- Katılım
- 11 Haz 2011
- Mesajlar
- 667
geçen yine gidiyoruz,arkadaşın hyosung şase kırdı şase
Frank baksana bu ninja hiç çekici tipli değilmiş :flower:
Ninja'nın çekici olmadığına ben de katılıyorum. Ninja kullananların alma nedenleri arasında ilk sırayı motorun 33 BG oluşu alıyor. Şu anda CBR 250 ile kıyaslandığında alma nedeni olarak gösterilebilecek tek şey bu. Motor, kendini ispatlamış iyi bir motor ama göstergeleri gerçekten çok çirkin, tasarım demode. Kawasaki bunun tasarımını yenileyip gösterleri adam ettiğinde yine sınıfının en iyisi olur.
Ben bu motoru satın alacağım sıfırını tamamıyla tipi için
Ninjanın göstergelri de ne öyle 50 nc ye gönderme yapmışlar resmen
Çok haklısın Suzuki hayabusa mesela murat 131 göstergesini kullanıyor
Ahanda resmi
Ne hikmetse suzukide galiba çağın dışında bırakmış göstergeleri ve çok çirkin murat131e gönderme yapmışlar.
Bi saçmalamayı kesin, kawasaki tasarım ve performans konusunda afedersiniz ama eziyor...