve cbf ya da cb tuzlu geliyor bana birde ilk motorum olacak ondan ucuz olsun istiyor bu tarz da bana önerebileceğiniz neler var sağlamlık bakımından beni üzmesin bakımlarını yaptırayım geçsin?


Yaw gökalp Tip tip konusma git Baska tarz al ben breton alıcam diyince tomarla laf yaptın japon dedin bekle kardesim mesela anıl izin vermiyor bana almıcaksın diyor japondan asagı yok diyor cevremde öyle diyor gecen bi kaza yaptık aklım durdu gene cok iyi durdu motor 10 metrede 130 dan 70 e cekti motoru disk sayesinde sakın kardesim gel bakalım sana ben bulurum sana temiz fiyatını söyle cevrem var halletiririz
 
Katılım
3 May 2012
Mesajlar
27
selam arkadaslar bende bu gun aldım motorumu. 30 km yaptım:) az once bır arkadasta sormus bu gostergedekı vites aralılarına uymakmı lazım. onlara uyarsak motor sanki biraz bagırıyor gibi geldi bana normalmidir. rolantisi falan iyi geldi bana gayet normal. ama mondial kullanan biri bindi bu gun gaz verince motor ıleri atılmıyor dedi hava ayarı falan yapılcak dedi. ben onunkine bindim banada o garip geldi yavaslayıp gaz verince tamam serilik var ama cok silkeliyor gibi geldi bana. ani ani kalkıyor. bende acemiyim acaba dedim benimkimi garip

kardeşim öncelikle hayırlı olsun sana tavsiyem bir daha 1000 km ye gelene kadar o göstergede gösterilen kadar gaza basma orda gördüğünün yarısını bas yani örneğin 5 nci videste 120 görünüyosa sen 65 i geçme rodajını düzgün yapmazsan ileride ciddi sorunlar yaşarsın motorla ilgili biraz sabır et ve gaza basmamaya ani hızlanmamaya gayret göster . bide yok yeni motora basmazsan sağır olur hızlı gitmez açılmaz gibi şehir efsanelerine kesınlikle inanma. :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst