- Katılım
- 3 Ara 2008
- Mesajlar
- 230
Fiyat normal arkadaşım sıkma canını:wiinkk:
Bu arada bende servisten iyice soğudum cumartesi günü bakımına götürdüm. Ayrıca göstergede ki arızayıda söledim km telinin altında ki sensör arızalı dedi 60 tl fiyat verdi. Ayrıca sadece yağını değiştirdi. 50 tl para aldır: yağ filtresini bile değiştirmedi 25 tl yağ parası 25 lirada işçilik aldı. Bundan sonra motor yansa bile servise götürmem kendi bakımımı kendim yapacağım lanet olsun.
Sensör garantiden değişmiyormuymuş ?
Tvs bölgeyi arayıp servisi şikayet et ya düzeltsinler ya başka birine versinler bayiliği . Ben daha önce arayıp şikayetimi söylemiştim. Belki şikayetler çoğalınca birşeyler yaparlar.