Hayırlı olsunARKADAŞLAR ARANIZA YENİ KATILDIM.MOTORU 2 GÜN ÖNCE ALDIM..
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:27 ----------
Hayırlı olsun...Motosiklet tecrübesi fazla olan insanların bu motor hakkındaki yorumlarını merak ediyorum açıkcasıMerhaba arkadaşlar ben de aranıza Osmaniye' den katılıyorum.
96 yılında ilk Honda Titan la başladı motor hayatım.
2004 Cgl 125 ve 2009 Yamaha Ybr den sonra dün Honda Cb 125 i aldım 80 km deyim.
Motor Ybr ye göre daha atik ve rahat bence.
Bu fiyata göre bence gayet iyi bir motor üretmiş Honda.
Resimleri biara yükleyeceğim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:29 ----------
Ben kırmızı ışıklarda boşta duruyorum sağ ayağım arka frene basılı bekliyor sol ayağım yerde. Işığın yanmasına yakın hafif bi denge hareketiyle sağ ayak hala frendeyken sol ayağımı yerden kaldırıp vitesi bire takıyorum ve sol ayağımı yere indiriyorum. Denemenizi tavsiye ederim süper bi yöntem sizin yaşadığınızın lastik kalitesiyle pek ilgisi yok çoğu motor zaten sadece ön frenle dik yokuşta yol ıslak olmasa bile geri kayar.
Kırmızı ışıkta falan beklerken MUTLAKA 1.VİTESTE ve gaz vermeye hazır beklemeyi tavsiye ediyorlar.. Aynayla arka kontrolü yaparak bize dalacak bir öküz gelirse hemen yol almak için....
Yokuşta arka fren basılı yarım debriyaj kalkış diyorlar...bende öyle yapıyorum...

