Honda Honda CBF 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
14 Eyl 2009
Mesajlar
94
gerçekten km orjinalse alınır. almadan önce sağlam bi yere baktır motoru. Eksantrik zincirinin sesine dikkat et sibop sesine filan o km de bi motor gürültüsüz çalışır. motoru açılmışmı bak. debriyaj açılmışmı dikkat et orjinalinde yeşil conta olur. ön kafayı çatalları incele bi darbe yamukluk varmı diye. Ön amortisörlere bak aşınmışmı hatta ön diske bak aşınmışmı. Ama en güzeli sağlam bi tamirciye yada servise motoru baktır bence

ön teker minimum 85tl IRC marka
koruma demiri minimum 45tl idi en son


Bu arada arkadaşlar ben ön tekeri değiştirdim fakat bizim burlarda balans ayarı yapacak kimse yok malesef İZMİR'de yada MANİSA'da nerde yaptırabilirim bu işi???
 
Katılım
7 Ağu 2008
Mesajlar
328
arkadaşlar...
aşağıda ilanını verdiğim cbf 250 2006 model ve 15.000 de. km. orjinal diyor satan arkadaş....
baktım bayan temiz duruyor. arka lastik yeni ön eskiymiş.
arka çantası yok onu almak gerek....

ne dersiniz son 5.500 tl bırakıyor alınır mı?
tek bir ön lastik kaç paradır?
koruma demiri taktırmak gerekir mi, kaç paradır?
alırken nelerine dikkat etmeliyim? püf noktalar var mıdır?

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-takasli-87173952/detay

hepinize şimdiden teşekkür ederim....

Merhabalar
ben sizide satanıda tanımam lakin ;
benim 20 000 i deviren cbf250 im daha yeni duruyor dikkatli olmanızı tavsiye ederim.
 
Katılım
26 Haz 2010
Mesajlar
154
arkadaşlar...
aşağıda ilanını verdiğim cbf 250 2006 model ve 15.000 de. km. orjinal diyor satan arkadaş....
baktım bayan temiz duruyor. arka lastik yeni ön eskiymiş.
arka çantası yok onu almak gerek....

ne dersiniz son 5.500 tl bırakıyor alınır mı?
tek bir ön lastik kaç paradır?
koruma demiri taktırmak gerekir mi, kaç paradır?
alırken nelerine dikkat etmeliyim? püf noktalar var mıdır?

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-takasli-87173952/detay

hepinize şimdiden teşekkür ederim....

Zincir muhafazası yok söyle bence artı egzost bir garip aynalar orjinal değil belki fiyatta ikramı olur 270 lira vermiştim orjinal aynalarına motoru temiz görünüyor Ön lastik sport demon pirelli 150 tl di galiba ama güzel lastik daha ucuz farklı markalar vardır üzerindeki standart ucuz biraz koruma demiri 60 tl görmüştüm sirkecide bakılacaklar gelirsek zincir boşuguna bak gerilme payı varmı vitesler calısırken kolay geciyormu ona bak yada ustanla git deposunun üzerinde fabrika sticker ları olacak neden yok sor boyamı var falan filan çok begendiysen 5000 tl den fazla verme bence eksikler var ama piyasayı epey sarsan arkadaslar var belkide normaldir bu fiyat 7000 8000 tl yazılmıs ilanlar var kimsenin malını kötülemiyorum
 
Katılım
1 Eki 2008
Mesajlar
326
arkadaşlar...
aşağıda ilanını verdiğim cbf 250 2006 model ve 15.000 de. km. orjinal diyor satan arkadaş....
baktım bayan temiz duruyor. arka lastik yeni ön eskiymiş.
arka çantası yok onu almak gerek....

ne dersiniz son 5.500 tl bırakıyor alınır mı?
tek bir ön lastik kaç paradır?
koruma demiri taktırmak gerekir mi, kaç paradır?
alırken nelerine dikkat etmeliyim? püf noktalar var mıdır?

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-takasli-87173952/detay

hepinize şimdiden teşekkür ederim....

Hakkında hayırlısı diyelim...Dikkatli ol iyi incele ve ona göre sende bir fiyat ver...Motorun ekzost'tu,aynaları,lastikleri,zincir muhafazası,sele'deki yırtık, eksi puan...Bu kadar eksipuanla bana KM de biraz şüpheli geldi,benim motorum 50 000 KM de ve bunların hepsi (Lastik hariç) orjinal duruyor...Gerisi sana kalmış kolay gelsin...

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:10 ----------



Uploaded with ImageShack.us
Bu motor 50 000 KM de

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:12 ----------



---------- Mesajlar birleştirildi - 18:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:17 ----------

[/URL
 
Katılım
26 Haz 2010
Mesajlar
154
Cbx ile cbf arasında fark var mı? Yakıtı sakin , karma , agresif ne kadar?

Cbx bu kasanın ilk modeli cbf cbx in sorunları giderilmiş hali aslında sorun falan yok fakat bilinçsiz çömez kullanıcılar yüzünden honda bu kasanın gücünü biraz kısarak ve koruma ekleyerek aynı zamanda cbf serilerini 250 600 1000 adı altında bir araya toplamak için böyle yaptı cbf ile cbx arasında ki fark cbf 22 hp cbx 24 hp cbf de daha güçlü krank arkada plaka lambası ve 10000rpm de devir kesici var aynı zamanda çift katalatik konvektorlu cevreyi daha az kirletiyor 2004 den sonra avrupa cevreyi koruma muhabbeti üzerine 2004 sonrası tüm motosikletler böyle üretiliyor son sürat cbf 250 max 150 yapar 10000 devir cbx 250 devir kesici yok 160 165 yapar 12000 13000 çevirir heralde ivmelenmesi bu süratlere cıkarken cbf 250 den daha iyidir kitapcıkta kırmızı alana getirmeyin diye bir not var bizde kırmızı alan sevdası var muhtemelen bu yüzden bu motorlar harab oldu

Cbx i bilmiyorum ama şehir içi 100 km de cbf 3.5 en fazla 4 litre yakar
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Eyl 2009
Mesajlar
94
Arkadaş herşeyi çok güzel açıklamış...

Cbx bu kasanın ilk modeli cbf cbx in sorunları giderilmiş hali aslında sorun falan yok fakat bilinçsiz çömez kullanıcılar yüzünden honda bu kasanın gücünü biraz kısarak ve koruma ekleyerek aynı zamanda cbf serilerini 250 600 1000 adı altında bir araya toplamak için böyle yaptı cbf ile cbx arasında ki fark cbf 22 hp cbx 24 hp cbf de daha güçlü krank arkada plaka lambası ve 10000rpm de devir kesici var aynı zamanda çift katalatik konvektorlu cevreyi daha az kirletiyor 2004 den sonra avrupa cevreyi koruma muhabbeti üzerine 2004 sonrası tüm motosikletler böyle üretiliyor son sürat cbf 250 max 150 yapar 10000 devir cbx 250 devir kesici yok 160 165 yapar 12000 13000 çevirir heralde ivmelenmesi bu süratlere cıkarken cbf 250 den daha iyidir kitapcıkta kırmızı alana getirmeyin diye bir not var bizde kırmızı alan sevdası var muhtemelen bu yüzden bu motorlar harab oldu

Cbx i bilmiyorum ama şehir içi 100 km de cbf 3.5 en fazla 4 litre yakar
 
Katılım
14 May 2007
Mesajlar
419
bu motorun öncelikle egsozu orjinal değil. ama egsoz borularından anladığım kadarıyla km orjinal gibi duruyor. motor alırken ön fren diskini parmaklarınla kontrol et. 15bin kmde çok fazla aşınmamış olması gerekli. ayrıca ön balatalar değişmiş mi sor. ön balata değiştiyse kmnin daha yüksek olduğuna delalettir. o kmlerde balata kolay kolay bitmez. ayrıca arka teker zincir gerdirme civatasına bak. zincirin çok uzamamış olması gerek. birde sor egsoz neden farklı diye.
 
Katılım
3 Tem 2010
Mesajlar
453
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Selamın Aleyküm arkadaşlar. Ben bazı motorlar arasında kararsız, fikirsiz kaldım ama acaba nedir ne değildir fikirlerinizi eğer görmeye gidersem ne yapmam gerekeceğini anlatabilirmisiniz size zahmet.

Motorlar bunlar;
1) http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...250-cbx250-sadece-bu-haftalik-87803753/detay/
2) http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-bilen-bilir-86384863/detay/
3) http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...ayenesi-yapilmis-temiz-cbf-250-85259229/detay
4) http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...emiz-motorsiklet-garajda-yatan-78345792/detay

Bu motorlar hakkındaki yorumlarınızı madde madde yapabilirmisiniz? İlk motorum olucak. Yada sen bunlara hiç bulaşma başka motor almı dersiniz?
 
Katılım
14 Eyl 2009
Mesajlar
94
14500 km de zincir seti,lastikler ve hava filitresi bakım amaçlı değiştirildi.

Bu km'de zincir neden değişirki hemde orjinal zinciri bana garip geldi . Sağlam bi yere göster motoru almadan önce...
 
Katılım
14 Eyl 2009
Mesajlar
94
Bruce 65 abi motora takılı olan topcase kaç lt'lik ??? Bende takmayı düşünüyorumda seninki baya uygun gözüktü gözüme büyüklüğü...
 
Katılım
21 May 2012
Mesajlar
5
kardes merhaba,
3. motosiklet benim motosikletimdir. kimse malini kotulemez ama bir bakmani tavsiye ederim. iyi gunler
 
Katılım
30 Kas 2011
Mesajlar
67
Merhaba arkadaşlar,
Ben CBF 150 kullanıcısıyım ve ufaktan şeytan dürtmeye başladı artık hacim büyütme konusunda.
Bütçeme ve 250 cc sınıfındaki alternatiflerin az olmasına bakarak CBF 250 üstünde durmaya başladım.
Sizlere bu konuda bir kaç sorum olacak;

1- CBF 150'den CBF 250'ye geçmek mantıklı olur mu? Ben biraz daha atik olsun, biraz daha gitsin istiyorum. 120-130 km sabit hızla gidebilmek istiyorum, mümkün mü?
2- 2005 model bir CBF 250 maksimum kaç km.de alınır? Motoru kaç km.den sonra ölür? Daha spesifik olursam 50.000 km.de bir motor alınır mı?
3- Her yerde parçası pahalı diye okuyorum ancak bir fiyat vereni görmedim. Parçası ve bakımları gerçekten pahalı mı? Pahalıysa ne kadar?
4- Birde yakıt konusu var tabi... İstanbulda şehir içinde devirli bir kullanım sonucu 100 km.de kaç litre yakıyor motorlarınız?

Tecrübelerinizi paylaşmanız benim için çok önemli, cevaplar için şimdiden teşekkür ederim.
Saygılar.
 
Katılım
14 Eyl 2009
Mesajlar
94
ben cbx 250 twister kullanıyorum ve yakıtım 3.2 lt ile 4 lt arasında değişiyor kullanıma göre.
120-130 km hızla gidebilecek bir motor. 120km sabit hızla izmir çeşme arası otobanda hiç gaz kesmeden 120 ile 140 arası gittim ve hiç gitmem demedi motorum.
km önemli değil bence 50000km bile olsa eğer sahibi bakımlarını zamanında yaptıysa ve düzgün kullandıysa alınabilecek bir motor bence
Her japon motorun parçası pahalıdır kim demiş ucuz diye japon olan ve ucuz olan bi karşılaştırma yapsınlar ben öle bişey görmedim ama şu var her parçanın bi alternatifi vardır illa orjinal alacaksın diye bişey yok bence
şehir içi o kadar zorlamama rağmen ben max 4 lt gördüm bu motorda şehirler arası yoldada 100-110 arası giderken ortalama 3.4lt yaktı motor

Benim gördüklerim bunlar diğer arkadaşlarında fikirlerini almak isterim. Şimdiden hayırlı olsun.

Bu arada bu motorlara sibop ayarı nasıl yapılıyor???? Ben daha önce titanda çok yaptım ama bu motor farklı...
 
Katılım
14 Eyl 2009
Mesajlar
94
20120610160044.jpg

By lonelyboy10 at 2012-06-10
20120610160029.jpg

By lonelyboy10 at 2012-06-10
20120609154806.jpg

By lonelyboy10 at 2012-06-10
Buda gece çektiğim zenon güzel oluyormuş. Çok memnun kaldım...
20120608210934.jpg

By lonelyboy10 at 2012-06-10


Bu hafta sonu biraz gezeyim dedim ee bi kaç foto eklemeden olmaz burayada. Bugün Gölcük-BOZDAĞ'a çıktım motorla artçımla birlikte ve hiiiççç zorlanmadı motor maşallah. Tabii 4500 deviri inmediğim sürece 6000 devirde çok güzel gaz yiyiyor motor. Daha yeni yeni tanışmaya başladım motorumla :p
Ama bana biraz ufak geliyor... :) ee boy 1.88 olunca normaldir herhalde. Yaklaşık 200km lik bir geziydi bugün ve full yokuş ve viraj, çok memnun kaldım.
Ön teker ve zincir dişli değiştirdik artık bu ay uzun bi yolculuk yaparım. Hatta bi Fethiye'ye gideyim diyorum bakalım. Tabii iş yerinden izin alabilirsem. Sizlerlede paylaşırım inşallah...

Bu arada bi önceki mesajda bir soru sordum sibop ayarı hakkında ama hala bişey öğrenemedim ... Bişey daha sorayım hem hava filtresinin altında hafif nem oluyor benzin kokusu geliyor birde. Acaba bu neden kaynaklanır karbüratör ayarındanmı???
 
Katılım
1 Eki 2008
Mesajlar
326
Bu arada bu motorlara sibop ayarı nasıl yapılıyor???? Ben daha önce titanda çok yaptım ama bu motor farklı...


@lonelyboy
Selamlar,benim motor 2006 model Aralık 2011 de bakım yaparken bende sipop ayarını sordum Urlada sabri ustanın oğullarına,bakalım abi dediler,üst kapağı söktük baktılar bunlar dedi elle ayar olmuyor kapakçıya gitmesi lazım,hava kararmıştı O sırada bende erteledim.Sanırım metal pull ile sipop ayarlanıyor anladığım kadarıyla...Bende bir sonraki bakımda mutlaka yaptıracağım...Hava filtresinin ordan bendede hafif benzin kokusu alıyorum nemlilik görmedim bilemiyorum...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst