MT Süper Sport Kullanıcıları - Tanışma ve Bilgi Paylaşım Başlığı

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Ayrintilari bilmiyorum.
Yarislara takilan arkadaslar var,onlardan duydum ben de.
Her kimse Allah rahmet eylesin, diyecek baska bir sey yok.
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
Benim de öğrenebildiğim istanbullu Hakan isimli biri sıralama turlarında kalp krizi geçiriz hakkın rahmetine kavuştuğu. Ne yazık ki çok kötü bir durum bu. Allahtan rahmet ailesine sabırlar diliyorum...
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
219
Barış nasıl geçti yarış ?

Ben bu yarışı es geçmek zorunda kaldım ne yazık ki =( Tam final haftasının ortasına denk geldi. 23-24 Haziranda görüşmek üzere...

valla ben de padokta sana baktım, bulamadım. yarış biraz tuhaf oldu. aylar öncesinden aldığım contour kameramı ve GPS lap timer' ımı büyük bir hevesle motoruma monte ettikten sonra cuma günkü ilk antrenmana çıktım. daha ilk turda kırmızı bayrak çıktı malesef patlayan patlayana...
2 saat sonra ikinci antrenmanın henüz ilk turunda ben 1. viraja yatmışken gaz kolu kitlenen bir arkadaşın epey hızlı bir şekilde bodozlama bana dalması sonucu hafiften hastanelik oldum. motora bişey olmadı, bende kazayı sol dirseğimde bikaç dikiş ve şiş bir ayakla atlattım. kamera da sorunsuz çalışıyor :) kazayı da gayet başarılı çekmiş :)

benim katıldığım 1000C grubunda 38 kişi vardı, cuma akşamı yarışa 30 kişi alabileceklerini, sıralama turlarından sonra en yavaş 8 kişiyi eve göndereceklerini :) bildirmişlerdi. tahmin edeceğin gibi henüz hayatının 2nci yarışına çıkacak olan ben biraz tedirgin oldum.

neyse abicim cts günkü antrenmana şiş ayağımın bota sığmaması sonucu giremedim, sıralama turlarından önce erdem' le beraber ayağı ittire ittire bota soktuk, daha 1 tur atmıştıkki kırmızı bayraklar çıktı, malesef bu ilk sıralama turunda hakan derin isimli yarışçı arkadaş hayatını kaybetti. Allah rahmet eylesin. biz arkadaşı kaybettiğimizi gün sonunda öğrenebildik. netice olarak 2. sıralama turundan sonra 2:27:98 ile 19. sıradan start almaya hak kazzandım. http://www.tmf.org.tr/pdfs/1000C QP2 RESULTS.pdf

yarışı da 2:25 lik dereceyle 16. bitirdim. Bana çarpan eleman beni en son virajda geçerek 15. oldu :) şahsen kendim için hedeflediğimden daha iyi bi derece oldu :)

cuma-cts-pzr 3 gün boyunca mekanikerliğimi yapmaktan beni hastaneye yetiştirmeye kadar tam destek veren kadim dostum erdem (edy) kardeşim sayesinde yarı sakat da olsa yarışabildim edy' ye binlerce selam ve teşekkür :)

bu arada 2nci ayağın cuma-cts-pazar günü yapılacağını çarşamba günü açıklayan TMF' yi de tebrik etmeden geçemiycem...

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:12 ----------

Ayrintilari bilmiyorum.
Yarislara takilan arkadaslar var,onlardan duydum ben de.
Her kimse Allah rahmet eylesin, diyecek baska bir sey yok.

hayatını kaybeden kişi benimle aynı kategoride yarışan bir arlkadaştı. ilk sıralama turlarının henüz başında bir arkadaşı pistin yan tarafında çok alakasız bir yerde (kaza sonucu veya viraj alamamak, frenaj hatası gibi sebeplerle gidilemiyecek bir yerde) motorun yanında hareketsiz yatarken gördüm. Hakan Derin isimli bu arkadaş malesef sıralama turları sırasında kalp krizi geçirerek hayatını kaybetmiş. Yüce Rabbim rahmetini esirgemesin.
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
valla ben de padokta sana baktım, bulamadım. yarış biraz tuhaf oldu. aylar öncesinden aldığım contour kameramı ve GPS lap timer' ımı büyük bir hevesle motoruma monte ettikten sonra cuma günkü ilk antrenmana çıktım. daha ilk turda kırmızı bayrak çıktı malesef patlayan patlayana...
2 saat sonra ikinci antrenmanın henüz ilk turunda ben 1. viraja yatmışken gaz kolu kitlenen bir arkadaşın epey hızlı bir şekilde bodozlama bana dalması sonucu hafiften hastanelik oldum. motora bişey olmadı, bende kazayı sol dirseğimde bikaç dikiş ve şiş bir ayakla atlattım. kamera da sorunsuz çalışıyor :) kazayı da gayet başarılı çekmiş :)

benim katıldığım 1000C grubunda 38 kişi vardı, cuma akşamı yarışa 30 kişi alabileceklerini, sıralama turlarından sonra en yavaş 8 kişiyi eve göndereceklerini :) bildirmişlerdi. tahmin edeceğin gibi henüz hayatının 2nci yarışına çıkacak olan ben biraz tedirgin oldum.

neyse abicim cts günkü antrenmana şiş ayağımın bota sığmaması sonucu giremedim, sıralama turlarından önce erdem' le beraber ayağı ittire ittire bota soktuk, daha 1 tur atmıştıkki kırmızı bayraklar çıktı, malesef bu ilk sıralama turunda hakan derin isimli yarışçı arkadaş hayatını kaybetti. Allah rahmet eylesin. biz arkadaşı kaybettiğimizi gün sonunda öğrenebildik. netice olarak 2. sıralama turundan sonra 2:27:98 ile 19. sıradan start almaya hak kazzandım. http://www.tmf.org.tr/pdfs/1000C QP2 RESULTS.pdf

yarışı da 2:25 lik dereceyle 16. bitirdim. Bana çarpan eleman beni en son virajda geçerek 15. oldu :) şahsen kendim için hedeflediğimden daha iyi bi derece oldu :)

cuma-cts-pzr 3 gün boyunca mekanikerliğimi yapmaktan beni hastaneye yetiştirmeye kadar tam destek veren kadim dostum erdem (edy) kardeşim sayesinde yarı sakat da olsa yarışabildim edy' ye binlerce selam ve teşekkür :)

bu arada 2nci ayağın cuma-cts-pazar günü yapılacağını çarşamba günü açıklayan TMF' yi de tebrik etmeden geçemiycem...

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:12 ----------



hayatını kaybeden kişi benimle aynı kategoride yarışan bir arlkadaştı. ilk sıralama turlarının henüz başında bir arkadaşı pistin yan tarafında çok alakasız bir yerde (kaza sonucu veya viraj alamamak, frenaj hatası gibi sebeplerle gidilemiyecek bir yerde) motorun yanında hareketsiz yatarken gördüm. Hakan Derin isimli bu arkadaş malesef sıralama turları sırasında kalp krizi geçirerek hayatını kaybetmiş. Yüce Rabbim rahmetini esirgemesin.

Şu 15. vatandaşa söyleyecek de çok şey varmış ama :p bu mesajda sadece tebrikler ve başarılar dileyeyim :cat:
Gelecek ayaklarda daha iyi derecelerle, kısa zamanda da podyum basamaklarında ve en tepesinde görmek dileklerimle...:)

(Ayak demişken aklıma geldi :p bir de geçmiş olsun tabii...:))
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
Ne yazık ki zamansız oldu bu yarışlar. Tam olarak 2 hafta süren final zamanının tam ortasındaki haftasonuna denk geldi. Bi ara gözümü karartım ama yemedi gelmek =)

Kısmetse 23-24 Hazirandaki yarışlarda görüşmek üzere. Öncelikle geçmiş olsun ardından tebrik ederim Barış.
 
Katılım
17 Kas 2008
Mesajlar
1,116
Ohh millet gazlasin bizde burda X e deger verelim, 18. yuzyil ingiliz siirleri hakkinda proje yapalim.
Hayat size guzel valla.


Olen arkadas Allah rahmet eylesin.:rendeer:
Dinmeyen sanada hem gecmis olsun hemde tebrikler, ben normal ayagimi bota zor sokuyorum.:mrgreen:
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
219
aslında iyi bir arkadaş, kazadan sonra defalarca gelip özür diledi. malesef pistte oluyor böyle şeyler. işin kötüsü motor pert veya ağır hasarlı olsa ne kasko karşılıyor ne de kimin suçlu olduğuna bakılıyor, herkes kendi masrafını karşılıyor. özellikle benim gibi çok sınırlı bütçelerle (rutin bakım + lastik) yarışanların aklında sürekli var bu kaza korkusu.

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:30 ----------

Ohh millet gazlasin bizde burda X e deger verelim, 18. yuzyil ingiliz siirleri hakkinda proje yapalim.
Hayat size guzel valla.


Olen arkadas Allah rahmet eylesin.:rendeer:
Dinmeyen sanada hem gecmis olsun hemde tebrikler, ben normal ayagimi bota zor sokuyorum.:mrgreen:

teşekkürler
 
Katılım
27 Eki 2012
Mesajlar
34
SS kullanan tecrübesi olan bir çok kişi ile konuşmak isterim çok meraklıyım bende alıcam ileride şimdiden ne öğrensem kar :)
arkadaş ekler veya mesaj atarsanız sevinirim.
 
Katılım
31 Ağu 2010
Mesajlar
473
beyler, motul yağ siparişi verdim internetten. yanında da microfiber hediye bez gönderdiler. bana biraz uygun geldi ve paylaşayım dedim. sitenin adını yazmak istemiyorum reklam olur diye :) ama gayet ucuz geldi bana.. sonra bi baktım firma trabzonluymuş.. adam hemşehrimiz çıktı yani. site

saygılar.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
8 Tem 2006
Mesajlar
968
Arkadaslar 2.el 600rr almayı düşünüyorum. Bu konuda fikirlerinize ihtiyacım var.

2008 model ve üstü yeni kasalara bakıyorum. Ancak genellikle 30.000km civarında oluyorlar. Kaç km ye kadar götürür, yakıt hariç masrafı ne olur. Neler tavsiye edersiniz.
 
Katılım
16 Şub 2012
Mesajlar
54
R6 al....derim. Şşşşşşşttt...........Bak biiiii.....
img3162s.jpg
 
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
623
Yahu bir zamanlar sitenin en zevk aldığım sayfalarıydı buralsı.
İntern öğrenciyken nöbetlerde uyutmadıklarında açar okurdum kaldığım yerden.
Şimdi buraya kimse uğramayınca içim burkuluyor.
Sırf burada bir şeyler paylaşayım burası tekrar hoş sohbet meclisi olsun diye
Bir SS makine alıp gazlayasım var :)
Allah rahmet eylesin Murat Ağabey'i özlemle anıyorum...
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
ss kullanıcılarında iş yok motoru büyütünce herkes forumlardan eli ayağı çekiyor
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst