hurdalıkları gezermisiniz ? :)

VIA

Katılım
28 Ağu 2010
Mesajlar
452
Dostum atıl malzemeleri farklı ihtiyaçlara uygun dönüştürüp değerlendirebilmek gerçek bir yetenek; aslında tvlerde saçma sapan yarışma proğramları yerine bu tarz yetenekleri yarıştıran programlar yapılsa bence daha güzel olurdu. Hem sanada sms le oy atardık :)
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
O ben değilim abi, Olcan-Olcay farklı kişileriz :) Benden önce rastlayıp yazmazsa en kısa zamanda Yuvacık'a gidip gitmeyeceğini öğrenip, gerekirse adresini veririm ama :)

ulen arkadaş sıkça buralarda görünmediğiniz için kırmızı isimlerinize dikkatli bakmıyorum olcan -olcay :cherry: sıyırdım kayışları zaten affedin :cherry: hakkat yahu olcan ve olcay farklı demi yavvvv:cherry:

geçenlerde 29 nisan da ki açtığım gezi resim paylaşım topiğinide 29 ekim diye açmıştım :queen: sonra farkettilerki 29 ekim :) maskara olduk :cherry: alperi aradımda düzeltti sağolsun hem bu arada siz nerdesiniz bakayım ? :cherry: görünmüyorsunuz heeeççç :cherry:
bak sitede kasmalar var takıntılar var, kablolar kopmuş iletişim kuramıyoruz , ön tekerlerin havaları inik , kumanda kolu bakım istiyor , rot balans ayarı lazım kaporta çürüyecek , radyötör kaçak yapıyor hareret yapacaz ulen burda :cherry: :queen:

.... bari suç bastırayım :cherry: :p

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:40 ----------

Dostum atıl malzemeleri farklı ihtiyaçlara uygun dönüştürüp değerlendirebilmek gerçek bir yetenek; aslında tvlerde saçma sapan yarışma proğramları yerine bu tarz yetenekleri yarıştıran programlar yapılsa bence daha güzel olurdu. Hem sanada sms le oy atardık :)

eksik olma hocam sağol varol tv lerde adam gibi bir şeyler çıkıyorsa onlarda kablolu paralı yayınlarda o da bizde yok :cherry: :p bizim kanallarda malum kim kimi fişfişlemiş tencere dibim kara seninki bendfen kara , kaynanasını nerde kesmiş, dünürüne nerde kaymış vs. vs. ruh halimizi bozuyorlar , düzeltecekleri yerde..... uzun zamandır tv izlemiyorum izleyeceğimde yok :)

ama fikir çok güzel aklına sağlık :)
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
yahu irfan bizim burda bi hurdacılar sitesi var, bazen sıfırından fazla fiyat çekiyolar. tutturabildiğine. terkedecem bu içanadoluyu arkadaş, bi acayip ticaret yapıyolar burda.

ben de severim bit pazarıymış, hurdacılarmış, herşeybimilyoncuymuş.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 Mar 2012
Mesajlar
667
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
İrfan süper adamsın.Aynı şehirde yaşıyo olsaydık atölyeni sık sık ziyaret edip çayını içmeyi çok isterdim.Aynı babama benziyosun.Başta yazdığın gibi bu işin parayla ilgisi yok.Babamın daireleri dükkanları , bir sürü kira geliri var ama en sevdiği hobisi hurdalıklarda eşelenmek.Hurdacıyla o kadar samimi olmuş ki benim düğünümde küçük altın takmıştı :)

Bu güne kadar hurdalıktan bir sürü cihaz alıp tamir etmişliği var.Tost makinesi , elektrikli süpürge , saat , ütü ..... bunlardan bazıları.Atölyesi de yok.Evin ortasını sofra bezini yayar tamiratını yapar.Her gün annemle kavga.Bazen konu komşunun ev aletlerini tamir eder.Elinden hiçbişey kaçmaz.Hepsini yapar.Dedem de böyleymiş.Milletin dikiş makinelerini , ev eşyalarını tamir etmekte üstüne yokmuş.Babadan oğula geçmiş.

Benim uzmanlığım daha çok bilgisayar konusunda.Mekanik veya elektronik konusunda bugüne kadar kendimi hiç geliştiremedim ancak bilgisayar programlama konusunda çok iyiyim.Hayalimde bir proje var ancak bugüne kadar hayata geçiremedim.Bilgisayarın serial portundan çıkış alıp servo motorlar kullanarak x,y,z koordinatlarında hareket edebilen bir cnc tarzı tezgah yapmak istiyorum.Mesela autocad programında çizdiğim 3 boyutlu bi nesneyi kendi yazacağım programla bu tezgaha aktarıp x,y,z, koordinatlarında hareket eden bir matkap ucuyla , alçıdan bir kalıba işleyebilmeyi istiyorum.Belki aynı şehirde yaşıyo olsaydık senin mekanik ve elektronik bilginle benim bilgisayar bilgimi birleştirip böyle bir projeye imza atabilirdik.
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Hurdalıktan korkmam soğuk havada motor kullanmaktan korktuğum kadar... Ama gidip gezmişliğimde yoktur henüz.
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
İrfan süper adamsın.Aynı şehirde yaşıyo olsaydık atölyeni sık sık ziyaret edip çayını içmeyi çok isterdim.Aynı babama benziyosun.Başta yazdığın gibi bu işin parayla ilgisi yok.Babamın daireleri dükkanları , bir sürü kira geliri var ama en sevdiği hobisi hurdalıklarda eşelenmek.Hurdacıyla o kadar samimi olmuş ki benim düğünümde küçük altın takmıştı :)

Bu güne kadar hurdalıktan bir sürü cihaz alıp tamir etmişliği var.Tost makinesi , elektrikli süpürge , saat , ütü ..... bunlardan bazıları.Atölyesi de yok.Evin ortasını sofra bezini yayar tamiratını yapar.Her gün annemle kavga.Bazen konu komşunun ev aletlerini tamir eder.Elinden hiçbişey kaçmaz.Hepsini yapar.Dedem de böyleymiş.Milletin dikiş makinelerini , ev eşyalarını tamir etmekte üstüne yokmuş.Babadan oğula geçmiş.

Benim uzmanlığım daha çok bilgisayar konusunda.Mekanik veya elektronik konusunda bugüne kadar kendimi hiç geliştiremedim ancak bilgisayar programlama konusunda çok iyiyim.Hayalimde bir proje var ancak bugüne kadar hayata geçiremedim.Bilgisayarın serial portundan çıkış alıp servo motorlar kullanarak x,y,z koordinatlarında hareket edebilen bir cnc tarzı tezgah yapmak istiyorum.Mesela autocad programında çizdiğim 3 boyutlu bi nesneyi kendi yazacağım programla bu tezgaha aktarıp x,y,z, koordinatlarında hareket eden bir matkap ucuyla , alçıdan bir kalıba işleyebilmeyi istiyorum.Belki aynı şehirde yaşıyo olsaydık senin mekanik ve elektronik bilginle benim bilgisayar bilgimi birleştirip böyle bir projeye imza atabilirdik.



teşekkür ederim sağol :) programlamadan anlıyorsan benimde eksiğim elektironik programlama mesela ikimiz bir araya gelseydik 35 bin liralık bir alet var gerekli ekippanla bu aletten yapardık :) memleket neresi profilinde göremedim ama uzak diyorsan uzaktır :)

her zaman beklerim yinede :)
 
Katılım
19 Ağu 2011
Mesajlar
1,177
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
motoambulans,moto hızır acil gibi projeler üzerinde çalışıyormuşsun ağam:) Bu kadar hurdanın kerameti nire acep :)
Seni boşladık bu ara bi ara gelemde balığa kaçalım...heeee pampiş
 
Katılım
22 Tem 2006
Mesajlar
2,022
ustam konuyu açmışsın buradan da hatırlatma oldu bak linki de verilmiş oldun. ama orası hurdalık değilki. cennet cennet hem ordaki motorlar prese girmemiş.
burada trafikten mal mudurluğune oradan prese sonra hurdacıya geçiyor. burada kurtula bilenler hep küçük parçalar oluyor. gidon maşa amatisörler kafadan parçalanıyor. senin hurdalık gibi bir yer denk getirsem benim oğlana bir mini kros yapardım alışsın kerata şimdiden. :) 100cc veya altı bir motor taktım mı yeterdi kerataya.
bakarsın bir gün yolum oraya düşer. denize hasret balık gibi dalarım kimse çıkaramaz beni oradan.
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
irfan abi burda hurdalık,murdalık yok yav :pr: ama benim garaj hurdalığı aratmaz. :queen: ne ararsan var. Elektrikli süpürge, bikaç şohben, ampüller, amfi,ekolayzer, aparlör,kolonlar,karburatörler,akla gelmeyecek binbir çeşit malzeme. Dedemin aldığı fıransız marka su soğutmalı, gaz benzinli,150 kg ağırlığında çalışır vaziyette tekne motoru bile var. 1955 te almış dedem. Şanzumanı bile çalışıyo. Sevgiler abi.
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
ustam konuyu açmışsın buradan da hatırlatma oldu bak linki de verilmiş oldun. ama orası hurdalık değilki. cennet cennet hem ordaki motorlar prese girmemiş.
burada trafikten mal mudurluğune oradan prese sonra hurdacıya geçiyor. burada kurtula bilenler hep küçük parçalar oluyor. gidon maşa amatisörler kafadan parçalanıyor. senin hurdalık gibi bir yer denk getirsem benim oğlana bir mini kros yapardım alışsın kerata şimdiden. :) 100cc veya altı bir motor taktım mı yeterdi kerataya.
bakarsın bir gün yolum oraya düşer. denize hasret balık gibi dalarım kimse çıkaramaz beni oradan.

en müsait zamanda beklerim hocam hurda denizinde boğulmayasın diye can simidi atarım sana :cherry: :p

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:09 ----------

irfan abi burda hurdalık,murdalık yok yav :pr: ama benim garaj hurdalığı aratmaz. :queen: ne ararsan var. Elektrikli süpürge, bikaç şohben, ampüller, amfi,ekolayzer, aparlör,kolonlar,karburatörler,akla gelmeyecek binbir çeşit malzeme. Dedemin aldığı fıransız marka su soğutmalı, gaz benzinli,150 kg ağırlığında çalışır vaziyette tekne motoru bile var. 1955 te almış dedem. Şanzumanı bile çalışıyo. Sevgiler abi.

ademcim o zaman sen şu garajının yerini gizli tutsan iyi olur kokuyu alırsam afffetmem bak dimedi dime :cherry:

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:11 ----------

motoambulans,moto hızır acil gibi projeler üzerinde çalışıyormuşsun ağam:) Bu kadar hurdanın kerameti nire acep :)
Seni boşladık bu ara bi ara gelemde balığa kaçalım...heeee pampiş

uyyyyiiiyyy ağzından bal damlar pamığım ne zaman ne zaman ? :cherry:

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:13 ----------

yahu irfan bizim burda bi hurdacılar sitesi var, bazen sıfırından fazla fiyat çekiyolar. tutturabildiğine. terkedecem bu içanadoluyu arkadaş, bi acayip ticaret yapıyolar burda.

ben de severim bit pazarıymış, hurdacılarmış, herşeybimilyoncuymuş.

kuvvet macunum mirim ,,,, seni şöyle alayım izmite doğru , rahat bi sandalye bul kendine ses çıkarma :)
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
irfan abi ozelden tlfnunu yazsana, rehberim silindi de.
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
Hurdalıktan korkmam soğuk havada motor kullanmaktan korktuğum kadar... Ama gidip gezmişliğimde yoktur henüz.

eğer angaranın hurdalıkları bizim kuvvetmira (fatihin) dediği gibiyse hiç gezme dostum :) iyicene soğursun bidaha istesende gitmessin :)
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Ankarada esnaf biraz garip gerçekten. Daha doğrusu garip olan esnafın sayısı biraz fazla. Abidik gubidik fiyat çektiklerinde de biz suçlu oluyoruz, "İçanadolu ağzı ile konuşamıyorsunuz, ondan böyle oluyor" diye hor görülüyoruz bazı Gonyalı arkadaşlar tarafından :)
 
Süper Moderatör
Yönetici
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
4,906
Motosikleti
Harley Davidson Softail 107
Sağolsun daha dün konuştuk burdan bugün bahsettiğimiz motor geldi kargoyla :)

Eyvallah abi, Allah razı olsun.
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
Sağolsun daha dün konuştuk burdan bugün bahsettiğimiz motor geldi kargoyla :)

Eyvallah abi, Allah razı olsun.

sorun değil olcaycım küçük şeyleri kafana takma :) yeterki iş görülsün ve maddi manevi elimden gelen yapabileceğim bir şey olsun :) iş görecek olmasına çok sevindim , allah cümlemizden razı olsun :)
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
yahu irfan bizim burda bi hurdacılar sitesi var, bazen sıfırından fazla fiyat çekiyolar. tutturabildiğine. terkedecem bu içanadoluyu arkadaş, bi acayip ticaret yapıyolar burda.

ben de severim bit pazarıymış, hurdacılarmış, herşeybimilyoncuymuş.
Aynen bende bayılırım ama irfan abinin motosiklet hurdalığı topacını gördükten sonra bir gazla bizde ankaradakini aramıştım ama havamızı almıştık...

Hurdalıktan korkmam soğuk havada motor kullanmaktan korktuğum kadar... Ama gidip gezmişliğimde yoktur henüz.

Zaten gidilip gezilecek bi yerde değil gezdik gördük geldik pişman olduk, yaktığımız benzine acıdık....

Ankarada esnaf biraz garip gerçekten. Daha doğrusu garip olan esnafın sayısı biraz fazla. Abidik gubidik fiyat çektiklerinde de biz suçlu oluyoruz, "İçanadolu ağzı ile konuşamıyorsunuz, ondan böyle oluyor" diye hor görülüyoruz bazı Gonyalı arkadaşlar tarafından :)

:queen: :queen: :queen:

(bak epeydir bu surat ifadelerini kullanmıyordum, Allah da seni güldürsün abi :) )


Bak bak bak...Fatih abi lökkedenek vermiş cevabı :queen: :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst