Mondial Mondial 100 MG Prince Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
Maliyeti ne olur paşa alıpda yapsam mı diye düşündüm hemen :p

çok rahat yapılır ama krank kolu kaldırırmı kaldırmazmı? Tek mesele o. Veya sıkıştırma oranı aynı olan 125 cc lik bi krank uydurmak lazım. Çinli motorun komple krank taş çatlasa 70-80 lira. Sonracıma gömlek yeni pistona göre genişletilcek, üst kapak taşlanacak. Sübaplarla oynanacak vs. Vs. 300-400 masrafla hem 125 cc motorun olcak hemde vergiden muaf olcan. He he
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
çok rahat yapılır ama krank kolu kaldırırmı kaldırmazmı? Tek mesele o. Veya sıkıştırma oranı aynı olan 125 cc lik bi krank uydurmak lazım. Çinli motorun komple krank taş çatlasa 70-80 lira. Sonracıma gömlek yeni pistona göre genişletilcek, üst kapak taşlanacak. Sübaplarla oynanacak vs. Vs. 300-400 masrafla hem 125 cc motorun olcak hemde vergiden muaf olcan. He he
cg 100 krank yok en düşüğü 125'lik diye tahmin ediyorum.
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
onuda uydurmak mesele. Neyse yazdıklarım ben olsam olarak algılansın.siz genede dürtmeyin orasını burasını. Sonra ayar mayar tutmaz. Çınlatırsınız kulaklarımı :)
 
Katılım
17 Mar 2012
Mesajlar
72
vergıden muaf deyıp duruonuz 0 vergı mı bu anlamadım.ben daha once forumda sormustum 99 cc vergı yok 100 cc vergı dıyorlardı eee vergı sınıfına gırmıo mu
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
bu motor 97-99 cc arasında geçiyosa ruhsatta, vergisi falan yok demektir. Yani 100 cc ve üzeri vergi var, 99.9 cc ve altı vergi yok.
 
Katılım
9 Ağu 2011
Mesajlar
135
Motor 97 cc olarak gözüküyor. 100 cc altı olduğu için vergisi yok.
Motor 6.8 kw yani 9.11 hp.
 
Katılım
18 Ocak 2012
Mesajlar
57
bu motora 15-40w yarı sentetik iyi marko bi yağ koysak olur demı ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:05 ----------

kullanan varmı titreşimi nasıl?
motosiklet rahatmı?
motor rahat koltugu ve depo dizaynına bakılırsa.
benım motorcu arkadasım aldı. 125 cc mondi drift salcano wolf tokatladı titresim az da olsa vardır yuksek devırde.oda arkadaki yolcuyu az bır mıktar rahatsız eder teke tek kapısmada sorun olmaz :cat:
 
Katılım
21 Şub 2010
Mesajlar
779
bu motora 15-40w yarı sentetik iyi marko bi yağ koysak olur demı ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:05 ----------


motor rahat koltugu ve depo dizaynına bakılırsa.
benım motorcu arkadasım aldı. 125 cc mondi drift salcano wolf tokatladı titresim az da olsa vardır yuksek devırde.oda arkadaki yolcuyu az bır mıktar rahatsız eder teke tek kapısmada sorun olmaz :cat:

Drift'in silindir hacmi 135cc olarak görünüyor sitede. Bu demek oluyor ki azda olsa diğer 125liklere kafa tutabilir geçebilirde.. MG 100 Prince için ise titreşim ne boyuttadır. Güzel motora benziyor. Cub yerine bu motoru almayı tercih ederdim.
 
Katılım
3 Nis 2012
Mesajlar
54
arkadaşlar motoru bugün aldım belki alacak arkadaşlara yardımı dokunur ilk izlenimlerimi aktarayım.en başta bu paraya bu mal fazla bir beklenti içinde bulunmayın.titreşim hissedilir derecede var malzeme kalitesi iyi sayılır,vites geçişleri iyi beğendiğim taraflarından biride bu.ben işe gidip gelmek için vergisiz bir model ihtiyacında bulunduğumdan gözüme en yakışıklı bu geldi ve aldım.artık memnuniyetimi ilerleyen zamanlarda aktarırım.
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
hayırlı uğurlu olsun arkadaşım. Vites geçişleri zamanla yumuşar kanaatindeyim.titreşimde binevi azalır. Ama 9.8 hp gücünde,vergisiz, az yakan güzel bi motor. Alınır bence :cat:
 
Katılım
3 Nis 2012
Mesajlar
54
hayırlı uğurlu olsun arkadaşım. Vites geçişleri zamanla yumuşar kanaatindeyim.titreşimde binevi azalır. Ama 9.8 hp gücünde,vergisiz, az yakan güzel bi motor. Alınır bence :cat:
Sağolasın arkadaşım.titreşim azalırsa zaten başka da kafaya takılacak bişey yok motorda parasını hakediyor bu paraya da ultra şeyler beklenmez tabi.alınacak bir motor ekonomik arayanlara özellikle.
 
Katılım
18 Ocak 2012
Mesajlar
57
bu gun ibreyi dayattık çift kişi 3.vites 95-100,4.vites 120 km hıza kadar cıkıyor zorlayınca 5 e atmadık bile devir 11 deydi ama arkada 1 gram titreşim yoktu.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst