TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
3 Ara 2008
Mesajlar
230
Fiyat normal arkadaşım sıkma canını:wiinkk:


Bu arada bende servisten iyice soğudum cumartesi günü bakımına götürdüm. Ayrıca göstergede ki arızayıda söledim km telinin altında ki sensör arızalı dedi 60 tl fiyat verdi. Ayrıca sadece yağını değiştirdi. 50 tl para aldı :pr: yağ filtresini bile değiştirmedi 25 tl yağ parası 25 lirada işçilik aldı. Bundan sonra motor yansa bile servise götürmem kendi bakımımı kendim yapacağım lanet olsun.


Sensör garantiden değişmiyormuymuş ?

Tvs bölgeyi arayıp servisi şikayet et ya düzeltsinler ya başka birine versinler bayiliği . Ben daha önce arayıp şikayetimi söylemiştim. Belki şikayetler çoğalınca birşeyler yaparlar.
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
Beyler, zincir temizliğinde ne kullanıyorsunuz? İstanbul Avrupa Yakasında gazyağı temin edemiyorum bir türlü, varmıdır bilgisi olan?

istanbul pendik otosanayisi girişinde ki benzinlik var orda var.... ben mazotla yada gaz yağı ile temizliyorum..............

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:25 ----------

Sensör garantiden değişmiyormuymuş ?

Tvs bölgeyi arayıp servisi şikayet et ya düzeltsinler ya başka birine versinler bayiliği . Ben daha önce arayıp şikayetimi söylemiştim. Belki şikayetler çoğalınca birşeyler yaparlar.

evet sensör garantiden değişiyor........... sıkıntı yok....
 
Katılım
2 May 2012
Mesajlar
118
TVS alıcam hayırlısı ile ve aşlayacağım motor tutkusuna malzemeler tamam : ) yalı aklıma takılan bayilerde hala 2011 model TVS motor kalmış mıdır?
yada 2012 model ile farkı nasıl anlarız ve 2011 model motor 1 sene olduğu gibi duruyorsa almakta bir sorun olur mu diyecektim ?
Saygılarımla,
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
13 Şub 2012
Mesajlar
73
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
BEN APACHE DEN SIKILDIM ARTIK ESKİSİ KADAR SARMIYOR
TEKRAR YBR ALICAM AMA YENİ KASA ALIRIM
 
Katılım
19 Ağu 2011
Mesajlar
601
valla kardeşim ben 6 bin bulsam gidip hyo 250 r alıcam
valla rahat olmadığı için istemiyorum r modelini.bakalım nasibimizde hangi motor olacak.yarın gidiyor apachem :pale:

Abi ne olursa olsun, sonuçta 'kazalı' motor oluyor artık o makine. Gayet tatminkar bir fiyat hem alıcı hemde satıcı için. Sıkma canını yani.
Bu arada 250'lik comet benimde aklımda var ama çanta bağlama meselesi sıkıntı onda da. Benim için önemli, çünkü daha çok uzun yolda biniyorum motora.
Sen ne diyorsun bu konuda? Hiç duydunmu çanta bağlama demiri meselesini?
evet çanta hep sıkıntı cometlerde, ama takanlarda hep kendileri yaptırıp bi şekilde kullanıyor.ama benim tercihim sırt çantası olurdu açıkcası...
 
Katılım
12 Ocak 2012
Mesajlar
34
herkese selamlar arkadaşlar bir sorunum var bügün bir yere giderken benim hız göstergesi bir anda sıfır oldu ve dahada hiç yerinden kımıldamıyo bügünden beri onunla uğraşıyorum hala sıfır
motor gidiyo o hala sıfır ne aşagı ne yukarı sizce sorunu nedir ben anlamadım gitti yaptığım km yi kaydedende hep aynı o da hiç değişmiyooo..
 
Katılım
14 May 2006
Mesajlar
2,188
istanbul pendik otosanayisi girişinde ki benzinlik var orda var.... ben mazotla yada gaz yağı ile temizliyorum..............

İtfaiye'nin hemen altındaki PO'yu mu diyorsun hocam?

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:24 ----------

TVS alıcam hayırlısı ile ve aşlayacağım motor tutkusuna malzemeler tamam : ) yalı aklıma takılan bayilerde hala 2011 model TVS motor kalmış mıdır?
yada 2012 model ile farkı nasıl anlarız ve 2011 model motor 1 sene olduğu gibi duruyorsa almakta bir sorun olur mu diyecektim ?
Saygılarımla,

Çok basit, ruhsatta 2011 mi yoksa 2012 model mi yazacağını sorarsınız.. Model yılı olarak trafik kabul belgesinde yazar zaten ruhsat alımında verilecek.
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
Birisi 2012lerin siyah gidonunun resmini koyabilirmi? hiçbir yerde bulamadım ya
 
Katılım
21 Haz 2011
Mesajlar
325
alt redüktör sanırım dediğinz parça su girmesini nasıl engellicez abi
Su girmesini engellemek imkansız, yağmurlu havada suyun içinde gidiyoruz. Milyonlarca su zerreciği yol üzerinde geziniyor. Başka birşey var demek ki.

herkese selamlar arkadaşlar bir sorunum bügün bir yere giderken benim hız göstergesi bir anda sıfır oldu ve dahada hiç yerinden kımıldamıyo bügünden beri onunla uğraşıyorum hala sıfır
motor gidiyo o hala sıfır ne aşagı ne yukarı sizce sorunu nedir ben anlamadım gitti yaptığım km yi kaydedende hep aynı o da hiç değişmiyooo..
İlk suyla yıkadığımda 10 ile gidiyorsam 80-90 göstermişti. 3-5 sn sonra düzeldi. Çok şükür bir daha da yapmadı, ki ondan sonra yağmurlu yolculuk ta yaptım. Etrafına sıcak hava ile kurutma denenebilir. Biraz yol yap düzelmesi lazım.
 
Katılım
27 Mar 2010
Mesajlar
635
herkese selamlar arkadaşlar bir sorunum var bügün bir yere giderken benim hız göstergesi bir anda sıfır oldu ve dahada hiç yerinden kımıldamıyo bügünden beri onunla uğraşıyorum hala sıfır
motor gidiyo o hala sıfır ne aşagı ne yukarı sizce sorunu nedir ben anlamadım gitti yaptığım km yi kaydedende hep aynı o da hiç değişmiyooo..

Aynı sorun şuanda bende de var. Ama senin hem km ilerlemiyor hemde hız göstermiyorsa %99.9 km telin kopmuştur. Bence ilk ona bak derim. Benimkinde çalışıyor çünkü ama abidik gubidik gösteriyor :queen:
 
Katılım
23 May 2012
Mesajlar
1
Merhaba arkadaşlar.
Şunu sormak istiyorum size Tvs Apache motor almak istiyorum 2,000 tl bir tane buldum. Sorum şu: ileride satmaya kalksam zorlanırmıyım satarken. İkinci el piyasası nasıl bu motorların? hemen alıcı bulunabiliyor mu?
 
Katılım
9 Ağu 2010
Mesajlar
257
Merhaba arkadaşlar.
Şunu sormak istiyorum size Tvs Apache motor almak istiyorum 2,000 tl bir tane buldum. Sorum şu: ileride satmaya kalksam zorlanırmıyım satarken. İkinci el piyasası nasıl bu motorların? hemen alıcı bulunabiliyor mu?
Selam 2000 tl ye eski kasa alacaksın 2 sene tepe tepe kullanacaksın sonra sıkılıp satmaya kalkacaksın rağbet yeni kasaya olduğu için ki yeni kasasının bile 2. eli epey yavaşken eski kasayı elden çıkarmak epey zor olacak senin için 2. elini düşünecek olursan ybr al derim apache 2. elde zayıf kalıyor rakiplerine nazaran
 
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
Merhaba arkadaşlar.
Şunu sormak istiyorum size Tvs Apache motor almak istiyorum 2,000 tl bir tane buldum. Sorum şu: ileride satmaya kalksam zorlanırmıyım satarken. İkinci el piyasası nasıl bu motorların? hemen alıcı bulunabiliyor mu?

1750 1500 arası herturlu satılır fazla bı zarar etmessın elden cıkarması o kadar zor olmaz o fıyata motor secenegı zaten az dıjıtal kadran sorunu var kabul edıyorum cok rasladım artık ben bıle kabul etmekteyım yıkarken sanırım dıkkat edılmıyor cunku bozuk olanlar genelde tazyıklı su ıle yıkıyolar motorlarını
 
Katılım
24 Nis 2012
Mesajlar
18
benm motor 2009 model ve son 1 haftadır marş motoru çalışmamaya başladı canı isterse calısıyor istmezse calısmıyo, bugun iyice sinirimi bozdu işiklarda kapatayım dedim yine basmadı kaldım arabaların arasında :pale: acaba sorunun sebebi nedir tamirciye gitmeden halledebilirmiyim? aynı sorunu yaşayan arkadaslar varsa yardım bekliyorm
 
Katılım
18 Ağu 2008
Mesajlar
2,417
s.a arkadaşlar, merhaba herkese
bende yaklaşık 10 gündür giremedim nete
anneler günü akşamı gecesi yani, motosiklet kazası sonucu arkadaşımın kardeşini kaybettik 1 hafta yoğun bakım falan hastanede yatıp kalktık ama ctesi akşamı vefat etti, o yüzden giremedim.
kasksız kaza ve acı kayıp 21 inde idi daha :salut:
herkese kazasız sürüşler
 
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
694
s.a arkadaşlar, merhaba herkese
bende yaklaşık 10 gündür giremedim nete
anneler günü akşamı gecesi yani, motosiklet kazası sonucu arkadaşımın kardeşini kaybettik 1 hafta yoğun bakım falan hastanede yatıp kalktık ama ctesi akşamı vefat etti, o yüzden giremedim.
kasksız kaza ve acı kayıp 21 inde idi daha :salut:
herkese kazasız sürüşler

başın sagolsun sefa kardeşim.

allah rahmet eylesin.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst