- Katılım
- 1 Haz 2009
- Mesajlar
- 4,117
- Konu Yazar
- #1
Merhaba arkadaşlar c.tesi akşamı oturmuş facebokta gezinirken KÜMOK (Kütahya Motosiklet Klubü) nün ilçemiz Domaniçin yaylarına gezi düzenlediğini öğrendim ve eşimle beraber katılmaya karar verdik. Pazar sabahı saat 11.30 da atlayıp motorumuza düştük yollara ilk molamızı Tavşanlıda meşhur Kocabıyık çorbacısında verdik
sıcacık işkembe ve paça çorbalarımızı içtikten sonra yolumuza devam ettik
ikinci durağımız ve Klupten arkadaşlarla buluşma yerimiz ise Tavşanlı ilçemizin Göbel kaplıcaları
Göbel kaplıcaları gerek şifalı sıcak suları gerekse profosyonel anlamda yapılmış çevre düzenlemesiyle harika bir yer
diğer arkadaşlarla buluştuktan sonra yaklaşık 65 km grup sürüşü yapıp ilk molamızı Domaniç dağlarının eteğinde veriyoruz
biraz daha ilerleyince meşhur Murat ağa et mangal tesisine ulaşıyoruz
lakin başkanımız ve diğer üye arkadaşların önerisi ile tepeyi aştıktan hemen sonra daha şirin bi tesis daha olduğunu öğrenip enfes dağ manzarasını izleyip miss gibi oksijeni ciğerlerimize doldura doldura oraya doğru tırmanışa devam ediyoruz
bu arada bir türlü atlatamadığmız yağmur kovalıyor bizi :cherry: ve eninde sonunda tesise 3-4 km kala yakalıyor ilk bulduğumuz korunaklı yer olan yol üzerindeki bi çeşmenin saçak altına sığındık hemen :wiinkk:
yağmur birazcık müsade eder etmez yola devam edip tesisimize varıyoruz
maşallah salcom iki kişiyle BMW ve Transalp abilerinin peşini hiç bırakmadı yollarda
tabi abileride bastırıp gidip onu yalnız başına komadılar yollarda buradan teşekkür ediyorum kendilerine :rendeer:
köy evi tesisleri çok güzel şirin bir yer :cat:
ayrıca Domaniç yöresinin fasulyesinden yapılan güveçte kuru fasulyesi ve gene göveçte kaşarlı alabalığı çok muhteşemmiş görücez bakalım :bounce:
önce etrafta ufak çaplı bi keşif gezisi
dağınıklığı mazur görün artık :joker:
vee beklenen an göveçte pişmiş kuru fasulyelerimiz geldi en nihayet
tek kelimeyle muhteşem :cat: yemeklerimiz yendi çaylarımız içildikten sonra yavaş yavaş dönüş hazırlığına başlayalım
Tavşanlıda kısa bi mola anı yağmur gene peşimizde
l:
Tavşanlıda aramızdan Tavşanlılı arkadaşlar ayrılıyor
daha sonra grup Yoncalı kaplıcalarına gidiyor fakat benim gece görevine gelecek olmam sebebiyle erken ayrılıyoruz ve eve dönüyoruz buda dönüş km miz
tam 274 km lik bi hafta sonu gezisi :bounce: ne diyelim kısa günün karı :cat: yeni gezilerde tekrar görüşmek üzere esen kalın dostlar :rendeer:
sıcacık işkembe ve paça çorbalarımızı içtikten sonra yolumuza devam ettik
ikinci durağımız ve Klupten arkadaşlarla buluşma yerimiz ise Tavşanlı ilçemizin Göbel kaplıcaları
Göbel kaplıcaları gerek şifalı sıcak suları gerekse profosyonel anlamda yapılmış çevre düzenlemesiyle harika bir yer
diğer arkadaşlarla buluştuktan sonra yaklaşık 65 km grup sürüşü yapıp ilk molamızı Domaniç dağlarının eteğinde veriyoruz
biraz daha ilerleyince meşhur Murat ağa et mangal tesisine ulaşıyoruz
lakin başkanımız ve diğer üye arkadaşların önerisi ile tepeyi aştıktan hemen sonra daha şirin bi tesis daha olduğunu öğrenip enfes dağ manzarasını izleyip miss gibi oksijeni ciğerlerimize doldura doldura oraya doğru tırmanışa devam ediyoruz
bu arada bir türlü atlatamadığmız yağmur kovalıyor bizi :cherry: ve eninde sonunda tesise 3-4 km kala yakalıyor ilk bulduğumuz korunaklı yer olan yol üzerindeki bi çeşmenin saçak altına sığındık hemen :wiinkk:
yağmur birazcık müsade eder etmez yola devam edip tesisimize varıyoruz
maşallah salcom iki kişiyle BMW ve Transalp abilerinin peşini hiç bırakmadı yollarda
tabi abileride bastırıp gidip onu yalnız başına komadılar yollarda buradan teşekkür ediyorum kendilerine :rendeer:
köy evi tesisleri çok güzel şirin bir yer :cat:
ayrıca Domaniç yöresinin fasulyesinden yapılan güveçte kuru fasulyesi ve gene göveçte kaşarlı alabalığı çok muhteşemmiş görücez bakalım :bounce:
önce etrafta ufak çaplı bi keşif gezisi
vee beklenen an göveçte pişmiş kuru fasulyelerimiz geldi en nihayet
tek kelimeyle muhteşem :cat: yemeklerimiz yendi çaylarımız içildikten sonra yavaş yavaş dönüş hazırlığına başlayalım
Tavşanlıda kısa bi mola anı yağmur gene peşimizde
Tavşanlıda aramızdan Tavşanlılı arkadaşlar ayrılıyor
daha sonra grup Yoncalı kaplıcalarına gidiyor fakat benim gece görevine gelecek olmam sebebiyle erken ayrılıyoruz ve eve dönüyoruz buda dönüş km miz
tam 274 km lik bi hafta sonu gezisi :bounce: ne diyelim kısa günün karı :cat: yeni gezilerde tekrar görüşmek üzere esen kalın dostlar :rendeer: